Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد دوماهه
- تنفس
گاهی درهنگام شیرخوردن تنفسش میادپایین و مولینگ میشە
- میزان مصرف دارو
با سلام ....دکتر به خاطر سرفه های دخترم سفکسیم۱۰۰ داده دخترم هنوز سه سالش نشده وزنشم تقریبا ۱۱کیلو هستش مقدار مصرف دارو رو نمیدونم چقدر و چند ساعتی بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت زینگ پلاس
سلام شربت زینگ پلاس رو دو ماهه باز کردم و دارم به بچم میدم با توجه به اینکه روی شیشه ش نوشته شده بعد یک ماه دور بریزید به نظرتون آیا فاسد شده ؟ یا تا زمان تاریخ انقضا شربت میتونم به بچم بدم و مشکلی پیش نمیاد؟
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- منیزیم ۳۰۰
برای بچه ی با وزن ۳۶ کیلو و ۴۵ کیلو ،هردو ۷ ساله چه مقدار پودر منیزیم ۳۰۰ میشه استفاده کرد ؟ باتوجه به اینکه یکی بد غذا هست و یبوست دارد اصلا لازم هست؟ اگر لازم هست چه مقدار؟
- گلو درد
سلام پسرم الان ۴ روز گلو درد داره شربت ضد سرفه دادم براش ولی اثری نداشت
- تورم سینه
دختر هست ساله دارم که امروز متوجه شدم یه سینه آن متورم تر و بزرگ از از پیگیری است نه درد نه قرمزی وسوزش علتش چیه
- سلام پسرم دوماهشه و دوروز هستش ک دستشویی نکرده چیکار کنم
- بیخابی
سلام پسر من 46 روزشه شبا بیقراری میکنه دیر میخابع. من شربت بی بی سد گرفتم بهش بدم چند قطره بدم؟ صرری نداره براش؟
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر دخترم داخل هفت ماهه قاشق غذاش رو سمت دهنش میبرم دهنشو میبنده و روشو برمی گردونه اما لیوان آب رو میبرم میخواد با دستاش بگیره و با اشتها ازش استقبال میکنه اصلا غذاشو نمیخوره خیلی ناراحتم چیکار کنم؟
- سلام اقای دکتر من هر چقدر زنگ میزنم مطب کسی جواب نمیده نوبت میخواستم برای بچم حالش بدهستش
- شکم درد و حالت تهوع و عسال
من شکم درد دارم و ازمایش دادام یک قرص
- شیر
با سلام نوزادی یازده روزه دارم تمایل به شیر خوردن دارد ولی نمی تواند شیر بخورد همش به خودش می پیچد و ناله میکند چکار کنم
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- زور زدن نوزاد ۱۷روزه هنگام ادراومدفوع
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- قطره پاراکید
سلام بچم خیلی زود با آنتی بیوتیک اسهال میشه قطره پاراکیدوبجای قطره معمولی استامینوفن اشتباه گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه؟ پنج ماهشه ۹کیلو؟

