Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- تداخل عفونت گوش و واکسن
سلام.گوش دختر ۶ ماهم عفونت کرده .یک هفته سفالکسین ۱۲۵ مصرف کرده ولی عفونت کامل برطرف نشده،اگه بخوایم واکسن ۶ ماهگی بزنیم مشکلی پیش میاد؟ممنون.
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- ورم چشم و لپ سمت چپ نوزاد
سلام علیکم دکتر ببخشید دخترم بیست روزشه و سه روزه که چشم و لپ سمت چپش باد کرده تب نداره بی قرار و بی حالم نیست به غیر از شیر مادر و کمی شیر خشک و قطره AD چیز دیگه ای بهش نمیدیم فقط دو بار به توصیه عطار برای پیشگیری از نفخ به روش دستوری مناسب بهش ترنجبین دادیم توصیه شما چیه ؟
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- لکه پوست نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماهه ای دارم که از دوماهگی متوجه دوتا لکه قرمزرنگ پشت پاشنه دوتا پاهاش شدم(فکر کردم جای جورابه وچون پوستش ظریفه مونده) به مرور کوچیک ترشدن واز قرمز به قهوه ای تغییر رنگ دادن ولی بعد گذشت دوماه بازم هستن اینا چی هستن؟جای نگرانی داره؟
- شیر خشک بلاگ ای ار
پسرم یک ماهه هست رفلاکس معده داره دکتر بهش شیر خشک ببلاگ ای ار پیشنهاد کرد ..با خوردن این شیر خشک دیگه شیر بالا نمیاره اما در روز ۶ بار شکمش کار میکنه این نشانه اسهال هست؟باید شیر خشکش رو عوض کنم؟
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- گرفتگی صدا
سلام من بچم دوماهشه صداش گرفته چیکار کنم خوب شه
- خواب
سلام این سوال دومم هست میپرسم پسرم با خواب مقاومت میکنه خوابش میاد ولی نمیتونه به راحتی به خواب بره یعنی علتش چی میتونه باشه آقای دکتر بخدا دیگه واقعا خسته شدیم هشت ماهشه ؟؟
- کار نکردن شکم نوزاد چهار ماهه
سلام و خسته نباشید خدمت شما من نوزاد چهار ماهه دارم الان نزدیک دو ماهه که شکمش تقریبا دو هفته یکبار کار میکنه قبلا دکتر بردمش گفت طبیعیه ولی چندتا مطلب هست که خدمتتون عرض میکنم ممنون میشم کمکم کنید اول بگم که از شیر مادر تغذیه میکنه ولی بعضی وقتا سینه رو نمیگیره با اینکه گشنشه و مجبورا بهش شیر خشک میدیم توی روز دائم بیقراره و کف پاهاش رو خیلی بهم میماله و اینکه با اینکه خوابش میاد همش زور میزنه و سخت میخابه و بعد از ده دیقه از خواب بیدار میشه و گریه میکنه منون میشم کمکم کنید
- پا گرفتن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چهارماهش هست چرا نمیتونه پا بگیره ایا زود است از چندماهگی باید پا بگیزه
- پماد بتامتازون
سلام دخترم سه ماهشه رو صورتش یه لکه قرمز ایجادشده بود بردم دکتر بتامتازون داد صورتش لکه سفید شده چیکار باید کنم خیلی کم هم زدم سریع مصرفشو قطع کردم تو روخدا کمکم کنین
- نوزاد
سلام پوست نوزادم امشب یهو دون دون قرمز زد همه ی بدنش پر شده چی کار کنم
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- جوش های سرسفید روی گردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک سه ماهه و نیمی دارم چند روزه جوش های سفیدی زیر گلوش هست فک میکنم از عرق سوز شدنه از پماد زینک آکساید استفاده میکنم خوبه؟داروی دیگه ای هست

