Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- اسهال کودک
سلام پسر ۴ساله بنده ۵روزه اسهال آبکی شدید داره ویک روز تب ۳۸ درجه داشته و گاهی تهوع دارد دیروز پزشک اطفال مراجعه کردم دی سیکلومین و دایمتیکون و کیدی لاکت تجویز کرده من خودم پرو آر اس هم میدم بچه اصلا چیزی نمیخوره پزشک گفته تا شنبه صبر کنم بعد آزمایش بدم ولی بچه اسهالش بدتر شده آزیترو براش از امروز شروع کردم میخواستم ببینم جواب میده یا باید سفکسیم میدادم پنجشنبس و پزشک متخصص در دسترس نیست تا مراجعه کنم
- شربت آنتی بیوتیک
سلام،پسرم ۶سال و ۳ماه هست،وزن ۳۴ کیلو ،سفکسیم ۱۰۰رو چقدر بدم،شربت سرماخوردگی میخوره،اسپری بودنا و اسپری دکوفن داره استفاده میکنه و شربت دکوفست ،ولی سرفه داره ،خواستم بدونم سفکسیم گرفتم ولی نمیدونم چند سی سی بدم
- شیرمحلی
سلام آقای دکتر بچه دوساله میتونه شیرمحلی بجای پاستوریزه بخوره؟
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید جناب دکتر پسرم مدتیدندان قروچه میرد یبوست همیشکیداره آزمایش خون مدفوع دادم نرمال بود علت دندان قروچه چی هستش استرس میتوان دلیلش باشه ویکم ناروای داره از چیزی ترسید از دوسالگی اینطور شده وحدود ۶ماه دندان قروچه دارد چه کنم به چه متخصثی مراجعه کنم سپاس
- غذا
سلام واحترام.اقای دکتر مولتی ویتامین واهن کمبود بچه ها رو جبران میکنه؟ما ازنظرمالی وضع مناسبی نداریم.وتنوع غذایی نداریم که به دردبچه بخوره..ولی همیشه مولتی واهن خارجی میدم ب بچم..که کمبوداش جبران بشه..دراینده برای هوش ورشدو ...مشکلی بوجودنمیاد؟
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- عفونت چشم کودک یکساله
دخترم یسالشه یه چشم ازش اشک میاد و ترشح چرکی داره
- تغدیه
سلام.پسری 2ساله دارم که به هیچ عنوان غذا نمیخوره ،شیر پاستوریزه وقت خواب فقط میخوره،غذا فقط سیب زمینی سرخ کرده میخوره درضمن میوه هم دوست داره ولی با غذا اصلا کنار نمیاد چیکار کنم؟غذا بخوره حتی برنج هم نمیخوره
- گردی سر نوزاد ده ماهه
با سلام خدمت شما و خسته نباشید کودک دهه ماهه بنده سرش گرده ولی یک طرفه سرش کمی صاف شده چیکار کنم
- تب کودک
سلام پسرسه سال ونیمه دارم چهاروزه سرماخورده تبش مدام بالا میره تا ۴۰.۳سه شبه هر۶ساعت شیاف میزارم دکتربردم شربت پروفن،سفیکسیم ،پلاروژن،ستریزین داده ولی بعدازدوروز استفاده از داروهیج تغیری نداشته ومدام تب بالا دارد ممنون میشم پاسخ بدهید،چکاربایدبکنم
- سلام خسته نباشید پسر من 2سالشه خیلی زود سرماخورگی میگیره هر ماه یک بار مشکل از چی میبینی
- کپسول سفیکسم ۲۰۰
- گل مژه
باسلام خدمت شما ،آقای دکتر دخترم 23ماهشه پلک پایین چشمش گل مژه زده میخواستم ازحضورتون بپرسم چه کاری براش انجام بدم.ممنونم که برامون وقت می گذارید.
- سلام دخترمن 2ماهشه واکسن زدم میتونم اگه نبش بالا بود شیاف استفاده کنم؟
- تهوع دخترم
سلام وقت بخیر . پسر دو ساله دارم با دیدن بعضی از اجسام و بوها شروع به عق زدن و استفراغ می کنه مثلا از فاصله دور پارچه سفید می بینه عق می زنه و ممکنه بالا هم بیارهد . وارد بعضی منازل که میشم بدش میاد و عق می زنه می گه بریمنمی دونم چی کار کنمحالش خوبه بازی می کنه . رشد طبیعی داره .
- ریزش مو
با سلام و تشکر، پسر ۱۶ ماهه ام ریزش مو داشت به توصیه شما زینک سولفات ۲ سی سی در روز دادم، الان ریزش خیلی کمتر شده، میخواستم ببینم کی دارو رو قطع کنم.الان ۳ هفته هست میخوره.
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید

