Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقتتون بخیر ببخشید دختر من 7سالش هست فاویسم داره قرص ازیترمایسین 250راشکالی نداره
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو ماهشه 28 روزگی برای نپومونی بیمارستان مفید بستری بود کشت ها منفی بود و تب اومد پایین و گفتن خلط ها کمه و مرخص شد ولی هنوز خلط داره چند بار هم دکتر رفتم میگن فقط قطره سدیم کلرید بریز، خلط ها خیلی اذیتش میکنن. راهکار دیگه میفرمایید؟؟ و عکس ریه و معاینه ریه و اکو قلب و نوار قلب هم مفید انجام داد ولی موقع خواب پنج تا نفس عمیق میکشه بعد چند ثانیه نفسش حبس میکنه این طبیعیه؟؟ نمیدونم از قبل هم اینجوری بوده یا بعد سرماخوردگی همچنین شده
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی ، طبق دستور شما به پسرم که دوسال و هشت ماه داره روزی یک قاشق مرباخوری شربت ایمونس دادم قبل از ایمونس ،آسماویت تجویز کرده بودیدم جدد ایمونس براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید متشکرم
- تیروئید
سلام دخترم هفت سال دارد دو ساله فهمیدیم که تیرویید دارد خیلی کم وزن است چکار کنم
- یبوست
سلام من نوزاد چهار ماهه دارم این سه روز مدفوع نکرده اذیت میشه خیلی چیکار باید انجام بدم
- تبخال
با سلام.دختر ۶ ساله ام تازه تبخال زده بود و هنوز زیاد پیدا نبود دختر بچه ی یک ساله ام را بسیار بوسید دست و صورت و..ایا احتمال انتقال ویروس هست و اگر هست ایا هر جایی را که بوسیده تبخال میزند .با تشکر از شما من به شدت نگرانم و میتر سم دچار تبخال چشمی شود
- مخملک
سلام وقت بخیر دخترم مخملک زد دو روز هست دکتر بهش سفیکسیم100داد همین دارو کافی هست برای بهبودی
- بوسه فرشته
سلام خسته نباشید دختر نه ماهه ای دارم که موقع تولد کناره های بینش قرمز بود الان با گذشت ۹ماه قرمزیش برطرف نشده ممکنه خودش برطرف بشه یا لازمه به دکتر پوست مراجعه کنم؟
- خلط در مدفوع کودک 2ساله
خلط درمدفوع کودک ۳ساله . بعضی مواقع میگ دلمدرد میکنه تا غذا میخور میره دستشوی
- اب نخوردن
کودک ۱۴ ماهم اصلا آب نمیخوره ایا خطرناکه؟؟
- درمورد یبوست نوزاد
نوازد ۴ ماهه من از شیر مادر تغذیه میکنه ولی الان تقریباً دو ماهه که هر ۶یا ۷ روز یکبار مدفوع میکنه. بیشتر در حالت خواب به خود میپیچه و به سختی باد شکمش رو خارج میکنه که خیلی بد بو هستش. برای همین خواب خیلی کم و سبکی داره.
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دکتر جان بچه م روز سوم بردم بیمارستان دکتر آزمایش خون گرفت گفت بچه شما زردی داره الان 15روزه زردی روی 14 هستش دیروز بردم متخصص اطفال دکتر قطر بی بی کر داده قبلش شکمش روان کار میکرد از دیشب که قطره بی بی کر خورده امروز شکمش کار نمیکنه آ به نظر شما چکار کنم نگرانم
- بوی بد اندام تناسلی نوزاد سه ماهه
سلام دختر من سه ماه و نیم هست از کرم کاندولا از وقتی به دنیا اومده استفاده کردم برای چین های پاش و لای پاش هر بارم که پی پی یا دیش میکنه میشورمش ولی زیاد دست لای اندام خصوصیش نکردم برای تمیز کردن و امروز احساس کردم واژنش بو میده باز کردم سعی کردم کرم هایی که اونجا گیر کرده رو تمیز کنم دیگه هم کرم نمیزنم صبر کنم بو میره یا باید ببرم دکتر
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- سلام دختر چهار ساله دارم آیا میشه بهش قرص ویتامین دDپنجاه هزار داد؟ اگر جویدش اشکالی ندارد؟
- الرژی پوستی
سلام و خسته نباشید پسرم سه سال تمام هست از دیروز کف دست هاش قرمز شدن و خارش دارن
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- خواب نداشتن کودک وشربت زادیتن
سلام خسته نباشیددخترم سه سالشه ولی اصلا خواب نداره دکترگفت بخاطرالرژی که داره وبهش زادیتن خارجی دادایا مصرف طولانی این شربت مضرنیست وبرای بی خوابی کودک چکارکنم وچه دارویی بهش بدم نه روز میخوابه وشب هم باشربت بخواب میره
- تب بدون علت
سلام آقای دکترپسرم چندماه پیش تب ۴۰درجه بدون علت داشت سریع بردیم بیمارستان آزمایش دادن گلبول سفیدخونش بالابوده ولی آزمایش ادراروعکس سینه وایناش نرمال بودوهیچ علاعمی نداشت سه روزبستری شدداروگرفت مرخص شی ولی برام جای سوال بودچرااینجوری شدلطفامیشه توضیح بدیدهمش میترسم دوباره تکرارشه فقط گفته بودن باکتری توی خونش هست

