Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام ،وقت بخیر ب بچه ام ۴۰ روزه هستش گلوی بچه ام خلط داره ولی سرفه و ابریزش بینی اینا نداره فقط خلط هستش چی بدم خوبه
- قطره استامینیفن
سلام همزمان مصرف استامینیفون با قرص لاکتیز برای نوازاد یکماهه عوارض داره؟
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماه و ۱۶ روزشه سرماخورده و سرفه میکنه براش دیفن هیدرامین دادن آیا ایرادی نداره بهش بدم باتشکر
- نخوابیدن نوزاد
سلام نوزاد من۲۵روزست خیلی کم خوابه مدام بغلمه اصلا نمیخوابه به محض این که میزارمش بیدار میشه مثلاً امروز ازساعت ۱۰ صبح نخوابیده خیلی نگرانم
- ضرر عسل برای نوزاد
سلام ببخشید من نمیدونستم عسل برای نوزاد ضرر داره وخیلی کم در حدی که فقط ی کم ب نوک انگشتم زدم و ی کم ب پسر ۶ماهم دادم الان ک فهمیدم ضرر داره نگران شدم میخواستم بدونم با اینکه خیلی کم بود اشکال داره؟
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- میکروب سراشیا
سلام خسته نباشی خواهرزاده ای دارم ۱۶ روز بعلت میکروب سر اشیا درربیمارستان بستری در عرض ۴ روز۳۰۰ گرم وزن کم کرده ایا درمان دارد؟؟چطوری خوب میشه
- یبوست نوزاد چهار ماهه
با سلام پسرم الان ۴ مهش هست. ابتدا کولیک داشت. الان رفلاکس شدید داره و اصلا شکمش کار نمیکنه. فقط با یک چهارم شیاف گلیسیرین. شیر خودم رو مصرف میکنه وزن اولیه ۳۴۰۰بود و الان ۶ ونیم هست
- مدفوع ابکی
سلام فرزندم یک ماهه دو هفته یبوست داشت دکتر رفتیم قطره پدی لایکت داده میدم بهش الان چند روزه مدفوع ابکی دارد طوری که مدفوع و اب از هم جدا می شه و اب بیشتر از مدفوع هست و بعضی موقع اب زرد دفع میشه ایا اسهال هست یا طبیعی هست
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- کش و قوس های نوزاد
دخترم ۳۲ روزشه و صورتش دون دون شده وقتی خوابه کاملا سفید میشه صورتش انگار دونه نداره و وقتی بیداره قرمز میشن دونه ها.و اینکه یه تایم هایی تو خواب و بیداری کش و قوس میده و زور میزنه بدونه گریه دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه بالا میاره ابکی ماننده از گوشه دهنش اروم میریزه
- ۸ماهه
سلام آقای دکتر آیا یک کودک که باسن ۳۶ هفته به دنیاامده و۸روز در بخش نوزادان بستری شده آیااکنون که هشت ماه ونیم است باید فرم asqتکاملی باید سن چند ماه پرشودآیا۷ماه و۱۵ روز درست است
- اسهال
پسرم سه ماهشه ۳روزه که مدفوع دیر دیر میکرد مثلا یه روز نکرد بعدش یکبار مدفوع کرد امروز از صبح که ۴بار اسهال رفته از ساعت ۱۰صبح که الان ساعت ۱۱:۴۲دقیقس ۴یا۵بار اسهال رفته چیکار کنم
- دیدن خون در مدفوع
آقای دکتر پسرم پنج ماه و شش روزهس، شیر مادر میخوره، الان ۴ روزه فرنی با شیرمادر میخوره ، امروز شکمش ۵بار کارکرد،که بوی بد میداد ( بوی شبیه بوی ماهی) و شب متوجه مقداری خون در مدفوع شدم
- شربت
سلام آقای دکتر؛ شربت زینک سولفات که پنج ماه پیش خریدم و دربش باز شده و در هوای معتدل خانه بوده آیا فاسد شده یا خیر ؟ و برای دختر ۷ ماهه چه مقدار باید بهش بدم ؟ متشکرم
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- تنگی نفس

