Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام خدمت آقای دکتر . من یە دختر سە سال و هشت ماهە دارم . وقتی از خواب بیدار میشه خیلی گریه و بی قراری و بهانه میگیره و اصلا یه جوری میشه که خیلی سخت آروم میشه نمیدونیم مشکلش چیه . اغلب وقتی وسط خواب می پره اینجوریه . این روزها هم سرما خورده خیلی زیاد شده عادتش و حتی هذیان هم میگه . خیلی ناراحتم براش لطفا راهنمایی کنید ممنونت میشم
- تب و لرز دخترم
سلام .شرمنده مزاحم شدم.دخترم ۲۳ماهشه .تب و لرز کرده.سرفه یا آب ریزش بینی فعلا نداره،رفتم داروخانه که شیاف بگیرم براش بمن سوسپانسیون زیتروکم ۲۰۰داد.حالا میخام بدونم بهش بدم این دارو رو؟چند بار در روز بدم؟و اینکه توی پایین اومدن تبش موثره؟شرمنده طولانی شد.ممنون
- وزن گیری کودک
سلام دکتر خسته نباشید کودکی دارم ۱۱ماه و ۱۶ روز داره وزنش ۸۱۰۰هستش و وزن تولدش ۲۳۰۰ بوده وزنش نصبت به تولد خوب هست یا نه ؟ و در مدفوع او غذا های هضم نشده دیده میشود طبیعیه؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
- دوز و میزان مصرف آزیترومایسین
سلام و صبح بخیر پسرم ۳ سال و ۹ ماه سن دارن. و وزن ایشان ۱۲.۷۰۰ کیلوگرم می باشند. سرفه و گلو درد دارند. لطفا میزان و دوز استفاده از شربت آزیترومایسین را دستور بفرمایید. با سپاس
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- ویتامین دی
سلام. دخترم دو سالو دو ماهشه. ویتامین دی ۱۲هزار به گفته دکتر داروخانه هفته ای نیم سی سی بهش دادم. ایا دوز مصرفی درسته؟ از موقع مصرف دچار کم خوابی شده الان دو شبه
- سرما خوردگی
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه وزن ۱۸ کیلو سرما خورده سرفه خلط دار داره و بینیش کیپه برای عفونت و سرما خوردگی چه داروویی بدم ؟ خیلی ممنونم
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- علام عفونت ادراری واژنش بو میده چه دارویی بدم
برای عفونت ادراری دخترم یکسال و نه ماهش چه دارویی بدم واژنش بو میده عفونت ادراری احتمال زیاد داره
- سرماخوردگی کودکان
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه از دیروز سرماخورده تب میکنه گلوش خشکه سرفه میکنه ولی عفونت نداره لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بهش بدم
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- شیر خشک
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر ، پسرم ۲ ماهشه کولیک داره و ب پروتئین گاوی حساسیت داره از یه دکتر پرسیدم چه شیر خشکی بدم گفت نان ha1 ، بعد دیدم توی ترکیبات شیر خشک پودر شیر گاو هم هست ترسیدم بدم چون حساسیت داشت به نظر شما همین شیر خشک خوبه یا یکی دیگه پیشنهاد میکنید ؟؟ممنونم بابت راهنماییتون
- میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم
با سلام میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم را در طول 24 ساعت بیان فرمایید .
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- سرفه کودکان
سلام خسته نباشین پسر من سرفه شدید با تب داشت دکتر براش قرص سفکسیم۲۰۰ داد ۱۰ روز بهش دادم سرفش خوب نشد میشه دوباره همون قرص بدم تا سرفش خوب بشه پسرم ۷ سالشه ۲۰ کیلو داره
- کشیدن دست به دماغ وسر
سلام آقای دکترشرمنده پسرم دوماه بعدسه سالشوتموم میکنه نزدیک یه ماه دستشوبه دماغ وسرش میکشه چشاشم زودزودمیزنه وقتی دستشومیگیرم که به دماغ یاسرش نکشه بازورسریادماغشوبه یه جایی میماله انگارمیخاره
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- عوض کردن شیر خشک نوزاد
سلام پسرم از شیر خشک آپتامیل یک تا 6 ماهگی و آپتامیل 2تا یک سالگی. از یک سال به بعداز چه شیر خشکی باید استفاده کنم.وزنش 9کیلو.500گرم هستش

