Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب
سلام عرضِ ادب دخترم ۸ماهشه و وقتی که شبا موضوعِ خوابش فوقالعاده سخته یعنی جوری میشه که منو همسرم رو واقعا خسته کوفته میکنه با بازی هایی که باهاش میکنیم با بقل و شیردادن و ........ولی نمیخوابه چشماشو مدام میماله و جیغ میزنه ولی در حالی که خوابش میاد دوسنداره بخوابه انگار که میخواب از یه چی عقب بمونه نمیخوابه شربتِ سیموسد هم میدم بهش نیم ساعت قبلِ خواب ولی فایده نداره به هیچ وجه
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- وزن گیری نوزاد 8 ماهه
سلام و خسته نباشید
برای وزن گیری نوزاد 8 ماهه به توصیه دکتر وعده غذایی موز رنده شده گنجانده شد که ظاهرا نوزاد احساس سنگینی در هضم دارد و مدام آروغ می زند و بی اشتها شده و بی قراری دارد. برای رفع این مشکل خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.
ممنون - رفلاکس پنهان
سلام دختر ۹ ماهه من شبها خواب آرومی نداره و مرتب تکون می خوره و بیقراری می کنه و توی ماشین هم گریه و بیقراری شدید داره خودم حس می کنم رفلاکس پنهان داره دکنر داروی لانزو تجویز کردند ولی تاثیری نداشت ممنون از راهنماییتون
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم
- تیروئید نوزاد
سلام و خسته نباشید،،نتیجه غربالگری تیرویید پسرم مشکلی نداشت،ولی آزمایش یکسالی که داد کمی نتیجهاش مشکل داشت ،دکترش گفت نیازی به قرص نیست، ولی بهتره با یک متخصص غدد اطفال مشورت کنم ،خواستم نظر شما رو هم بدونم Tsh=0.27 T3=1.61 T4=8.00 Ft4=1.99 T4,t3 تو رنج نرمال هستن Tsh مقداری کمه
- بالا اوردن
بإسلام دخترم هشت ماهشه غذاي كمكي به گفته ي شما سرلاك برنج رو شروع كردم اقلي دكتر من همه جور غذا براش به صورت مختلف درست كردم به همه چي الرژي داره.به اندازه يك هفته امتحان ميكردم صورتش كهير ميزد.مثل برنج،هويج،سيب زميني،مرغ،كدوحلوايي،بيمارستان طبي كودكان هم بردم تست پوستي انجام ندادن گفتن بعد از١سالگي..دكترهم بهم نگفت چيا براش مضره..دختر من جز سرلاك برنج و شيرخشك چيزي نميخوره امروز بيسكوئيت مادر دادم اولين قاشق بالا اورد. سرلاك برنج الان دوماهه ميخوره براش سرلاك برنج ضرر نداره به عنوان غذايي كمكي استفاده كنم؟
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- دخترم ۸ ماهه هست واز دو ماهگی سروصورت و گوشهاشو چنگ میزنه وخونی میکنم میشه منو راهنمایی کنین
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- شیرخشک
.سلام.وقت بخیر.دختر من تازه ۵ماهش تموم شده.بهش شیر خشک نان یک میدم اما خیلی بی قرار.بعد بهش بیومیل میدم خیلی اروم و خوب اما رنگ پی پی یه جوری .انگار سبز تیر و زرد خیلی روشن که حس میکنم به سفیدی میزنه هست.تو نت خوندم سفیدی پی پی علامت خوبی نیست. با خوردن بیومیل اینطور میشه پی پی اما با بیومیل ساکت حالا موندم بهش بیومیل بدم یا نه؟ شما برای دل درد چی پیشنهاد میکنید؟
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟
- آموکسی سیلین
سلام نوزاد هشت ماهه داریم ، که کمی صداش گرفته خلط هم داره و سرفه هم کم داره . تب نداره و بینی هم گرفته نیست. بعضی وقتا دست به گوشش میبره بردیمش دکتر ، بهش آموکسیسیلین ۱۲۵ و شربت کوفکس داد . آیا این داروها مناسب این سن هستند؟! و مقدار مصرف چطور هستش؟ (منطقه ما پزشک اطفال نداره) ممنون میشم پاسخ بدین
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.
- زدن ماسک برای نوزاد
سلام. ۲ ابان نوبت واکسن ۶ ماهگی دخترمه.اگر موقع رفتن به مرکز بهداشت براش ماسک بزنیم مشکل تنفسی پیش میاد براش؟
- عسل
سلام.نا اگاهانه مقدار خیلی کمی عسل به کودک ۱۰ ماهه دادیم.خطرناک است؟ مقدارش خیلی خیلی کم است
- سوراخ کردن گوش
سلام بهترین زمان سوراخ کردن گوش کی هستش الان دخترم سه ماهشه سوراخ کنم یا صبر کنم
- حالت تهوع واستفراغ
سلام نوزاد شش ماهه من بهش امروز مولتی ویتامین دادم بهش تهوع استفراغ دست داد خیلی شدید بود بردم بیمارستان یه شربت دادعلتش رو بایدچکار کنم ممنون
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟

