Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خفگی نوزاد
سلام نوزادنارس۴۰روزه من موقع دادن قطره زینک سولفات درگلوی اوپریده وصورت اوبه کبودی رفته وبازدن ب پشت اوبرگشته،میخواهم بدانم ایابرای اودچارمشکل حادی شده است؟مشکل مغزی
- ازمایش خون
سلام.وقت بخیر،براز پایش قد و وزن ۷ ماهگی دکتر شبکه بهداشت برای پسرم ازمایش خون نوشت ایا لازمه انجام بشه یا خیر؟
- شربت آموکسی کالا ۴۵۷
دخترم تازه وارد ۴سال شده دو شبه تب میکنه سرفه هم میزنه .شربت آموکسی کالا ۴۵۷ چند سی سی بدم چند ساعتی .۱۳ کیلو داره
- اااسهال
سلام دكتردخترم اسهاله شديده ك سوخته هربلافاصله بعد شير خوردنش اسهال ميشه چيزيم ندادم بهش فقط داروهاي سرفش از ديروز ك دارو دادم اسهالشم شروع شده داروهاش دكسترومترفان چرك خشك كن و زاتيدن قبلش به مدت ٣هفته اسهال بود ٥روز ميشد ك بهتر شده بود ديشب نان ال اف قطع كردم شيرsmaدادم امروز صب اسهالش شديدترشد
- سرماخوردگی نوزاد5ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهش تموم شده سرماخورده ابریزش بینی داره وسرفه میکنه چیکاربایدبکنم
- سرما
سلام دکتر پسرم خیلی بی اشتهاشده و بی قراره ممکنه سرماخورده باشه 3ماهه چی بدم بهش
- دیفن و استامینوفن
سلام دکتر عزیز دخترم واکسن شش ماهگی را امروز زد و خیلی ناله و گریه میکنه اشکال ندارد آخر شب دیفن بدم؟ استامینوفن هر شش ساعت یه بار دارم میدم
- بالااوردک شیر
سلام اقای دکترسال نوشمامبارک اقای دکترنوزاد۵ماهش تمام شدوارد۶ماه شدودخترم الان شیرمیخوردبالامیاوردوعاق میاورد به من دکترسیتریزین دادولی دوروزاستفاده میکنم وفرزندم انگارخوب نشده هنوز دکترگفت گلودردداره بایدچه کارکنم خوب بشه
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- استفادهازپوشکتاریخگذشتهکهسهسالگذشتهباشهبرپوستبچهضرردارهاگردرروزدوبارپوشکبشهوبهمدتسهساعتوشبتاصبحطولبکشد؟
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- سرلاک
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال دلتون خوش باشه زینک سولفات برای پسر پنج سال وسه ماهه فاویسمی هست ضرر نداره ممنون میشم مقدارشم بفرمایید و سرلاک مقوی برا دختر هفت ماهه معرفی کنید
- شربت سفکسیم
سلام پسرم ۴سالشه تب میکنه خیلی عطسه وآبریزشم داره.شربت سفکسیم۱۰۰ چقدر وهر چندساعت بهش بدم
- سلام دخترم سه روز دیگه پنج ماهش تموم میشه سه ماهه که بود آنفولانزا گرفت سرفه داشت وسینش خزخزمیکرد پنج روز بستری شد بعد ازمرخصی سرفش خوب شد الان که دوهتس سرفه داره ازیترو وکتوتیفین دادم خوب شد داریوش که قطع شد دوباره سرفه خلطی داره چی باید بهش بدم تا خوب بشه
- الرژی
سلام من پسرم ۷ ماهشه از چهار ماهگی به شیرم یهویی حساسیت پیدا کرد که هرچی میخوره همون جا اسهال میره بردم دکتر شیر خشک بدون لاکتوز داد اصلا شیشه شیر نگرفت با شیرمم وزن اضافه نمیکنه میخواستم از شیر بگیرمش فقط با غذا بمونه میشه ؟
- سرماخورردگی
سلام خسته نباشید ، من پسرم ۳ سال و ۷ ماهش حدود ۳ روز پیش تب جزعی کرد بردم دکتر گفت گلوش عفونت داره دوتا شربت zithromax چهار سیسی ، و لورکستادین ۳سیسی ، و پروفن دادن ، از اون روز صداش کامل گرفته خیلی خیلی اروم حرف میزنه ، سرفه میکنه خشک و خلطی ک بعضا بخاطر خلط بالا میاره ، و تو این ۳ روز تبش ۳۷ و ۸،۹ میشد وقتی تب میکرد بیحال و حوصله میشد کمی هم لرز داشت ، ۲ روز بود تبش قطع شده بود ک امشب تبش ۳۷ و ۷ بود ، و اینکه هربار شربت لورکستادین و دادم افتاده ب سرفه و بالا اورده دیگه از دیشب نمیدم ، چیکار کنم چه دارویی بدم ک زودتر خوب بشه
- تب بالا
سلام اقای دکتر. ازیترومایسن رو از زمانی که دادم اسهال شدید شده گفتین انتی بیوتیک رو عوص کنم ممکنه کلا اسهال شده باشه؟ امروز از صبح 4 یار شکمش کار کرد میل به غدا نداره کته هویج درست کردم نخورد. مرغ پخته کمی میخوره. شربت استامینوفن هم کلا نمیخوره بالا میاره هر مدلی بود رفتم خریدم. اصلا لب نمیرنه. اگه اسهال باشه دارویی هست برا اسهال ممنونم.
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزن داره سرفه های خطی شدیده دکترش گفتن سفکسیم ۱۰۰ بدم حالا نمیدونم چه میزان بدم بهش
- کلینیک گیل
سلام پسرم پیش شما پرونده برای معاینه روتین داره حدود ۱۵ روز پیش از شما سوال پرسیدم چون شما مطب نبودین گفتین بعد۱۳ میاین پسرم دوسال و نه ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو هست دل درد داشت چون خیلی میپره شما دی سیکلومین یک سی سی هر ۱۲ ساعت ودایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی پسرم بازم دل درد داشت مجبور شدم بردم کلینیک گیل بهش دیفن هیدرامین داده ۲ ونیم سی سی هر ۶ ساعت وشربت گل گریپ داده گفتن چون تب نداره ازمایش لازم نیست حالا هر چند ساعت پبچ داره چیکار کنم تا شما مطب تشریف بیارین؟؟ مرسی
- سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته

