Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر دوماه و نیمی دارم که از دهانش حباب میده بیرون علتش چی میتونه باشه آیا به مزاج سرد ربطی دارد
- نارویی
سلام پسر من ۶ ماهش تب شدید داره چند قطره پاراکید بهش میتونم بدم؟
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- قدپسرم پنج سالشه چند سانت باید باشه
- شیرافزا
سلام اقای دکتر خسته نباشید اقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم متاسفانه اشتباهی به جای ویتامین اد کمی قطره ی شیرافزا خورد ایا خوردنش براش مشکلی پیش میاره؟
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- حساسیت
سلام اقای دکتر نوزاد من ۶ماهس ب پروتئین گاوی و خیلی مواد غذای های دیگ آلرژی داره دکتر گف برای تقویت شیرت و خودت لیدی میل بخور آیا برای نوزاد من خطرنداره؟؟مشکلی نیست بخورم؟؟؟
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- سلام اقای دکتر دخترم ده ماهه است کاغذی دستمال کاغذی میخوره تازگیا هم علاقه پیدا کرده به خاک خاکهای گلدون میخوره از چی میتونه باشه؟
- گریه و جیغ
سلام دکتر پسرم ۱۰ ماهشه و الان سه روزه خیلی جیغ میزنه علت جیغ زدنش از چی میتونه باشه ممنونم
- آزیتروماسین ۱۰۰
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۱۰۰ برای کودک 2.5 ساله ۱۲ کیلو وزن
- یبوست نوزاد
دخترمن توی ۳ماه هستش به دلیل بیماری خودم مجبورشدم شیرخشک بهش بدم نان ۱ واپتامیل استفاده کردم هردو باعث شد دلش دیربه دیرکارکنه چیکارکنم
- یبوست
- بغل انگشت اشاره بادکرده وقرمز شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم الان دوروزبغل انگشت اشارش بادکرده وقرمزشده امروز صبح یکم چرکی شده یعنی یکم کنج انگشت سفیدک زده پسرم۴ماهش چ کرمی بایدبزنم چرکش خوب بشه
- اسهال و دل پیچه شدید
پسرم۱۳ماهش دوماه اسهال داره یه هفته توبیمارستان بستری شد ولی خوب نشد گفتن باید دوباره بیاد بستری به علت داشتن عفونت خون ازبچگی عفونت خون همش میگیره خسته شدم دم به دیقه بستریش میکنن باید چیکارکنم
- دختر چهارساله من از بالای تخت افتاد وواژنش به لبه بالای تخت که سطح صاف بود کوبیده شد وفقتی نگاه کردم خیلی کم خون امده باید چکار کنم خیلی میترسم
- مغز و اعصاب نوزادان
نوزادم ۲ روزش که بود یهو برایش رفت بالا رسید به ۳۰ ب۵د بیمارستان گذاشتن تو دستگاه اومد تا ۲۷ دیدن خیلی اثر نداره خونشو عوض کردن الان نگرانم روی مغزش اثر نگذاشته باشه
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- عفونت گلو
سلام /پسر من4/5میباشدتقریبا دورز تب داره و دکتر که بردم بهش آزیترومایسین دادن که اصلا نمیخوره و بالا میاره /شربت جایگزین چی بهش بدم /ممنونم
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟

