Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادان
سلام,نوزادی دارم که 2ماه هست که بدنیا آمده است وبعضی روزها 22ساعت درشبانه روز میخوابد این میزان خواب طبیعی است؟
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- دندان
سلام ببخشید سوال زیاد میپرسم دخترم دندون در نیاورده یه سالشه طبیعیه
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- درموردمدفوع نکردن نوزاد نه ماهه که سه روز مدفوع نکرده
- سلام دکتر نوزاد ده روزه چشمش عفونت کردی میتونه از قطره ۱۰ درصد استفاده کرد
- سلام پسرم ۴ونیم سالشه ۱ماهه مریض شده با گرفتگی شدید بینی باتب مریضیش شروع شد داروها که دادم بهتر شد دوباره بعد از چندروز گرفتگی بینی شروع شد با خلط گلو سرفه های شدید الان دوباره گرفتگی بینی داره چند باری هم پیش فوق تخصص کودکان بردمش چیکار کنم الان فقط گرفتگی بینی داره
- سلام پسرم 21ماهشه خیلی لاغره میتونم از شیر خشک براش استفاده کنم قبلا از شیرخودم استفاده کرد
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم ۴۵ روزشه ختنه کردم دکترش شربت سفکسیم ۱۰۰ داد نمیدونم هر چند ساعت بدم وچند قطره بدم وزن یک ماهگی ۴ کیلو بود
- انگل کودک
سلام پسر من حدودا یک ماه که دل درد میگیره احتمال داره انگل باشه اگه هست چه دارویی استفاده کنیم
- ویتامین آد
میزان ویتامینی که به بچه ۵و۳ساله چقدرباشه؟
- قای دکتر وقت بخیر ما یه نوزاد هشمت ماهه داریم که دوروز بود داخل دهن افت شدید زده بود به دکتر مراجعه کردیم چنتا دارو داد یه قرص که باید یک سومشو بدیم باشربت زینک ویه قطره بنام نیساتین که روز چهار بار استفاده کنه بعداز دوروز استفاده از این داروها خیلی بیقراره فقط دوسداره بخوابه مگه خیلی گرسنش بشه که شیر بخوره تب میکنه ندام چیکار کنیم خیلی زیاد ممنون میشم جواب بدی واقعا گیج شدیم ممنون میشم یه راهنمایی کنید قرصی که باید یک سومشو بدیم اسمش اسیکلوویر
- اسپری بینی
سلام دخترم ۳ سالشه اومدیم تهران واسه خشک نشدن بینی چ قطره یا اسپری بزنم ک نرم بمونه ممنون
- سلام قرص سفکسیم ۲۰۰ برای یازده سال شبی یک دونه هست یانه
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- شیرخشک اچ آ
سلام آیا کالری شیر اچ آ نسبت به شیرخشک های دیگر کمتر است؟وزن کودکم کم است .
- ویتامین دی
سلام میخواستم دبدونم تا چند سالگی باید به کودک مکمل ویتامین دی داد. الان دختر من 32 ماهشه. با سپاس
- خون درمدفوع ببخشیداقای دکترمن ازمایش مدفوع هم گرفتم دکترنگفتن علتش چیه چطورمیتونم عکس آزمایشاتوبراتون بفرستم

