Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خر خر کردن سینه و عفونت
بچه من سرما خورد تا سه روز تب داشت بعد کم کم خوب شد ولیدخس خس سینه رو داشت تا بعد یک هفته دوباره تب کرد که آموکسی کلاو بهش دادم تا هفت روز دوباره تب کرد و همچنان خس خس سینه رو داره
- سوال
سلام اقای دکتر نوزاد ده ماهه دارم کمبود وزن داره بهش فرنی وسوپ وکته پلو میدم بیسکویت مادر هم میدم براش کمکی شیرخشک شرو کردم ایا بنظرتون احتیاج هس بهش سرلاک هم بدم؟
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- عکس مچ دست
سلام دختر من ۷ ساله است . عکس مچ دستش بین ۷ تا ۸ سال هست . میخواستم بپرسم مشکلی دارد؟
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- اشتهای نوزاد
سلام وقتتون بخیر دخترم۹ماهشه هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره فقط شیر واب زیادمیخوره،به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه؟
- پوشک
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سال و ۲ ماهشه ۱ ماه هست از پوشک کرفتمش ولی یه مشکلی هست پی پی نمی کنه تا پوشک کنم جیش میکنه ولی بدونه پوشک پی پی نمی کنه انقد نگه می داره تا پوشکش کنم آیا راهکاری داره ؟؟؟؟ ممنون از لطفتون
- سلام نوزاد ۲۰ روزه دارم حس میکنم ملاجش نبضش نمیزنه اشکالی داره؟
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- کاغذ خوردن بچه ها
من یه سه قلو دارم که کاغذ میخورند آیا کمبود ویتامینی دارند تاصلا مشکلاتشان چیست ؟ یکی از پسر ها بسیار لاغر تر و رنگ زرد هست ممکن اصن است کم خون باشد
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۶ماهشه سرفه میکنه میشه راهنماییم کنین
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- قرمزی گوشه پلک چشم نوزاد
سلام دخترم از ابتدای تولدش که الان یک ماه ونیمش هست گوشه پلک چشم راستش قرمزه چرا آیا نیاز به درمان داره ؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه سال و نیمه سرما خورده آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و گاهی سرفه میکنه....تب و بیحالی نداره ....چه دارویی و چه اندازه بهش بدم و اسپری برای بینی چی بدم؟
- نیش حشره
سلام آقای دکتر روزبخیر برای جای نیش حشره که زخم و آبسه شده چی بزنم برای بچه زیر دوسال؟
- زردی نوزاد
سلام دکتر عزیز ممنونم بابت همراهی و پاسخگویی به سوالات مادران نگران خداقوت. نوزاد ۲۰ روزه ای دارم که زردی دارد البته بخاطر ترس از بیماری کرونا اونو آزمایش نبردم از رنگ زرد بدنش متوجه شدم وبا حجامت وخوراندن شیر خشت و ترنجبین تلاش کردم زردی را کنترل کنم کمی بهتر شده اما هنوز هم رنگ نوزادم کمی زرد است ومن نگرانم .rh خونم منفی است در بارداری دوباره رگام زدم لطفا مرا راهنمایی کنید.

