Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده درد و استفراق
سلام خسته نباشین آقای دکتر دختر یک سال ونیم دارم ازصبح همش میگه معدم درد میکنه و بالا هم میاره.میخواستم بدونم چه دارویی بهش بدم و میزانش هم لطفا بگین چون این چند روز تعطیل هم هست گفتم ازشما سوال کنم دخترم پیش شما پرونده هم داره.ممنونم میشم راهنمایی کنیم.
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- ریفلاکس
سلام اقای دکتر پسرم رفلاکس داره غذای کموی شرو کردم خوب نشده چیکار کنم داروم میخوره تاثیری نداره چ غدایی بدم چ غذایی ندم ممنون میشم جواب بدین
- تغذیه
با عرض سلام خدمت اقای دکتر عیدتان مبارک آقای دکتر نوزاد من چهار روز است که وارد هشت ماهگی شده است آیا میتوانم موز را با شیر خودم مخلوط کنم و به او بدهم ولطف کنید بگوئید که برای دفعه ی اول چه مقدار موز لازم است وایا میتوانم هر روز به او موز بدهم با تشکر
- لرزش پا
پسرم دوماه و نیمه هست از یک ماهگی متوجه شدم بعضی مواقع در حد چند ثانیه پاس و میلرزونه با دست نگه میدارم آروم میشه خیلی نگرانم
- س
سلام پسرم دو سال و سه ماهش هست امروز حمام بردمش همش میگه گوشم درد میکنه تو گوشش اب رفته چیکار کنم آقای دکتر ؟ ممنون
- تداخل شیر
سلام و خسته تباشید. آقای دکتر میخواستم بپرسم نوزاد شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و نیم ساعت بعد گرسنش بشه اشکالی نداره شیر مادر بدم یعنی باهم تداخل پیدا نمیکنن پشت هم؟
- سلام پسرم شش مهش دوروزه تب میکنه بعد بی قراره ایا از دندون در اوردنشه یا سرما خورده اخه هیچ علایمی هم از سرما خوردگی نداره ایا شربت کوریزان براش مناسبه
- سلام پسر من دوماه وچهار روزشه الان چهار روز می شه شکمش کار نمی کنه نا آرومی می کنه چی کار کنم شکمش کار کنه
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- زینک
باسلام اقای دکتردخترم کم خونی خفیف داره دکتربراش شربت زینک پلاس نوشته تاچندماه می تونم بهش بدم باتشکر
- پپتی جونیور
سلام بچه من ۴ ماهه هستش متوجه شدیم با ازمایش که الرژی داره به پروتئین گاوی نانان اچ آ دادیم فایده نداشت ببلاک دادیم فایده نداشت بی میل سوی دادیم بهش چند روز اول خوب بود ولی الان بشدت یبوست گرفته سفت مدفوع میکرد و بعدش دیگه مدفوع نمیکرد از بس زور میزنه واقعا در عذابم الان ۷ روز دارم بهش پپتی جونیور میدم ولی شرایطش اصلا بهتر نشده براش شیاف گلیسرینم گذاشتم تغییری نکرد ممکنه بخاطر پپتی باشه آیا پپتی جونیور رو ادامه بدم یا نه چه کنم لطفا بهم کمککنید
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- سرماخوردگی
کودک ۵ ماهه زیاد سرفه میکنه دکتر هم بردم بهتر شد ولی الان دوباره شروع شده تو گلوش خلط داره
- مدفوع تیره نوزاد شش ماهم
سلام نوزاد من شش ماهشه شبا خیلی بی قراری میکنه شکمش صدای قارو قور میده مدفوعشم سبز مایل ب سیاهه
- پلک زدن نوزاد
علت چشمک زدن یک چشم نوزادهنگام شیرخوردن
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد
- وزن نوزاد
سلام من نوزاد 55روزه دارم ایا وزن 4500خوب است یا وزنش کمه ممنون
- شیرخشک نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم۵ ماهش کامل شده از دوهفته ی پیش شیرخشکش روبزور میخوره با وجود گرسنگی زیاد و حتی بعضی مواقع با انگشتش خودشو سرگرم میکنه تا از گرسنگی بهانه گیری نکند، لطفی کنید راهنمایی بفرمایید علت چیست ضمنا مشکلی تا الان نداشته جز کولیک معده که الان یکماه دیگه خیلی کم باد معده دااره ولی صبح ها هنوز پدی لاکت میدمش
- چرا نوزاد یک روزه سینه مادرشو نمیگیره

