Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام خسته نباشید. نوزاد من دوماه یبوست داره .از شربت لاکتوز استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم. شیافت گیلیسرین هر نه روز استفاده کردم یک سوم ولی الان دیگه میترسم همش استفاده کنم .شربت بی بی کر استفاده کردم ولی نتیجه نداشت .از شیر کمکی شیر خودم تغذیه میکندبه نظر شما اقای دکتر چکار کنم ؟
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- وزن نوزاد
سلام.ببخشید دکتر دخترم نه ماه دارد با وزن تولد ۲۹۰۰الان هفت کیلو است. آیا به خاطر کمبود وزنش اگر زینک بخورد خوب است؟شیر خودم راهم می خورد برای وزن گیری بهتر چه به او بدهم؟می توانم شیر خشک یا سرلاک هم بدهم؟
- سرفه های مداوم و اگزما
سلام
دختری 7 ساله دارم که تقریبا یک ماه قبل سرماخورد ولی تا کنون سرفه هاش بهبودی نداشته در طول روز کم ولی شب و یا وقت خواب سرفه های مداوم و شدید داره که نمیتونه بخابه تا شربت سرفه(توسیان)و اسپری دهانی( salbuterex) و یا درصورت شدت سرفه ها(flixotideinhaler)استفاده میکنمدوهفته ای هم هست در نواحی پایین کمر (خط کمری شلوار) دونه های ریز شبیه گزیدگی زد که خارش زیاد داشت ولی دونه ها بیشتر شد حالا نواحی گردن کف دست و روی انگشت و شکم. لطفا راهنمایی بفرمایید - سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام آقای دکتر دخترم ۹ماهشه وخیلی سرفه داره دوهفته پیش بستری بود ولی الان دوباره سرفه میکنه آموکسسی سلین بدم بهش
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- مکمل تقویتی
سلام جناب دکتر برای دختر دو ساله که مهدکودک میره با توجه به سرد شدن هوا و شیوع بیماریها چه مکمل تقویتی توصیه میکنید تهیه کنم؟ متشکرم
- شربت سیتریزین
آیا مصرف شربت سیتریزین هر۱۲ساعت دو ونیم سی سی برای کوددک دو ونیم ماهه ضررنداره میشه استفاده کرد
- قطره کولیک اید
سلام اقاب دکتر خوبین ببخشیدبرا بچه 9ماهه ب بالاچون غذامیخوره میشه قطره کولیک داد که دلپیچه نکنه ممنونم
- تب
باسلام، پسر ۲۱ ماهه ام فقط تب دارد، چه دارویی بدم،ممکنه اومیکرون باشه؟
- سرفه نوزاد 15روزه
سلام وقت بخیر نوزادم 15روزشه ک فقط کاهی وقتا در شبانه روز چند بار سرفه میکنه هر بارم دویا سه بار سرفه میکنه ولی ابریزش بیتی یا علائم سرماخوردگی ندارد فقط سرفه میکند خرخر یا چیزه دیگه ای ندارد.
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- سوزش اداری
سلام خسته نباشید آقای دکتر شرمنده پسرم ۲ساله ۶ماه هسته الان سه روز درست نمیتونه ادرارکنه .نگه میداره خیلی جیغ میزنه تاادارکنه خواستم بدون باید چکارکنم خودمم باردارم نمیتونم ببر دکتر اروپا چیزی میشه بگید بخرم واسش
- حساسیت فصلی
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه سرفه و آبریزش بینی داره ایا دستگاه بخور سرد برایشی خوبه استفاده کنم
- کار نکردن شکم نوزاد ۲۵ روزه
سلام نوزاد 25 روزه دختر بازم خیلی کش و قوس پیدا به خودش و 12 ساعته که شانس کار نکرده ش با شیر خودم تغذیه میشه؟
با شیر خودم تغذیه میشه و 12 ساعته که شکمش کار نکرده خیلی پیچ و قوس به خودش میده و قرمز میشه چه کار کنم؟
- صورت دخترم پر از جوش های ریز قرمز رنگ علت چییت
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر پسرم ۲۵ روزشه وقتی ۲۰ روزش بود عفونت چشم داشت ترشح زرد از چشمش میومد بردم پیش دکتر پمادجنتکس داد با قطره . الان چشمش خوب شده فقط یکم گوشه چشمش ترشح زرد میشه . تا تمام شدن پماد و قطره ازشون استفاده کنم یا دیگه نزنم ؟؟
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم پنج ساله هست حساسیت شدید داره حدود دوهفته پیش خیلی سینوسهاش پر بود و دکتر دارو داد و بعد دوباره بردم گفت خوب شده و شربت لوراتادین و اسپری بینی داده ولی بیرون رفته و باز بینی گرفته و خیلی خلط داره وبینی ترشح سبز داره ازیترومایسین ۲۰۰بدم بهش و روزی یکبار چند سی سی؟
- بی اشتهایی
سلام کودک ۱۶ ماهه ام خیلی کم غذا است هر راهی امتحان کردم غدای انگشتی و .... فقط چن تکه و یا چن قاشق می خوره زینک هم یه دوره دادم بد نبود خواهش میکنم یه اشتها آور معرفی کنید به جز زینک

