Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم فاویسم دارد و 17 ساله دارد واکس کرونا می تواند بزند عوارض و ضرر ندارد لطفا راهنمایی کنید
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تب و جوش های بعد ان
سلام من یه دختر ۱۹ ماهه دارم تب کرد تقریبا دو روز بعد تمام باسن شروع کرد به زدن جوش بعد دهان و جاهای دیگر کمتر و بعد او تن پسرنم ۱۰ سالشه تب شدید تر کرد که با لرز بود و اونم تن و دهانش پر از جوش قرمز شد دلیش چیه و چیکار کنم آیا سرخک گرفتن
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- حالت تهوع واستفراغ
پسر دوسال ونیمه دارم که به مدت تقریبا دو ماهه که اشتهاش خیلی کم شده و بادیدن غذا بهش حالت تهوع دست میده وقتای میل به غذا پیدا کنه خیلی کم میخوره اگه حتی یه قاشق بیشتر بهش بدم بالا میاره بعدشم همش میگه خستم خسته شدم بدنم درد پاهام درد میکنه خیلی عصبی هم شده تو این مدت بردمش دکتر فقط بهش مولتی ویتامین دادن که هیچ تاثیری نداشته ازمایش عفونت اداریم دادم منفی بوده فقر اهن هم نداره
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- سلام پسرم 3سال نیم خیلی سرفه میکنه وسینشم چرکی فقط دکترازیترومایسین بهش داده برای سرفه چه شربتی بهش بدم
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام ،اقای دکتر پسر ۳ ساله دارم که ۲ روز تب داره آبریزش بینی زیاد داره وسرفه های شدید شما تجویزتون چی هست ؟ دکتر اینجا فقط کتوتیفن داده هر ۱۲ ساعت و شربت کوریزان هر ۸ساعت به نظر شما به چرک خشک کن نیاز نداره؟
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- آلرژی
سلام شبتون بخیر پسر من در نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داشت که با رعایت درمان شد ولی الان ۴سال سن داره و زود سرما می خوره وسریع شروع به سرفه می کنه پزشکشون گفتند آلرژی دارند و اسپری سالبوتامول و فلوکستید دادالان در هنگام سرفه استفاده می کنم(امسال ۳ بار و هربار در حدود چهار روز)ولی همیشه نگران عوارض ان هستم میشه در مورد عوارض آن برام بگید و این اسپری ها کورتون دارند علاوه بر اون فکر می کنم لوزه سوم هم داره دارویی که لوزه اش را کوچک کند هست
- جوش صورت نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه لپ هاش خیلی جوش زده و قرمز شده چیکار کنم خوب شه چه پمادی استفاده کنم؟
- شیرخشک
دختریک سال وچهارماهشه رفلاکس داره شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی الان پیدا نمیشه چه شیری میتونم جایگزینش کنم
- زیاد دادن قطره آد
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- دارو
سلام آقای دکتر دخترم 3سالو۶ماهشه از دیشب عطسه و آبریزش داره و هنگام عطسه پرمخاطه تبش کمه لطفا داروی آنتی بیوتیک و درمان عطسه و آبریزش میگین ممنون
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک باسن۴سال و۷ماه و وزن ۲۰ کیلو
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون

