Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واژن نوزاد
چرا لب های واژن نوزادم سیاه است
- اندازه دور سر نوزاد در هفت ماهگی
سلام ببخشید اندازه دور سر نوزاد هفت ماهه من ۴۱ سانتی متر هست وقتی به دنیا هم امد ۳۳ سانتی متر بود ایا در اشکالی وجود دارد
- موزدادن
سلام اقای دکتر امیرعباس اسهال داره میتونم بهش موز بدم چون نبردم واسه واکسن ۶ ماهگی نزده بخاطر مریضیش نبردم واکسن ۶ ماهگی نزدم هنوز خواستم ازتون بپرسم اقای دکترچون اسهال خشک میکنه
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- آواکادو
با سلام نوراد من ۶ ماه و ۳ هفته سن دارد میتوانم به آن پوره آواکادو خام بدهم؟
- قرمز شدندور چشم
سلام خسته نباشید ،پسر من ۴ماهشه دو روزه عطسه و سرفه های خلط دار میکنه امروز چشاش هم قرمز شده و مدام از چشماش اب میاد ،دلیل قرمزی و اب اومدن از چشماش چی میتونه باشه دکتر؟ راستی برا سرفه هاش دکتر شربت ازیرومایسین و سالموتنال نوشته
- نشستن
سلام آقای دکتر آیابچه نارس دیر تر میشینه. اینکه ننشستن تا چه سنی خطرداره وباید پیگیرشدواینکه از چند ماهگی پسربایدبدون حمایت بشینه
- سرفه
سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
- بیش فعالی نوزاد
سلام
دکتر خسته نباشید
دختر من نوزاد دو ماهه هست. همش دوست داره جوری نگهداری که قدمهاش به زمین بخوره. قدم بزنه، ببری جلوتر، و روی سینه نگه داشتنی، آرام تر است و اونطور عادت کرده. میخواستم ببینم آیا نوزاد دوماهه که بتواند قدماشو برداره بذاره بیش فعال نیست؟ طبیعیه؟ - سرماخوردگی کودک 8ماه
سلام پسری 8ماه دارم خیلی سرفه میکنه وآبریزیش بینی شدید داره داروبهش چی بدم
- يبوست نوزاد٢٠روزه
سلام خسته نباشيد بچه ام ٢٠ روزشه تو اين يك هفته فقط دو بار مدفوع كرد و مدفوعش هم سفت نبود و زرد رنگ بود ، فقط با فشار زياد در هنگام دفع داره اونم بعد سه روز مدفوع ميكنه ، واز شير مادر استفاده ميكنه و شيرخشك هم روزى ٢ بار به عنوان كمكى استفاده ميكنه خواستم ازتون كمك بخوام تا اين مشكلى رفع بشه
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام نوزادهفت ماه دختري داريم باوزن ٨/٣٠٠دوروز دچاراسهال شديد ودربعضي ازساعات خصوصا شبهاتب مي باشدواحساس ميكنيم داره دندان بيرون مياره،دوباره به دكترمراجعه كردم كه دكتراول تشخيص ويروس ودكتردوم تشخصيص حساسيت به شيرخشك گاوي (اخه ببلاك اي ار وببلاك ٢رومخلوط بخاطررفلاكس ميخوره)وبهش شيرسوياداده وبهش پدي لاكت هم ميديم واستامنيفون براي تب كه تعداددفعات اسهالش ازده باربه پنچ باررسيده دراين سه روز ولي امروزصبح يكبارساعت ٤صبح وبارديگرساعت نه صبح دچاراستفراغ شدكه درمرحله دوم استفراغ مايع زرد رنگ ازدهانش خالي شد البته چندساعت بودكه تقريبا چهارساعت چيزي نخورده بود كه استفراغ بصورت مايع زرد رنگ زده ميخواستم نظرتون بهم اعلام كنيدنميدونم بابدچكاركنم.
- ضدآفتاب
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه رفتیم فضای باز صورتش جلو آفتاب سوخته قرمز شده چی میتونم استفاده کنم؟از این به بعد میتونم ضدآفتاب کودکان استفاده کنم
- سونوگرافی دورسرنوزاد
سلام باتوجه به زیاد بودن دور سر نوزاد پسر سه ماهه جواب سونو این بوده درناحیه کوروئید پلکسوس یک کیست باجداره نازک و حاوی مایه اکوفری ب ابعا ۶.۳*۵ دیده میشود ایا این کیست خطرناکه؟ ایا از بین میره؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم چهارماه وده روزش هست سرماخورده آبریزش بینی داره صداشم گرفته،سرفه میکنه چه دارویی میتونم بهش بدم،خیلی کم تب داره
- اروق گرفتن نوزاد
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
سلام من پسرم ۳ماه ونیمشه ب دلیل عفونت ادرای ک منجرب عفونت کلیه شده دکترشربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکردن هر۱۲ساعت ۲سی سی تا۷روز میخاستم بدونم مشکل نداره
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- زردی در نوزاد
اگر بچه ۸ روزه زردی بالای ۲۴ داشته باشه ولی سریع برای درمانش اقدام کرد روی مغز و کبدش اثر میزاره؟

