Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی در نوزادان
تورو خدا بگید برای این خس خس و سرفه و عطسه نوزاد ۲۰ روزه چی خوبه شوهرم اینجا نیست نمیتونم برم بیرون ببرمش دکتر میدم همسایمون برام دارو میاره
- تب و سرماخوردگی
سلام.دخترم ۷ونیم سالشه تب داره و بینیش کیپ شده چه دستوری می فرمایید
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- سرفه
سلام ،پسرم ۷ سالشه ،مدام سرفه میکنه و سرفش صداداره،آبریزش و عطسه هم داره .سرفش خیلی زیاد،باید آنتی بیوتیک بخوره؟ممنون میشم جوابم رو بدین
- دوبینی
ببخشید من دخترم چند روزه دوبینی داره باید چیکا کنم
- قطره اهن
سلام آقای دکتر دخترم 7ماه نیم داردبيوست شديدداره جوری که گریه کردميخواستم بدونم امکان داره بخاطر قطره اهن باشه اسمش ايروکيد15هستش .میشه بهش قطره آهن ندم ...ویتامین اد هم میخوره .غذاشم فقط سرلاک برنج فرنی سوپ میخوره.ممنون
- تیروئید
سلام اقای دکتر من پسرم تیروئید کم کار داره حدودا سه ماهشه. دکتر بردم گفتن که بعد چند وقته دیگه بیارینش. سرچ کردم تو گوگل نوشته ممکنه باعث عقب افتادگی ذهنی بشه. علایمی چون فتق ناف هم داره
- استفاده از پودر لیدی میل
سلام میشه از پودر لیدی میل برای بچه ده ساله که خیلی لاغر وکم اشتها است استفاده بشه
- قطره کورتونی چشم
سلام.شرمنده آقای دکتر بابت همه مزاحمتها.اقای دکتر سوال پرسیده بودم راجع به قطره سیپروفلوکساسین فرموده بودین موردی ندارد.دمتر برای آلرژی کودک قطره فلوکورت رو تجویز کردن که قطره کورتونی هست و من مرددم برای استفاده.بچه من یکساله هست.ممنون از لطف شما.
- سلام اقا دکتر پسرم یک سال هشت ماهش شربت اموکسلین۱۲۵چند سی سی بدموچند ساعتی
- قطره یاشربت
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم چند روز دیگه نوبت واکسن یک سالگیشه واسه آستامینوفن باید قطره شو استفاده کنه یا شربت؟از چند سالگی باید شربت آستامینوفن استفاده کنه ؟ممنونم ازتون.
- فاویسم
آیا لوبیا سبز برای کودک فاویسم ضرر داره؟
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر، پسرم 2سال و نیمشه، امروز همش عطسه میزد، شب ک خوابید دهن باز خوابید، بینیش گرفته و ته بینیش یه صدایی میاد پشت حلقش، یه دارویی میگین من پیش گیری بکنم دیگ فعلا علایمی نداره 18کیلوی، میزان داروشم بگین ممنونم
- سلام آقای دکتر پسر چهار ماهه دارم از اول تولد گوشاش تستش رد شد بعد گقتن عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ دادن سه هفته استفاده کردم دوباره رفتم جواب نگرفتن میگن هم چنان گوشش جرم داره من چیکار کنم
- شکل جمجمه
سلام اقای دکتر. نوزاد من سه ماهشه . سزارین شده ولی شکل جمجمه ش خربزه ای شکل هست. این فرم شکل جمجمه هم نه طرف ما هست نه طرف همسرم. علتش چیه؟ چیکار کنم درست بشه؟
- سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- شربت زینک
سلام به کودک سه ماهه روزانه میتوان چند قطره به او شربت زینک سولفات داد؟ با تشکر

