Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط گلووسرفه
سلام .پسرم چهارسالشه .گلوش خلط داره و سرفه های خلطی داره . تب و ابریزش نداره . ایا سفیکسیم 100براش خوبه ؟
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- مادر
سلام دکتر بچم15ماهو6,روزشه از یازده ماهگی بهکمکوسایل یا خودم دستش بگیرم راه میره خودش بدون کمک از زمین بلند میشه بدون اینکه به چیزی دست بگبره وسرپامیمونه وحتی میرقصه وچیزی تودستش میگیره بازی میکنن اما قدم برنمیداره دکتر بردمگفتن نرماله آیا به نظر شما نرماله
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سالو ۸ ماهشه بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه نمیدونم از چیپس سرکه ای که خورد هستش یا سرما خوردگیه ی شربت ک جلو گیری کنه از سرفه چیه میشه بگین لطفا تا بخرم بدتر نشده
- سلام پسر من توی چهار ماه رفته اصلا شیر نمیخوره نارس هم بوده خیلی سعی میکنم بخوره ولی نمیخوره موقع تولد وزنش ۱۶۰۰بوده الان هم چهار کیلو هست کم اشتها شده
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- قرص مبندازول .
سلام وقت بخیر . اقای دکتر برای پسر ۵ ساله و اعصای خانواده قرص مبندازول چه جوری استفاده بشه؟
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر دختر ۵ساله ام آبله مرغان گرفته دوقلو پنچ ماهه دارم چکارکتم اوناهم میگیرن ؟ خطرناکه توروخدا جواب بدید
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- سرماخوردگی
سلام دکتر جان بچم ۵ سالشه بیمارشماست سرماخورده سرفه داره بهش پلارژین و دکسترومتورفان و سیتریزین میدم و شربت ازیترومایسین کفایت میکنه یا بیارمش پیش شما ؟ امروز سومین روزه
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- واکسن آنفلوانزا.
سلام بچه پنج سال و نیم دارم سرما خورده امروز ششمین روزشه بنطرتون واکسن انفولاتزا بزنم یا دیگه تاثیری نداره؟ سال گذشته زده امسال یک دوز کافیه؟
- تایم مطب
سلام فردا چه ساعتی مطب هستید
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- پنیرک
سلام آقای دکتر بچم 4 ماهش تموم شده شیر خشک ببلاک 1 میخوره و کمی شیر خودم . الان چندروزه بعضی وقتها پنیرک بالا میاره دکتر بردم گفت مشکلی نداره ولی گفتم از شماهم بپرسم

