Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- مولتی ویتامین
سلام به پسر دوماهم تا الاان مولتی ویتامین ایرانی میدادم الان مولتی ویتامین خارجی خریدم عیبی نداره بهش یدم
- نفخ دلپیچه
اگه همزماازقطره پدی لاکت شربت کامی کالم به نوازادبدیم وبعدازاستفاده به شدت گریه کنه مشکل چیه
- استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- گریه نکردن نوزاد
نوزاد در ۵روز اول ماه نهم متولد شده، ۳ روز در nicuبوده ، در بدو تولد گریه کرده ولی حالا که به خونه اومدیم اصلا گریه نمکند ؟ ایا این امر طبیعی است؟
- قی کردن چشم
سلام وقت بخیر ، پسر من از بدو تولد چشم چپش مرتب قی میکنه و کثیف میشه ، الان سه ماهش هست ، چندین بار دکتر بردم و قطره تجویز کردن ولی تاثیری نداشته ، بخصوص وقتی گریه میکنه شدت قی کردن بیشتر میشه ، لطفا راهنمایی کنین که چیکار باید بکنم ، ممنونم .
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- پوسته پوسته
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم بدنش پوسته پوسته میشود باید چه کنم
- بیماری فاویسم
سلام پسرم فاویسم دارد 7ماهشه از قطره آهن ومولتی ویتامین که بهداشت برایش داده بتم آیا؟؟ به فاویسم اش ضرر نداره وزنش هم کم هست 7کیلو 400هست. زیاد نگران پسرم هستم لطف کنید بی زحمت جواب بتین ممنون
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- بیخوابی
سلام پسرم دوماهو نمیشه،سبا ساعت ۱۱ میخوابه تا ده صبح بعد بیدار میشه دیگه نمیخوابه،بعداز ظهر ها هم خوابش میاد ولی مقاومت میکنند اصلا نمیخوابه،چند ساعت باید بخوابن آیا کم نیست،بعدهم خیلی تو خواب تکون میخوره و باعث بیدارشدنش میشه بعد دوباره میخوابه،خوابشم خیلی سبکه،یعنی طوری شده که با همسرم درگوشی حرف میزنیم
- وزن گیری
سلام ایا وزن ۶۲۰۰گرم برای بچه ی پنج ماهه خوب است لازم نیست فرنی ونشاستشو شروع کنم
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام... دخترم سه ماهه هست و دو روزه دچار اسهال شده قبلا ۴ یا ۵ روز یه بار دفع داشت ولی از دیروز روزی ۴ یا ۵ بار لطفا راهنمایی کنید
- رفلاکس داره
سلام بچه من سرماخورده ۴ ماهشه دکتر امپول اموکسی سلین وشربت ازیترومایسین داده میخوام بدونم دوتا دارو چرک برای بچه ضرر نداشته باشه؟ وشربت دومتیدون وپودر هم برای رفلاکس دادن میدم
- کج شدن لب نوزاد موقع گریه و خنده
با عرض سلام و خسته نباشید ...بچه ۸ ماهه دارم که موقع گریه و خنده لبش به سمت راست کج میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه ..در طول زمان خوب میشه یا نه؟
- بلعیدن
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دخترم پنج ماهه و بیست و سه روز دارد از اول پنج ماهگی بهش غذای کمکی میدهم ولی بلعیدن بلد نیست همه غذا و آب را بیرون می ریزد آیا این طبیعی است
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- سرما خوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر من دختر هفت ماه و نیمه ای دارم که الان دو روز است از آبریزش بینی شدید رنج میبرد حتی تنفس عادی هم دچار مشکل شده امروز صبح گوشه چشمش هم چرک کرده و تب خفیفی دارد تو رو به خدا کمکم کنید بچه ام خیلی بی قرار است امیدم اول به خدا بعد به شماست
- واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏

