Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
نوزاد دختربدوتولدبه علت نگرفتن سینه مادر وکفکردن دهان باتشخیص انسداد مری بستری شد ولی خوشبختانه نیاز به جراحی نشد وروز سوم گفتن که مشکل خاصی نبود و الان۴۰روزه ست و هم شیر مادر میخوره و هم شیر خشک ولی از ۱۰روزگی کولیک داره و هی زور میزنه پدی لاکت میدادیم که دیروز اذیت داشت و بیتاب بود گریپ واتر دادیم راحت شد آیا پدی لاکت خودش باعث یبوست و کولیک میشه؟
- شیر خشک سوپرامیل ۳
سلام دخترم ۱۳ماهشه سوپرامیل ۳ میخوره هر جا گشتم نبود دکتر داروخانه سوپرامیل ۱ داد الان من چیکار کنم مشکلی نداره بدم بخوره توروخدا راهنمایی کنید
- قطره امپرازول
سلام آقای دکتر. برای نوزاد ۵ ماهه با ۶ کیلو و نیم وزن که ریفلاکس دارد، چقدر باید قطره امپرازول بدهم؟
- شیر خشک دختر ۳ ماهه
سلام و خسته نباشید
دخترم ۳ ماه هست میخواستم ببینم چ شیر خشکی بش میتونم بدم البته ببلاک کانفورت نمخوره
ممنون
- یبوست نوزاد ۳ ماه ونیمه
پسرم الان سه روز مدفوع نکرده وخیلی زور میزنه چکار باید کنم
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام خسته نباشیدآقای دکتر. نوزادپسر۱۷روزه من چندروزه جوشای سفیدزده روصورتش گاهی وقتا صورتش قرمزم میشه میخواستم بدونم به شیرمن مربوطه؟یاچیزدیگه
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟
- لرزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید من بچم الان ۱۲ماهشه نزدیک به دوماه هست لرزش چند ثانیه مثل سردی بکنه بدن اون جوری میشه در روز ممکنه ۴الی ۵ بار اینجوری بشه بعضی وقتا هم دوسه بار پشت سر هم اینجوری میشه علامتی غیر طبیعی نداره موقع لرزش واینکه آزمایش ادرار مشکلی نداشت لطفا راهنماییم کنید میترسم کاریش نباشه
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- درباره انتي بيوتيك
با سلام نوزاد من ٢ماهه و ٢٠روزه است براي چكاب پيش دكتر بردم دكتر فرمودن يك ازمايش از ترشحات بينيش بگيريد و نتيجه ازمايش رشد متوسط باكتري هموفيلوس انفولانزا بود ولي هيچ علايمي ندارد نه تب و نه علايم ديگري دكتر سفالكسين ٢٥٠هر شش ساعت ١.٥سي سي را به مدت ٢هفته تجويز كردن ميخواستم بدونم انتي بيوتيك ضرر نداره و ضروري هست ؟ با تشكر
- زینک سولفات
سلام.دیروز به دلیل اسهال پسرم رو خدمتتون اوردیم.شما قطره پدی لاکت و زینک سولفات براس تجویز کردین فقط اینکه تا چند روز باید پدی لاکت رو مصرف کنه و زینک سولفات رو نوشته رو جعبه ۲سی سی خواستم ببینم درسته؟۷ماهه وزن ۹.۶
- مصرف اب در نوزاد
جناب دكتر ممنونم كه پاسخ دادين جسارتا بعد از سرلاك بايد آب هم به نوزادم بديم؟ باتوجع به اينكه ٥ ماه و ده روزش هست
- گردن
با سلام دختر من ۱ ساله است از ۳ ماهگی احساس کردم گردنش را کج میگیره چند تا متخصص بردم هرکدام یه نظر دادن که متفاوت بود در ۹ ماهگی پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان آقای دکتر تحریریان در اصفهان بردم ایشون معاینه کردند و گفتند مشکلی نداره ولی مداوم میبینم که دوست داره به سمت راست گردنش را کج بگیره اما گاهی صاف و گاهی به سمت چپ میگیره که خیلی این شکل کم اتفاق می افته می خواستم بدونم آیا ممکن عادت به کج گرفتن پیدا کرده باشه . با تشکر از شما
- جوش قرمزپوست نوزاد
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- گردن نگرفتن نوزاد ۴ماهه
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام خسته نباشید پسرم رفلاکس داره دکتر براش داروی اسومراز ک شاسه ای نوشته ک هر 12 ساعت نصف شاسه ..هم. دومتیدون..میخواستم بدونم ضرری برای بچه نداره؟؟ و هم خیلی بی خواب برای خوابش دیفن هیدرامین نوشته
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست
- چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?
- جراحی پسر بچه 45 روزه
سلام پسر من 45 روزه است گفته باید جراحی بشه میخواستم بدونم خطری نداره

