Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- انسداد روده
سلام اقای دکتر خسته نباشید علایم اصلی انسداد روده تو نوزاد نه ماهه چی هسش؟.
- تب و اسهال
بچه من دو سال و نیم هست دو روز ک اسهال شدید داره همرا با تب و بهش شربت زینک سولفات و قرص یوگومی امروز دادم و تب داره بهش تب بر دادم ایا با دادن اینا خوب میشه؟
- پشت سر کودک دو سال ونیم در هر دو طرف یه برامدگی های مثل نخود هست یک طرف کوچک یک طرف کمی بزرگ ترکه با لمس کردن زیر پوست حرکت میکنه علتش چیه خیلی نگرانم
- اگزمای دراماتیت
پسرم ازدو سه ماهگی دچار اگزما شده والان که پنج سالش هنوز خوب نشده بلکه شدیدتر هم شده چکار کنم
- سلام من دخترم ۲ماه است قطره چشم بهش داده دکتربرای چشماش قی داره خوب هی
- زردی نوزاد طولانی شده
سلام.اقای دکتر آزمایش دادیم چکاب کلی گرفتیم آنزیم کبدی بالا بوده چکارکنیم نوزادم 46روزشه ممنون میشم
- تداخل دارویی
بعد از سیتریزین چند ساعت بعد میشه استامینوفن داد کودک ۶سال
- برنامه غذایی در شیردهی
سلام آقای دکتر .خوردن دل و جگر گوسفند در شیردهی مانعی ندارد؟ تا چه ماهی نباید گوشت گاو مصرف کرد؟
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- وابستگی شدید کودک به والدین
در مهدکودک ما بیشتر کودکان به تنهایی سر کلاس حاضر نمی شوند و حتما یکی از والدین می بایست همراه آنان حضور داشته باشند. از آنجه که جدا کردن کردن کودک از پدر و مادرش منجر به نوعی استرس یا عصبانیت میشود و خشم و گریه آن کودک را به دنبال دارد و هیچگونه کنترلی نیست... راه حل پیشنهادی شما برای بهبود وضعیت فوق چیست؟ چگونه خشم و عصبانیت کودک را در کمترین زمان ممکن کنترل و برطرف کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید...
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید کودکم یک سالشه شیرمادر میخوره و روزانه صدبیس یا صدپنجاه میلی شیرخشک به عنوان کمکی.ایا لازم هسش براش شیر پاستوریزه رو شرو کنم؟یاشیرخشک کمکی میخوره کافیه؟
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- تب وشکم درد
باسلام پسر من دوسالش تازه تموم شده بعضی وقتها تب میکنه نمیدونم دندون داره درمیاره یانه ولی نگاه دهنش که میکنم چیزی نمیبینم ووقتی میگم کجادردمیکنه دست میزاره روی شکمش بنظر شما چیکار کنم دارویی چیزی براش تجویز میکند ممنون از شما
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشیددختر۹ماهشه،قبل ازکروناانفولانزاگرفتیم دخترهم سینه پهلوکردچندروزبستری بود،بعداز مرخص شدن هنوز دماغش فس فس میکنه مخصوصآ شبا راحت نمیتونه نفس بکشه قطره هم فایده نداشت ازترس کروناهم نمیتونم ببرمش دکتر نشونش بدم؟توروخداچیکار کنم
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- مخلوط شیر خشک با شیر
باسلام کودک یک ساله دارم ایا می شود شیرخشک کودکم را با شیر غنی شده مخلوط کرد؟سویق میشود به کودک داد؟
- امیکرون
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم از صبح احساس گلودرد داشتم دوروز پیش هم خواهرم داشت الان هم بچم تب کرده میخوام بدونم بجز پاراکید چی بهش بدم اگه امیکرون باشه؟

