Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد؟؟
- سلام خسته نباشید دزمصرف شربت اموکسی سلین 125برای بچه 15ماهه چقد است
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- ممکنه بفرمایید چند سی سی بایدمصرف شود
شربت ازیترومایسین ۲۰۰
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- رفتار مشکوک
سلام آقای دکتر ،دختر 19ماهه ای دارم که وقتی میخواد بخوابه یا در حالت خوابیده باشه ،پاهاشو به حالت کشیده در میاره ،خیلی سفت که به زور میشه پاش بالا کشید وبه پوشکش فشار میاره ،بنظرتون باید درمان بشه ،موضوع رو عوض میکنیم گریه میکنه بنظرتون مشکلش چیه،
- ریفلاکس
سلام اقای دکتر آیا برای تشخیص ریفلاکس حتما باید سونوگرافی انجام بشه اخه پسر هفت ماهه ام رو از سه ماهگی میبرم دکتر اینکارو انجام نمیدن یکی میگه ریفلاکس داره یکی میگه مشکلی نداره یکیم میگه اصن کاری باهاش نداشته باش خودش خوب میشه دکتر آخری ک بردم بهش کولیف(سایمتیکون) و بی بی سد داده تاثیری نداره علایمش هم ییقراری شدید امتناع از شیر خوردن هنگام شیر خوردن هم شکمش صدا میده وزنگیریش هم خوبه هفت ماهشه وزنش هفت ونهصد هست خواهش میکنم کمکم کنید
- خارش یادردگوش
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- قطره آهن
سلام خسته نباشید. فرزندم هنگام تولد ۳/۴۰۰ وزن داشت الان ۴ ماه ۶/۷۰۰ دوبرابر وزن هنگام تولد.قطره اهن رو شروع کنم؟ روزی چند قطره.؟ ممنونم از لطفتون.
- چشم
سلام دکتر قطره باکتی مالید رو برای کودک چهار ساله در روز چندبار استفاده کنیم
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- روده تحریک پذیر
سلام درسوال قبلی که ازشما داشتم پر مورد درد دور ناف گفتید که روده تحریک پذیر است میشود بگوییدکه بعضی وقت ها که یه کم سخت مدفوع میکند ربطی به این موضوع دارد یا نه و ایا خطری دارد یا نه وباید چی کار کنیم؟؟؟؟
- آزمایش
سلام دکتر وقت بخیر سوال پرسیده بودم که آزمایش مدفوع پسرم دوماه ام گلبول سفید ۲ تا ۳ هستش، مدفوعش آبکیه و پر خلطه و دلپیچه داره، شیرخشک کمکی رو گفتید بدون لاکتوز بدم، اما در مورد شیر خودم چه باید کرد؟ رژیم خاصی رعایت کنم کنم؟ گلبول سفید مدفوع، آلرژی به پروتتین گاویه یا عدم تحمل لاکتوز؟
- اسهال نوزاد ۴ ماهه
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم که چند روزی هست ک اسهال داره داروهای مترونیدازول سها ۱۲۰ و زینک سولفات ۱۲۰ بهش دادم ولی بهتر نشده و همچنان اسهال داره و به خاطر اسهال پاش دونه های ریز و قرمز زده پودر بچه و پماد کالاندولا استفاده کردم فایده نداشته ممنون میشم راهنماییم کنین
- غذا
سلام آقای دکتردخترم رفته تو۶ماهگی چه غذای کمکی بهش بدم سیرنمیشه
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- میزان و مقدار مصرف قطره دی ۳
سلام دکتر جان خسته نباشید. برای کودک سه سال ونیم آیا میشود هر روز قطره دی ۳ داد مشکلی ندارد به طور کامل یکسال این قطره رو هر روز به فرزنم بدم ممنون

