Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر دخترم پنج ماه وپانزده روشه یک ماهه که سرفه میکنه بردم دکترشربت اموکسی سیلین وستیریزین واستامینوفین حکیم دادخوب نشدم تب نداره فقط سرفه میکنه ودماغش خشک میشه
- آزمایش خون
سلام خسته نباشید کودک ۹ماهه در ازمایش خون rbc=4/8و hb=11/9و hct=36و mcv=75و mch=24و mchc=32 می باشد چون در خانواده مادری تالاسمی مینور )خاله کودک ( دارد هموگلوبین الکتروفرز هم انجام دادیم که نتیجه hb.a=87و hba2=2/3و hbf=10 بود ایا این کودک مشکل مینور دارد ؟
- واکسن یه سادگی
سلام خسته نباشید اگه واکسن یه سالگی پسرم ۱۰روز عقب بیفتا مشکلی نیست؟ و اینکه پلاکت خون پسرم بالاست
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- فشار دادن محکم چشم
سلام وقت بخیر ،دخترم ۶ سالشه مدتی که پلک پشت هم با فشار میزنه ،خیلی نگرانم ۲ بازم بردم برا غربالگری چشم گفتن مشکلی نداره ،الان باید به متخصص مغز اعصاب مراجعه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ،چون ی سری میگن افرادی که تشنج میکنند این مشکل براشون پیش میاد
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- سلام پسرم ۹ سال و ۵ ماه دارد و وزنش ۳۳ کیلو میباشدچه میزان باید شربت سفکسیم ۱۰۰ بخورد؟
- البته زیر نظر دکتر ابطحیان شیراز هستش میخاستم اگه دکتر بهتری سراغ دارید برا اینکه عصب دستش موقع تولد کش اوردن بهم معرفی کنید
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- کیدیزول
سلام اقای دکتر نوزاد یک ماهو نیم دارم که رفلاکس خفیف داره پنهانه، براش کیدیزول امپرازول تحویز کرده بودید میخواستم بدونم میشه قطع کرد این دارو رو؟ نگران عوارض این دارو ام اگه عوارض قطع کردنش کمتر از مصرفشه میشه قطش کرد؟ یکی دو هفته اس که میدم بهش
- کموزن
سلامنوزادباوزنتولد۳۷۰۰واکسن۴ماهگیروزدم وزنشباید۷۴۰۰باشهولی۶۳۰۰بودباتوجهبهحساسیتبهپروتعینگاویکهدارهمیتونمکمکی شروعکنم
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- پاکوبیدن نوزاد
سلام نوزادهفت ماهه دارم بعضی مواقع خواب پاهای خودروبه زمین میکوبدعلت چیست اقای دکتر
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- ترک خوردگی
سلام دختر من 2 سال و نیمشه الان دیدم که در ناحیه مقعدیش یه ترک خوردگی هست . لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس
- سفتی نحل تزریق واکسن ۶ ماهگی
سلام. یه هفته پیش واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدیم.تا ۲۴ ساعت کمپرس سرد بعدش کمپرس گرم تا ۵ روز گذاشتم ولی زیر محل تزریق واکسن هنوز سفته.قرمزی هم نداره.چیکار کنم رفع بشه؟ممنون
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۵ سالشه ۲۱ کیلو گرم و برای گلو درد شربت سفیکسیم ۱۰۰ چ مقدار است ؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟

