Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود اهن
هر سه تا شربت رو بهش بدم یا اینکه یکیش رو تهیه کنم .ریزش مو هم داره میتونه از کمبود اهن باشه طبق ازمایشی ک فرستادم براتون و اینکه دخترم الان سه سالشه
- شیر خشک
سلام پسرم ۵ماهشه رفلاکس داره کولیک هم داره وزن گیرش خوب بوده اما ضعیفه با تجویز دکتر بهش امپرازول میدم خاستم بهش شیر خشک آبتامیل ۱بدم برای رفلاکسش بد نیست . شما چه شیر خشکی رو پیشنهاد میکنید
- ناف کودکم
دخترم 6 سال داره توی نافش قرمز هست همیشه اینجوری بوده دوسال میشه اما اصلا نه متورم هست نه درد داره میخاستم ببینم مشکلی هست. ممنون
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- خلط پشت گلو
با عرض سلام و خسته نباشی پسرم ۵ سالش به مدت سه ماهی که شب ها وصبح اول وقت خلط داره هیچ علایمی از سرماخوردگی نداره واصلا سرما هم نخورده لطفا راهنمایی کنید با سپاس
- عرق كردن سر
سلام آقاي دكتر دخترم زمانيكه شير ميخوره سرش خيس عرق ميشه بخاطر چيه؟نرماله؟
- سلام میتونم شربت آموکسی سیلین به نوزاد سه ماهه بدم چه اندازه مجازه
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- موز برا نوزاد 7ماهه خوبه به فرنیش اضاف کنی باعث یبوست نمیشه خطرناک نیست
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- oشیرخشک
سلام اقای دکتر ب نوزادم ک دوازده ماهشه گفتید شیرخشک سه بگیرم الان داره دو میخوره وزن تولد 3200ولی الان کمبود وزن داره وزنش7900هسش با این وجود شیرخشک دو باید بدهم یا سه؟
- فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- واکسن
سلام آقای دکتر بچه ۴ ساله در هربار تزریق واکین باید کامل تزریق کنه یا نصفش رو ؟
- سلام ملاج سر
شوهرم دستش خورد به ملاج سر دخترم کمی فرو رفته مشکلی داره یانه؟
- کودک يک ساله 2
سلام آقاي دکتر دوباره مزاحمتان شدم عذر ميخوام آقاي دکتر من ازتون پرسيدم ميتوتم به کودک يک ساله ام معجون شير و گردو و عسل و موز بدهم گفتيد اشکالي نداره اين سوال برام پيش اومد که بچم شير محلي دوست داره ميتونم شيرمحلي را 20دقيقه جوش بزنم و پاستوريزه کنم و بعدش با معجون قاطي کنم بدهم بخوره؟؟شيرمحلي اشکالي ندارد؟؟
- قرص تنسی را چند بار میل کنیم
سلام نمیدونم چی بگم بخدا از بس استرس دارم واسه حاملگی دیروز همسرم آب منی خود را روی رون پام ولی ی لحظه حس کردم رف لای واژنم استرس دارم که حامله بشم یک عدد قرص تنسی گرفتم میخواستم مطمئنم بشم اگه همون یک بارو مصرف کنم کفایت میکنه یا باید هرروز بخورم از قرص تنسی تورو خدا جواب بدین😭😭😭😭😭
- اطفال
سلام دکتر خسته نباشید خواهر من ۳ سالشه یک باکلفن ۱۰ خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- بالا بودن WBC
با سلام پسر ۱۸ماهه ما تعداد گلبول های سفید در خون او زیاد هستش تعداد گلبولهای قرمز کمتر بی زحمت دلیل ان
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
۳روز است براثرسرماخوردگی سرفه میکندوتب ۳۸/۵درجه دارد ولی برخوردن آستامینوفن تب نداردبایدچکارکرد

