Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
قند ناشتا ۱۰ ساعته دختر ۵ ساله ۱۰۱ هست با دستگاه خونگی طبیعی هست یا نه ممنون
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- انسداد روده
سلام وقت بخیر پسر چهار ساله دارم دیروز هسته هلو انجیری قورت داده امروز از بعد از صبحانه استفراغ می کنه حدودا یک ساعت بعد خوردن غذا و میوه، امروز دفع نداشته لطفا راهنمایی کنید
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- حساسیت به گلوتن
پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و آپتامیل پپتی جونیور میخوره، از کجا متوجه بشوم که به گلوتن حساسیت داره یا نه، آیا آزمایشی برای مشخص کردنش هست
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰ برای کودک چهار ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم تب بالا داشت دکتر براش آزیترو نوشت پنج روز خورد تبش قطع شد ولی سرفه و گرفتگی بینیش ادامه داشت و دو روز بعد از تمام شدن دارو سر درد و گرفتگی گوش داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده براش میخواستم ببینم داروی مناسبیه و اینکه چند روز و هر روز چند سی سی باید بخوره
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط
- دل پیچکی نوازد و کم خوابی
سلام بچه م یک ماهه است رازیانه روزانه بهش میدم ولی خیلی دل پیچه داره حتی از تو خواب هم اذیت میشه خیلی خوابش کمه چی بهش بدم؟؟ مرسی
- زبان
سلام واحترام خداقوت.پسرم دوسالشه روی زبانش دوسه روز یک لایه سفید هست.اشتهاشم دوماهی میشه افتضاح باید چکارکنم.ممنونم
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- حساسیت
سلام پسرم۱سالو۷ماه داره قبل عید حساسیت کرد دستاشو پاش ورم کرد و خارش داشت بردیم بیمارستان خوب شد الان باز اونجوری شده نه به اون شدت از دیروز پودر پدی لاکت و شربت اندسترون خورده یعنی ازاینا میتونه باشه
- مولتی ویتامین
آیا مولتی ویتامین باعث لکه دار شدن دندون کودک میشه؟ یعنی میتونه سیاهش کنه؟
- مدفوع مکررنوزاد۶ماهه
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شمادکترگرامی دخترم ۶ماهش هست ودوروزه که درروزبیشتراز۶بارمدفوع میکنه درضمن بهش غذای کمکی هم میدم هیچ علائم دیگری مثل تب یاسرفه ویاچیزدیگری نداره شیرخشکش آپتامیل پرونوتراهست این دوروزشیرودرست نمیخوره ولی غذاش که برنج وسیب زمینی پخته ومیکس شده هست روکامل میخوره میشه راهنمایی کنیدعلت این مدفوع هاچی هست وچه اقدامی بایدانجام بدم ویاچه دارویی بهش بدم ممنون میشم
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکترخسته نباشد.چندماهگي باید گوش بچه روسوراخ کردالان 17ماهشه .
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- کیست بیضه کودک دو ساله
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- روده تحریک پذیر
سلام درسوال قبلی که ازشما داشتم پر مورد درد دور ناف گفتید که روده تحریک پذیر است میشود بگوییدکه بعضی وقت ها که یه کم سخت مدفوع میکند ربطی به این موضوع دارد یا نه و ایا خطری دارد یا نه وباید چی کار کنیم؟؟؟؟
- عفونت
با سلام فزند من بیماری sma تیپ یک دارد و الان 8 ماهه است که در6 ماهگی در بیمارستان کودکان تبریز به علت خس خس سینه بستری کردیم ولی بعداز یک ماه بازهم خوب نتوانست نفس بکشد و الان هم در بیمارستان بستری هست می خواستم از شما بپرسم آیا این بیماری قابل درمان است و یا نه لطفاً راهنمایی فرمائید

