Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه
- ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام.از یک ماهگی با آزمایش مدفوع فهمیدیم حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سه ماهه است و ۶ کیلو و نیم وزنش. رژیم غذایی رعایت میکنم شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم.پپتی جونیور دادم دل درد شدید گرفت .پپتی دادم نمیخوره حتی با مخلوط کردن شکر.الان سوالم اینه اگه همین آپتامیل اچ آ رو بدم مشکلی براش پیش میاد؟ .و قطره مولتی ویتامین گفتن ندم فقط آ د این مطلب درسته مولتی حذف بشه؟ و قطره آ د بدون طعم گفتن باید بدم به این نوع حساس استفراغ میکنه میشه طعم دار بدم؟
- در مورد واکسن
سلام ببخشید من هدود دو ماه واکسن ۱۸ماهگی فرزندم یادم رفته بزنم آیا خطرناک است لطفاً راهنماییم کنید
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو
- سینه نوزاد
سلام سینه دختر م از 5ماهگی سلام سینه سمت چپ دخترم از 5ماهگی سفت متورم شده الان یک سال و سه ماه داره هنوز فرقی نکرده شیر خودم میخوره به اندازه یه آلوچه سفته و قابل لمس چکار کنم
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- علت خارش بیش از حد بدن
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- کمبود وزن
سلام خسته نباشیداقای دکتردخترمن باوزن 3100به دنیااومده الا4ماه و4روزه وزنش 5.5کیلواست شیرم کم نمبخوره شیرخشک بیومیل پلاسوبهش میدم خواهش میکنم کمکم کنید
- دور زدن کودک 7 ساله به دور اتاق موقع فکر کردن
کودک هفت ساله ما کلاس اول خیلی باهوش ومهربون وشجاع ومسولیت پذیر ودرس خون هس اما مشکلی که داره ازشش سالگی موقع فکر کردن دور اتاق می چرخه ما سعی داریم به این کارش پایان بده باز تکرار میکنه راهنماییمان کنید .بانشکر
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- امیر حسین
سلام خسته نباشید بچم دوماهش چشماش غی کرده دکتر بهش قطره ای باکتی ماید ۲۰ داد باید تا چند روز استفاد کنم
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲۲ماهه
وزن کودک ۱۵ کیلو و ۲۲ ماهه است
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه

