Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- تغذیه ی کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه به پسر ده ماه خامه صبحانه داد؟
- مدفوع چرب و زرد
سلام خسته نباشید دختر یک ساله من یه هفته هست که بیحال و کم تحرک شده کف دست و پاهاش هم زرد شده اب ریزش بینی هم دارد و مدفوع چرب و زرد رنگ پیدا کرده اوایل تب و رفلاکس هم داشت میشه راهنمایی کنید مشکل چیه؟
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن
- نوشتنآزمایش
سلام ببخشید پیرو سوال قبلیم آیا میشه ویزیت رو پرداخت کنم کدملی بگم شما زحمت نوشتن آزمایشش رو بکشید برم انجام بدم ؟ چون پنجشنبه مطبها باز نیستن و نمیخوام کلینیک ببرم .
- غذا
سلام آقای دکتر بچه 20 ماهه غذایی که توش پنیر پیتزا داشته باشه میتونه میخوره یا نباید بخوره؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- شکم کار
سلام پسرم ۳سالشه از یکسالگی ب بعد روی شکمش بالاتر از نافش ب اندازه ی نخود ایجاد شده .من تابستون بردمش دکتر گف بذاریکی دوسال بگذره امکان داره با بزرگ شدن عظلات از بین بره بعد اون ببرش سونو بنظر شما چیکار کنم دردی هم نداره
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- نحوه دادن دارو
سلام پسرم سرما خورده ۷سالشه سینه اش خلط داره قرص سفکسیم ۲۰۰چطوری بخوره
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام شیاف گلیسیرین در کودک ۶ماهه باعث اسهال میشود؟؟با تجویز پزشک بوده برای آزمایش مدفوع
- شب ادراری
باسلام پسر من ۵ سالش مشکل شب ادراری داره اول اسپری دسموپرسین و در هر دو بینی یکبار میزدم جواب نمیداد بعد سه بارش کردم و تا وقتی میزنم خشک خواستم بدونم تا چند وقت چقد دوز دارو استفاده کنم رفع بشه شنیدم تا سه ماه میشه ممنون
- با سلام دخترم یک سال و شش ماهش از یک آذر دچار سرفه خروسکی شده دو مرتب شب بردمش دکتر ولی هنوز سرفه را داره مخصوصا شب ها خوب نمیتونه بخوابه چه داروی براش خوبه
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند

