Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- حرف زدن کودک
تاچند ماهگی باید به کودک فرصت حرف زدن داد؟
- مدفوع کودک
سلام دکتر دخترم یکسالشه تازگیها در روز چند دفعه مدفوع میکنه بیقراری هم میکنه داره دندون هم درمیاره ممکنه بخاطر دندونش باشه که تعداد مدفوعش در روز زیاد شده ؟؟قبلا 2 دفعه در روز بوده الان 5 بار در روز
- سلام برای رفع اسهال نوزاد هفت ماهه چه باید کرد
نوزاد هفت ماهه دارم که دکتر برای سرما خوردگی او آموکسی سیلین ۱۲۵ تجویز کرد بعد از دو روز اسهال شده آیا از این شربت هست
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- تهوع
سلام،کودک نه ماهه من رودل کرده و هرچی خورده رو بالا آورده و میلش به غذا کم شده و حتی آب هم تو معدش نمی مونه،چه کار می تونم بکنم براش
- میزان مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
سلام خسته نباشید. دخترم ۱ سال و ۴ ماهسه و مجرای اشکیش بسته شدند و چشماش عفونت کردند،دکتر برای چشماش قطره باکتی ماید ۱۰ نوشته... تا چند روز از این قطره استفاده کنم؟
- اجابت مزاج مکرر
سلام و عرض خدمت شما پسر ۱۵ ماهم ده روزی هست اسهاله البته اسهال شدید نه دفعات زیاد با حجم کم و خلط دفع میکنه..دکتر بردیم که گفتن مشکلی نداره پودر سابولار داد و شیرخشکشو عوض کرد اما همچنان همینجوره کمتر شده ولی بهتر نه شما برای اینکه کمتر دفع داشته باشه چه نظری دارین
- سلام دخترم دو سال و نیم داره تا دارو زینک مصرف میکنه زینک سولفات تا کی ادامه داره
- ملچ مولوچ کردن در خواب
سلام پسرم بیست و سه ماهه تازگیا کاهی در خواب ملچ ملوچ میکنه بعدش اگر بیدار بشه بی قراری میکنه ممکنه دچار رفلاکس شده باشه
- سرفه
سلام دخترم هفته قبل سرما خوردبهش پلارژین کیدز دادم خوب شد ولی ازامروزصبح داره سرفه میکنه یعنی دوباره مریض شده باید چی بدم بهش ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- دخترم ۵ سالشه و وزنشم ۱۴ کیلو چقد سفکسیم باید بدم
برای کودک با وزن ۳۵ کیلو مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ چقدر و هر چندساعت
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- دل درد در کودک دوساله
سلام پسر دوساله من یک ماهه دچار یبوست شده البته مدام نیست ۴ روز دفع نداره شربت انجیر میدم روغن زیتون میدم بهش و شکمش رو ماساژ میدم گاهی که نمی تونه براش شیاف گلیسیرین میذارم بعد دیگه کار میکنه یه هفته خوبه بعد دوباره اینجوری میشه .تب نمیکنه نفخ نداره بی حال نمیشه فقط دفع مشکل داره .اما بعد از دفع دل درد داره این مشکل بزرگیه؟
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟

