Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم
- آلرژی
سلام وقت بخیر کلپروتکتین دختر ۴ ماهم روی ۵۸۰ میباشد و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه ورنش ۷.۲۰۰ ولی خیلی غر میزنه و خوابش کمه و زیر سینه میخابه بنده هم لبنیات و گوجه و گوشت گاوی مصرف نمیکنم آیا این عدد و التهاب روده خطری داره باید شیرمادر قطع بشه و شیرخشک داده بشه؟
- در خصوص رنگ مدفوع نوزاد شش ماهه
سلام و خسته نباشید نوزاد دختر شش ماهه از روزی که آمپول شش ماهگی زده و قطره اهن و مولتی مصرف میکنه رنگ مدفوعش تیره شده(سبز مایل به سیاه) بنظر شما بخاطر مصرف قطره های آهن و مولتی هستش یا مشکل دیگه ایه؟ ممنون
- شیر
سلام شیر بیومیل 2 میدم ولی احساس میکنم شب ها سیرش نمیکنه میشه شیر خوبی بهم معرفی کنید
- چنگ زدن کودک به سر و پشت گوش هر دو قسمت سر
سلام.نوزادم دو ماه و ۱۰ روزشه مدام با مشت و چنگ میزنه پشت گوشش و سرش هر دو قسمته.مشکل چیه
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام و درود پسر من چهار روز دیگه سه ماهش کامل میشه و الان سه روز ک شکمش کار نکرده باید چکار کرد؟
- شیرنخوردن کودک
سلام من یک پسر پنج ماهه دارم و از سک کشور به کشور دیگه دو ماه به مسافرت رفتم که خیلی گرمه و پسرم هم از زمانی که اومدیم اینجا اصطلاح درست شیر ما نمیگیره کلا کلافه شدم از اینکه شیر ما نمیگیره و تازه چند روزه گوش ها خود را محکم میگیره عین خواب شدم دارو هم گرفتم واسه گوش هاش اصلا جواب نداد تنها شب ها بعضی وقت اگر دلش خواست شیر میگیره و شیر من هم کم کم داره دیگه خیلی کم شده میره چکار کنم لطفا کمکم کنید
- نخود فرنگی
سلام به نوزاد فاویسمی میتونم پوره نخود فرنگی بدم
- پسرم خوب شير نميخوره
وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۶-۷ روزشه وقتی به دنیا اومد ۳کیلو و ۷۵۰ بود و ویزیت چهارم ماهگردش فقط ۲۰۰ گرم اضافه کرده بود که حدودا رسیده بود به ۷ کیلو ٥٠٠ از بعد از اون سعي كردم شيرمو بدوشم و كنارشم شير خشك اضافه كردم (چون سينمو خوب نميگرفت و بخاطر بازيگوشياش درست شير نميخورد) الان كه تقريبا نزديك به پنجمين ماهگردشه ٨ كيلو شده شير درست نميخوره در طول ٢٤ ساعت حدودا ٥٤٠ سي سي و اونم با هزار ترفند و بازي ازطرفي هم گاها پيش مياد صبح ها پوشكش و كه عوض ميكنم ميبينم ادرارش رد نارنجي يا قهوه اي انداخته تو پوشكش من چيكار ميتونم بكنم با توجه به اينكه الان اصلا شرايط اين و ندارم كه ببرمش دكتر بخاطر وضعيت موجود لطفا كمكم كنين نگران سلامتيش هستم (درضمن يه هفته بعد از تولدش بخاطر بي حاليو بي اشتهايي بيمارستان بستري شد و با ازمايش هايي كه ارش گرفتن متوجه شدن عفونت ادرار داره بعد از ١٠ روز عفونت از بين رفت و از اون موقع تا ماه پيش هر ماه عفونتش كنترل شد و خدارو شكر برنگشته بود اما اسفند و فروردين بخاطر كرونا و شرايط بيمارستانا ترسيديم و نتونستيم ازمايش جديد بديم)
- سلام نوزاد40روزه ای دارم که 10روزه دوبار مدفوع داشته اونم با شیاف گذاشتن یبوست داره چکار کنم خوب شه
- نظر شما درمورد واکسن پرونار چیست؟
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- پسرم۱۱ماهشه بهش شربت کنید. میدم مولتی ویتامین.قبلنازیاد سرمامیخورد الان خداروشکربهتره میخواستم بدونم تاچه مدت بهش بدم؟هرروز۱سی سی
- عفونت گوش
چراشیشه شیرباعث عفونت گوش میشود
- شیر دادن
سلام خسته نباشین دختر من چهارماهه هستش احساس میکنم لاغر هست و وزنی نداره یعنی وزنش کمه آیا شیر لیدی میل باعث وزن گیری دخترم میشه
- اندازه دور سر نوزاد در هفت ماهگی
سلام ببخشید اندازه دور سر نوزاد هفت ماهه من ۴۱ سانتی متر هست وقتی به دنیا هم امد ۳۳ سانتی متر بود ایا در اشکالی وجود دارد
- مو در چشم نوزاد
سلام اقای دکتر.نوزاد ۱ماه و نیمه دارم که داخل یکی از چشم هایش مو هستش ولی اذیتش نمیکنه.چه کار میتونم انجام بدم که بیرون بیاد؟
- شیر خشک
سلام هر شیر خشکی میگیرم بچه ام شکم درد میگیره و یبوست تنها شیر در حال حاضر فقط ترویتال ای ار بهش ساخته اما مزه اش خیلی بده خیلی بد میخوره شیر خشک گیگوز ۱خیلی خوشمزه خورد شکمش درد گرفت میشه یک پیمانه به شیر ترویتال اضافه کرد؟ ببلاک ترویتال۱ گیگوز ۱ نان ای ار این شیر خشک ها رو خورد امکان داره به شیر گاو حساس باشه ؟ بعید میدونم رفلاکس هم داشته باش شیر بالا نمیاره
- شیر ریختن نوزاد
با سلام و عرض خسته نباشید. چند وقته که نوزادم بعد از شیر خوردن وقتی آروغ میزنه چند ثانیه بعدش شیر میریزه.مقدارش گاهی کم و گاهی بیشتره. کاملا هم پنیری نیست. گاهی کاملا صاف و روانه. مثل شیر عادی. دلیلش چیه؟مشکلی نداره؟
- الرژی به پروتئین گاوی
الرژی به پروتین گاوی دار شدید بعد قطره اهنش تافی شیری هست هروز جوش هاس قرمز میزنه بنطرتون قطره رو حذف کنم،

