Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی
با سلام پسر من الان یک ماه دارد و زردیش۱۲/۵است ایا مشکلی هست و چیکار کنم کـ کم شه
- یبوست نوزاد
دخترم دوماهشه مدام یبوست داره.مثلا دوازده روزشکمش کارنمیکنه چیکارکنم
- تیرگی واژن نوزاد
سلام نوزاد من ۲ماهو نیمس ودختره و تازگی فهمیدم لبه های دستگاه تناسلیش ب سیاهی میزنه ایا عفونت داره یا طبیعیه؟
- سرفه
دخترم ۸ سالشه سرفه در طول زمستان داره مخصوصا بعد سرماخوردگی سرفه هاش ادامه داره شبا نمیتونه بخوابه چی بهش بدم؟
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. نوزادم تا چند روز دیگه هفت ماهش کامل میشود. پزشکش جنابعالی میباشی با افتخار. آقای دکتر نوزادم با شیرخشک تغذیه میشود. چند روز هست که موقعی که شیر میخورد وسط شیر خوردن سرشیشه را میبرد روی لثه ای که در اینده دندان اسیاب در می آورد و میکشد روش . دلیل این کارش چیست آقای دکتر ، . یک دنیا سپاس
- سلام دخترم 4ماهشه سرفه شدید دتره
- مولتی ویتامین
سلام . ۲۵ قطره مولتی ویتامین نوزاد یک سی سی ؟؟
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- شیرخشک
چندتا شیرخشک گرفتم نساخت آپتامیل نان بیومیل بلاک گرفتم دل درد میکنند نان و زنش بالا باد ولی دل درد می کرد یک شیرخشک خوب بگید دل درد نکنه تپلش کنه
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
لطفا راهنمایی بفر مایید برای یک کودک سه ماه با علائم بیماری تنفسی مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ هر ۸ ساعت چقدر است؟
- دورسرنوزادپسر
سلام پسرم موقعهتولد۳۶بوده الان ۷ماهه هست دورسرش ۴۶ونیمه آیاخوبه یانه
- سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۶ماهشه سرفه میکنه میشه راهنماییم کنین
- غذای کمکی
سلام پسرم رفلاکس داره الان ۶ماهشه غذای کمکی شروع کردم هرچی بهش میدم بیقرار میشه وشکمش رو به سمت جلو میکشه..حتی خوابش هم بهم خورده..ایا لازم هست باز متخصص دارو براش بنویشه
- شربت اشتها
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم اشتهاش خیلی کم شده میخوام بدونم چه شربتی بدم بهش خوب باشه ؟ و اینکه ومولتی ویتامین آرژی پلاس هم میخوره که برای رشد قد هم مناسبه آیا نیتوته دو تا مولتی ویتامینها رو باهم بخوره؟
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو روز دیگه یکسالش میشه همیشه سرما میخوره خلط پشت گلو هم داره چندشب خرخر میکنه ببنیش انگار کیپ میشه نمیتونه خوب بخوابه نفس بکشه طرف راست گلوش غده اندازه ی بند انگشت هم پیدا کرده میترسم لوزه داشته باشه یا پیدا کنه ممنون میشم راهنمایی بفرماید چه دارویی میتونم بهش بدم .با وجود سرما خوردگی مشکلی نداره واکسن یکسالگیشو بزنم باتشکر از شما
- قند خون
سلام آقای دکتر کودکی 11 ساله دارم که آزمایش قند خون داد و 71 بود در آزمایش نوشته بود نرمال 75 تا115 ایا مال کودک من نرمال نیست ؟با سپاس فراوان خدمت شما دکتر فداکار
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- خورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش از گوشاش میکشه چشاشو وبینی شو پشت سرشو میخارونه علتش چیه
دخترم چهارونیم ماهشه یبار سرماخورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش صورت وسرشو میخارونه از گوشاشم همش میکشه یعنی برای چیه اشتهاشم خیلی کمه
- شربت بلادونا پی بی
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت بلادونا پی بی برای دل درد و فلاکس نوزاد 5 ماهه استفاده کرد؟ یا عوارض داره؟
- تب وابریزش بینی وخلط
پسرم یه ساله یه هفته هست بیقراره و فقط ابریزش بینی داره امروز تبم کرده

