Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکترربچه من ۱ ماهشه همش در حال گریه کردن اول شیر خشک گیگوز میدادم چند روزی هس نمیخوره یا با هر بار خوردنش گریه شدید میکنه نان ۱ بدم یا ببلاک ؟
پسرم ۱ ماهشه اوایل شیرخشک گیگوز میخورد چند روزی هست میخوره گریه شدید میکنه ریفلاکس هم داره نان بدم یا ببلاک ؟
- ختنه
سلام. پسرمن ۹ اسفند واکسن ۴ماهگی داره. میخواستم ببینم ۷ اسفند میتونم ختنه ش کنم یا بعد واکسنش ختنه کنیم؟ اگر بعد واکسن باید باشه چقدر بعد از واکسن؟
- تغذیه نوزاد
سلام خدمت اقای دکتر.خسته نباشین .اقای دکتر پسرم تو هشت ماهه اصلا سوپ نمیخوره پیکار کنم ؟با تشکر از لطف بیکرانتون
- شیرخشک نان
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر ببخشید دختر ۵ماهه دارم که از هفته گذشته بخاطر ریفلاکس وآلرژی واسش پپتی شروع شده اما اون اصلا این شیرخشکا دوس نداره وبه زوردیگه خیلی گرسنش باشه۳۰ سی سی مبخوره قبلش نان اچ آ میخورد که متاسفانه داروخانه ها ندارن لطفا یه شیرخشک مناسب معرفی میکنین؟؟؟؟
- رفلاكس و آلرژي
بإسلام دختر٤ماهه اي دارم كه رفلاكس و آلرژي به پروتين گاوي دارهً.شيرخشك اچ آ خورد خس خس سينه و استفراغ وناله در خواب داشت.شيرخشك اي آر دادم خوب شده ولي صورتش پر از جوش هاي قرمز هست كه دكترگفت بخاطرآلرژيه.شيرخشك چي بدم خوبه؟همين شيرخشك اي آر بدم مشكي نداره؟باوجود زياد شدن جوش ناي صورت؟
- دختر شش روزه من ادرار خونی دارد
آقای دکتر شرمنده اما صورتی نیست کامل مثل پریودی انگار خونی ترشحاتش وقتی دستشویی میکنه هم میاد فقط تو گوگل نوشته بودتا ده روزگی خونی یا سفید بخاطر هورمونایی که توبارداری مادر داشته آیا خطرناکه من میترسم چون متخصص گفت ترشح طبیعی اما خونی ونمیدونم
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم
- زردى نوزاد ٥٠روزه
سلام پسرم ٥٠روزشه زرديش ٤.٨ميخواستم بپرسم ازتون چيكار بايد بكنم زودتر تموم بشه كلافه شدم از اين زردى تموم نميشه
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- عطسه
سلام آقاي دکتر گرامي دخترم 10ماهشه سرش خيلي عرق ميکنه چون پر جنب و جوشه اوندفعه ازتون پرسيدم گفتيد مشکلي نيست و اينکه عطسه زياد ميکنه بينيش خشک و کيپ است تب و آبريزش بيني نداره آيا سرماخورده؟؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- گریه درخواب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من ۷ماهشه وتا دیشب شکر خدا سرحال بود دیشب مهمان داشتیم و چند ساعت بعد مهمانی یهو توخواب گریه کرد شیر بهش دادم اروم نشد گفتم شاید نفخ کرده پدی لاکت بهش دادم باز اروم نشد و بعد گفتم شاید داره دندون درمیاره و استامینفون بهش دادم ولی الان باز بی قراره به خاطر این ویروس کروناهم میترسم ببرمش بیمارستان توروخدا بگید باید چکار کنم خیلی خیلی ممنون
- تشکر
سلام اقای دکتر. خواستم تشکر کنم بابت پاسخگویی های بی دریغ تون برای پرسش ها. به نوبه ی خودم تشکر میکنم و آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم.
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- فرنی با نشاسته
سلام آقای دکتر بچم داخل ۷ ماهه از فرنی بدش اومده اصلا لب نمیزنه میشه با نشاسته و آب براش فرنی درست کنم؟؟
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام خسته نباشید من دیروز به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم امروز دوبار بالا اوردش این خوبه یابد
- کمک فوری
سلام خسته نباشید دختر ۷ ماه و نیمم، یکدفعه دست هاش جوش زد و تاول شد و بعدش پاهاش و یه چند تا هم صورتش از چی میتونه باشه و چکار میشه گرد، الان دسترسی به دکتر ندارم که ببرم ممنون میشم کمک کنید ، خطرناکه ؟
- تب
سلام اقای دکتر پسزمو برم ۱۷ شهریور که پزشک شیفت شب یراش استامینوفنگذاشت قطره نه شربت که گف هر ۴ ساعت ۴ سی سی با گایوفنزیل ک من استارودادمچون تبش ۳۸ رو دو یا بعضی وقتا ۴ بودچیکارکنم بازم پایین نمیاد تبش .احساس خفگی داره پسرم
- استفراغ نوزاد سه ماه
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسر من سه ماهشه و سرما خورده دوبار بردمش دکتر الان یکم بهتره هم تب هم سرفه میکنه امروز صب بعد سرفه پی در پی استفراغ شدیدی داشت عصر هم همینطوری طوری ک بچم از استفراغ قرمز میشد
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی

