Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- خوردن شمع دخترچهارساله
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم ۱۸ماهش سرماخورده فقط آبریزش داره گاهی کیپ میشه بینیش.دکترنبردم وخودم استامینوفن وشربت سرماخوردگی کوریزان گرفتم دکترنبردم..خوبه همین؟
- سرفه خلط دار
سلام . آیا شربت کتوتیفن و سالبوتامول(با توجه به منع مصرف دارو برای کودکان زیر سه سال بر اساس بروشور داخل جعبه دارو ) برای سرفه کودک شش و نیم ماهه مناسب است ؟
- کمخونی
سلام دکترپسرم ۸ماهو۱۸روزشه یک هفته بخاطرتب بستری شددکترش گفت کمخونی شدیدداره واشتهاشم کمه چه چیزی واسه کمخونی واشتهاش بدم ممنون از راهنماییتون
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
سلام وقتتون بخیر، من نوزاد ۳۰ روزه ایی دارم که به مدت ۱ روز است سرفه می کند، و آبریزش بینی دارد و کمی صدایش خس خسی یا اصطلاحا خروسی شده ، برای درمان چه اقدامی باید بکنم؟
- مصرف افاکسیم۱۰۰
سلام دکتر عمومی برای نوزاد۹ماهه افاکسیم و هیدروکسی زین تجویز کرده کودک تب داشت وپایین نمی اومد آیا استفاده کنم یا نه ممنون
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- سلام اقای دکتر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۳ماهه خطر داره
- رفلاکس
سلام پسرم اصلا شیر نمیخوره دکتر بردمش شربت اشتها اور دادمش بازم نمیخوره
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم 13روز پيش سرماخورد يعني اول سرفه هاي خشک داشت و بعد تب و آبريزش بيني برومش دکتر زاديتن دادن که بهتر نشد و بعداز چندروز سرفه هاش چرکي و خلط دار شديد شد خيلي اذيت شد و سينش صداي خس خس شديد ميداد دوباره بردم دکتر شربت زيترومکس خارجي دادن الان 3روز بهش ميدم شکرخدا خس خس خيلي کمتر شده اما هنوز پايداره آيا تا 5روز کامل شربت زيترومکس بدم خوب ميشه؟؟؟؟و اينکه اقاي دکتر ميتونم بچم رو حمام ببرم و سرش را بشوييم؟؟براي خس خس سينش حمام کردن و شستن موهايش و شستن تن و بدنش ايرادي ندارد؟؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- سرماخورده ،نب به همراه گرفتگی بینی وهمچنین سرغه داره ،ام
نوزاد5ماهه که قرص تیروئید مصرف میکنه ،،تب به همراه آبریزش و سرفه خلط دا ر،چه مقدار شربت اموکسی 125بدم،،چند ساعت یکبار؟؟؟ایا شربت آموکسی تداخل دارویی با قرص تیروئید نداره
- سلام من بچم ۴ ماهه شیر خودمو میدم سیر نمیشه خیلی هم لاغره چی بهش میتونم بدم ممنون راهنماییم کنین
- نوزادشش ماه وده روز
باسلام آقای دکتر نوزادم شش ماه وده روزه هست وزنش شش ماهگی ۵۸۰۰هست بدوتولدشم ۲۶۰۰ازچهارماهگی غذای کمکی روشروع کردم ولی اصلا علاق های به خوردن فرنی نداره ولی سیب زمینی میخوره ولی فرنی بهش بدم ازدهنش بیرون میندازه تاالان که داخل هفت ماه رفته از فرنی خوشش نمیاد ونمیخوره به نظرتون چکارکنم مشکلی نداره
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- دلپیچه و بالا اوردن گاهی
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم دوماهشه گفتن کولیک داره سگانوز و بایولاکت میخوره دوروزیش واکسن دوماهگی زد استامینوفن دادمبهش بیخال میشد و شیر کم میخورد امروز روز سوم هست استامینوفن ندادم صب شیر خورد و بعد از ۴۵ دقیقه بالا اورد خیلی زیاد. یه دکتر گفت رفلاکس داره یکی گفت نداره. اب دهنش میره زور میزنه گاهی شکمش کار نمیکنه دو سه روز. بعضی وقت ها هم با دستش میخاد صورت و گوشش رو بکنه انگار
- سلام دهان پسرم برفک زده چیکار کنم که خوب بشه
- یبوست کودکان یک سال و نیم
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ ماهشه و سرماخوردگی داره قطره پلارژین و استامینفن بهش میدم بینیش کیپ شده و موقع خواب اذیت میشه چ داروی دیگه میتونم استفاده کنم ممنونم

