Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کردن ناگهانی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک
سلام خانم دکتر ببخشید من یک سوال ازتون دارم دخترم از شنبه شروع به سرفه کرد تا دوشنبه که سرفه ها خلطی شدند و بینی کیپ شد بردیمشون پیش خانم دکتر فریبا حقانی ایشون معاینه کردند گفتند گلو عفونت داره و حتی به پرده گوش هم مقداری سرایت کرده دو شیشه فارمنین 643 دادند و اسپری بنفش و آبی و اسپری بینی نمکی و مومتازون حالا بچه از دوشنبه تا امروز آنتی بیوتیک مصرف کرده تو این هفته اصلا تب نداشت امشب تب کرده این خطرناکه امکان داره وسط مصرف آنتیبیوتیک بچه یهو تب کنه الان هم دسترسی به خانم دکتر ندارم تا فردا عصر من خیلی ترسیدم و چون تو شهر خودمون هم متخصص اطفال نداریم اگر میشه لطف کنید این سوالمو پاسخ بدید
- سلام پسرم 7سال و 3ماهشه از بچگی تب به همراره تشنج داره ولی اگه تب کنه دیازپام بدم تشنج نمیکنه قرص لوتیراستام دکتر مغز و اعصاب داده ولی میترسم استفاده کنه بچم نظر شما نوار مغز هم گرفتم گفتن مشکل کوچیک داره حالا مشکل چیه نمیدونم
- سرماخوردگی
سلام پسرم بعداز واکسن دوماهگی از دیشب تاحالا بینی هاش گرفته وسه چهار باری سرفه کرده موقعه خواب بد نفس میکشهممکن سرماخورده باشه یا ماله واکسن هستش ؟
- گریه شبانه کودک
سلام نوزادی دارم که هر شب دقیقا ۸به بعد گریه شدید میکنه و هیچ جوره اروم نمیشه انگار یه چیزی میگیره و ول میکنه کمی رفلاکس هم داره شیر کم میریزه شیر خشک ای ار بیومل میخوره روزا خوبه فقط شب میزنه زیر گریه
- سفر
سلام.یک نوزاد یک ماهه دارم.برای تیرماه یه مسافرت تقریبا ۳۰ روزه باید بریم تا اون موقع سن کودک ۴ ماه میشه.میتونیم کودک رو نزد مادربزرگش بذاریم و بریم.برای شیرمادر چه اتفاقی پیش میاد؟تغذیه نوزاد باید به چه صورت باشه؟
- سلام قرص فنوباربیتال برای تب کودک دوسال مفیداست یانه
- ازمایش خون
سلام.وقت بخیر،براز پایش قد و وزن ۷ ماهگی دکتر شبکه بهداشت برای پسرم ازمایش خون نوشت ایا لازمه انجام بشه یا خیر؟
- سرماخوردگی
سلام جناب دکترخسته نباشیدپسرمن یک ماهه دیگه میشه چهارساله،سرفه خلط دارمیکنه،میخواستم بدونم میتونم قرص سفیکسیم ۴۰۰ روبه چهارقسمت تقسیم کنم یک قسمتش وبدم بخوره؟این ومیگم چون الان باکمبودچرک خشکن مواجه هستیم ودارو خانه هاچرک خشکن ندارن ممنون ازکمکتون
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون
- جوش
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم الان حدود دوماهه یدونه جوش ریز روی چونه اش زده و خوب نمیشه خیلی کوچیکه . چه پمادی استفاده کنم که از بین بره؟
- یبوست نوزاد دوماهه و نفخ شدید
سلام آقای دکتر دخترم ۴۷ روزشه دوهفته است یبوست داره شیر خودم رومیخوره و پنج روزه دفع نداشته گاز معدش که با تحریک پاها و ماساژ خارج میشه بد بو هستش ...برای درمان یبوست داروی خاصی تجویز میشه؟کولیکز و کامی کالم هم برای نفخ و کولیک میخوره...
- سرماخوردگی و سرفه خشک کودک ۵ ساله
با سلام و احترام ،پسر ۵ ساله من حدود ۱۰ روزی هست سرما خورده دو تا سرم سفتری اکسون ۱ گرفته که پاهاش خشک شد و براش بتامتازون زدن ،پروتون و سفکسیم هم مصرف میکنه خیلی تبش بالا بوده الان طرفه هاش خشکه و آزار دهنده اون قدر که محتویات معده گاها استفراغ میشه با اینکه اونستین ۴ هم میخوره
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم از اول قطره آهن لیپوزوفر قرمز دادم همون تا دوسالگی همین بدم یا عوض کنم آبی بخرم
- سلام من پسرم ۱۰ماهه هستش خودم بهش شیر میدم لاغره شربت زینک سولفات خریدم بهش بدم ضرری براش نداره بعد اگه به دندونش بخوره دندونشو سیاه نمیکنه
سلام پسرمن ۱۰ ماهه هستش لاغره شربت زینک سولفات براش خریدم بدم بهشض ضرری نداره بعدبه دندونش بخوره دندوناشو سیاه نمیکنه
- سوپ
سلام دکتر دخترم۱۵۶روزه ست یا به عبارتی پنج ماهش و تموم کرده از دو هفته پیش بهش فرنی و سرلاک دادم میتونم سوپ رو براش با گوشت گوسفند شروع کنم علاقه ای به خوردن شیر نداره شیر خشک میخوره
- یبوست
سلام خسته نباشید ،کودک سه ساله ونیم دارم گاهی اوقات دفع مدفوع به سختی دارد والان دوروزاست معده اش کارکرده شیاف لاکساتوراستفاده کنم خوب است؟چون به هیچ عنوان دارونمیخورد
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم
- بیقراری شبانه
سلام وقت بخیر یه پسر۹ماهه دارم که۹ماهه شبها باهاش نخوابیدم اوایل اصلا خواب نداشت الانم میهوابونمش ۴۰دقیقه بعد با گریه وبیقراری شدیداز هواب بیدارمیشه واصلا نمیخوابه خسته شدم شربت بی بی سد وبی بی اسلیپ هم فایده ای نداشته نمیدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- با سلام خدمت دکتر کودک من واکسن 18ماهگی زده بعد از دوهفته کل بدنش پراز دونه های ریز قرمز رنگ شده
- سرفه
سلاماقادکتربچهامسهماهشهسرفهمیکنهدکترواسشسفالکسینوبادوتاامپیسیلیندادولیسرفهاشبدترشده

