Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- التهاب غدد لنفاوی شکم
پسرم دوساله و پنج ماه بطور ناگهانی درد های شکمی حاد که بعد از سونو به نفع انواژیناسیون روده که در زیر پروپ سونو جااندازی با دریافت ۱۵۰۰سرم نرمال سالین انجام شد و از آنطرف پیچ خوردگی مسأله حل شد اما به مدت یک هفته است که تب دارد و بعداز اتمام تایم شربت بروفن تب میکند در حال حاظر ساشه امپرازول ناشتا و کپسول سیپرو به صورت روز و شب دریافت میکند تا کی تب ادامه دارد و دوران بهبود کامل می میباشد؟
- ریزش مو
سلام وقت بخیر پسرم 21ماهه هستش جدیدا ریزش مو پیدا کرده تو حموم بیشتر. وقتی دست میکشم بین موهاش چند تار میاد تو دستام کمی نگرانم چون حالت ناخن انگشت شصت پاهاشم قاشقیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید...دخترم 18ماهشه خانه بهداشت بهش مولتی ویتامین داده اسمش مولتی یاس هستش چندسي سی باید بهش بدم .ممنونم
- شربت۱
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- مقدار شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله
شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله چقدر هست؟ وزن دخترم ۲۰ کیلو هست
- ضربه به سر کودک ۱۹ ماهه
سلام وقت بخیر دخترم یک ساعت پیش سرش محکم خورد به دیوار اول کلی گریه کرد بعد ساکت شد و بازی کرد اما از محل پیشانی سمت راست پیشانی کبود شده و اندازه یک گردی متورم شده اول روش یخ گذاشتم بچه نمیزاشت باز عسل گذاشتم الان خوابیده آیا ببرمش دکتر؟.برای اینکه تورم بیاد پایین چکار کنم.؟
- چنگ زدن
با سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ماهشه از چهار پنج ماهگی به پشت سر و گوشش چنگ میزد دکتر گفت مال رفلاکسه الان دیگه استفراغ نداره اما هنوز به پشت گردن و پشت سر و گوشش چنگ میزنه استرس دارم به نظر شما دلیلش چیه؟
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
سلام پسر ۴ماهه دارم سرفه میکنه خسخس سینه داره خلطی سرفه هاش آموکسی کلاو ۶۴۳ چقدر بدم ۷کیلو وزنش هست ممنون میشم از جواب که میدید خسته نباشید روز خوبی داشته باشید
- واکسن
سلام اقای دکتر بچه شش ماهه چقدر از واکسن آنفولامزا رو باید بزنه؟و یکبار کافیه؟
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- تب کودک
سلام برای تب کودک دو سال و نیمه امپول اپوتل میتونیم بزنیم چون با شربت و شیاف پایین نمیاد دکتر دگزا نوشته ولی از عوارض ان میترسم
- درد و تورم و قرمزی پشت گوش دختر ۲ساله نیمم چیه و چکار باید بکنم
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر من بچه ام دوساله ونیم هست صداش گرفته سرفه های خشک داره و یکم آبریزش بینی داره چی بهش بدم خوب شه
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- میکس کردن غذا
سلام آقای دکتر،دخترم نزدیک یکسالشه من سوپش را با گوشت کوب دستی له میکنم آیا ایرادی داره یا اینکه باید با غذاساز کاملا صاف شود؟
- یبوست
سلام اقای دکتر من مسافرت اومدم دخترم ۲سالو ۴ماهشه یبوست گرفته واسه درمانش چی باید بدم
- آزیروسین۱۰۰
سلام دکترجان آزیروسین ۱۰۰ دارم ک اصلا بازنشده وپودره و تویخچچال بوده تقریبا دوماهی هست فاسد نشده؟؟میتونم آماده ی خوردنش کنم برا بچم؟برا فاویسم ضررنداره؟؟؟

