Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- شیر نخوردن نوزاد ۵ماهه
دخترم ۵ماهشه شیر خشک نان می خوره این چند روزه شیرشو نمی خوره
- شیرخشک
ایامیتواندرغذایکمکینوزاد،وتهییهفرنیازشیرخشکحلشدهدراباستفادهکرد؟
- سلام آقای دکتراست سخته نباشیددخترم ۳سال ۴ماهشه ازکوچیکی تاحالایبوست داره چندباردکتراصفال بردم چندروزاول خوب بودولی بعدچندروزه یبارشکمش کارمیکنه به تازه گی هم تب سنتی بردمش مرتب باروغن زیتون چربش میکنم ۲روزی یبارکارمیکنه اونم بافشارمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایااشکالی نداره
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳سال چهارماهشه ازیکسالگی تاحالایبوست داره چندباری دکتربردم روزای اول خوب بودولی بعدخیلی دورشکمش کارمیکنه اونم بافشاربه تازه دکترتب سنتی بردمش شکمش مرتب صبحاقبل صبجانه چرب میکنم ولی بازم دوروزی یبارکارمیکنه اونم بازورمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایامشکلی نداره
- زردی کف دست وپا
پسرم دوسه روزه دست وکف پا وانگشتاش زرد شده صورتمشم کمی به زردی میزنه کم اشتهاهم شده 2سالو چهارماشه وقتی جای سرد باشه رنگ پاهاش قرمزمیشه ولی تو خونه زرد میشه لطف جواب بدین نگرانم
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟
- آیاقدووزن دخترم خوب است
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که وزنش ده کیلووقدش هفتادوپنج است وزن تولدش سه کیلوونیم وقدش پنجاه ودوآیااین قدووزن خوبه بدوتولدمشکل قلبی هم داشت که وقتی نه ماهش بودعمل کردوکامل خوب شد
- رفلاکس خفیف
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم ۸ ماهشه چندروزه که اسهال واستفراغ داره یه مقداری هم داغ میشه ازطرفی هم گلوش التهاب داره نمیتونه خوب شیربخوره وادرارش کم شده پودر او آر اس هم داخل آب ریختم تویخچال بهش میدم ولی زیاد نمیخوره چی بهش بدم زودی خوب بشه این چندروزه هم حسابی لاغرشده
- قرص تاوانکس برای کودک پنج سال و نیمه
من دخترم پنج سال و نیمه هست به مدت یک هفته به تجویز متخصص اطفال نصف تاوانکس ۵۰۰ رو هر روز خورد روزی یک بار مشکلی هم پیش نیامد آیا ممکن است صفحات رشدش آسیب دیده باشد و رشدش مشکل پیدا کند ؟
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- قطره لیپوزوفر
باسلام وخسته نباشید پسر من امروز ۱۱ماهش تموم میشه میره داخل دوازده ماه بردمش پیش متخصص نوزادان معاینش کرد و گفت کم خونی داره بهم گفت قطره لیپوزوفر روزی دوسی سی بهش بدم چون قبلا یک سی سی میدادم خواستم بدونم که خطری براش نداره بعد بهترین زمان برای دادن قطره اهن چه موقع خوب ممنون از شما زنده باشی
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 برای کودک 5ساله
سلام دخترم5ساله هستش به وزن 21 کیلو هست سرماخورده و بینیش مخاط سبز رنگ داره و گوش درد چه مقدار هر چند ساعت یکبار از شربت سفکسیم 100 استفاده کنه
- سلام دکتر بهم گفته لبنیات نخورم چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره تا چن وقت باید رعایت کنم
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟
- سرفه و گلو درد
برای کودک یک و نیم سال با وزن ۱۳ کیلو که سرفه داره چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ باید بدم ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر سه ماهه و هشت روزه دارم که دوروز هست دچار گرفتگی بینی شده و هرازگاهی سرفه و عطسه میکند آیا ممکن است خدایی نکرده کرونا گرفته باشد؟ چیکار باید بکنم؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدنوزادسه ماهه دارم وازدیشب تاحالا عطسه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بهش بدم...ممنون

