Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- شربت نیوزینک
با سلام دختر من 19 ماهه هست . تا حالا بهش زینک ندادم . میخواستم بدونم اگه بخوام شربت نیو زینک بهش بدم با چه دستور مصرفی بهش یدم. با تشکر
- کودکان
شربت سفکسیم را چند بار در روز وچقد به دخترم که 5ماهسه و7300گرمه بدم
- بچه
باسلامبچه ام لکه هایی مثل جای کبودی رو بدنسو پاهاش هست کوچواوم هست بعد از چند روزم از بین میره به نظر شما چیزی هست یا به جایی میخوره با تشکر
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- فاواسیم
- روغن امگا³
باقلا آقای دکتر روغن امگا ³رو از چند سالگی به بچه باید داد ممنون
- سرفه
سلام من یک پسر پنج ساله دارم که هر چند وقت یه باردچار به یک سرفه میشه که اول بدون خلط بوده اما بعد از چند روز خلط دار میشه و همین طور تب و لرز میکنه هربارم که دکتر بردم دارو داده خوب شده اما یکی دوماه بعد دوباره اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید چه کنم؟و اینکه جای ترس برای بیماری خطرناک تری هست یا نه؟؟
- شربت ازیترو دویست
دخترم سه سالشه ده کیلو ونیم هست چقدر شربت ازیترو دویست باید مصرف کند
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر به نوزادهشت ماهه روزی چ مقدار زرده تخم مرغ باید داده شود؟.آیا باید ب غذاش نمک هم بزنیم؟.ممنون ازپاسخگویی
- پسرم ۸ روزش بود زردبش ۱۷ بود بساری شد دو روز شد ۱۱ الان ۱۵ ردزشه زردیش ۱۳ اشکال داره
- عرق دست وکف پا
سلام خسته نباشید اقای دکتر، ببخشید پسرم هشت سالشه کف دستش همیشه خیس عرقه، خواستم دلیلش رو بدونم، ممنونم
- کپسول امپرازول
سلام آقای دکتر فرمودین که کپسول امپرازول با با زمان شیردهی فاصله داشته باشه میتونم به جای صبح ها، ظهر یا شب بدم و اینکه گلوله های قرص باید حل شوند یا نه؟ خیلی ممنون که سه سوالاتم گاسخ میدن.
- پسرمن ۶ساله سرفه وتب داره سفکسیم ۱۰۰چند سی،سی وچند بار در روز باید مصرف کنه؟؟
- تیروئد
- حساسیت نوزاد
سلام آقای دکتر دوماه پسرم شیر اپتامیل پپتی میخوره علائم حساسیتش برطرف شده تا کی این شیرو باید ادامه بدم؟ طی دوماه فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده میشه به جاش شیر گلدن گات بدم؟ ممنونم
- سلام اقای دکتر بچه من 1ماه دارد و شکمش هم زیاد کار میکند هم ریزه ریزه اصلا دائم کار میکنه. میگن به خاطر اسیدی شدن شیرمادر. من پنتو پرازول بخورم یا خیر؟
معده من خیلی ترش میکنه در دوران بارداری هم همش پنتو میخوردم
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو هفته پیش سرماخورد دکتر بهش قرص سفکسیم چهارصدو گفتن نصف کن بهش بده باز دوباره همون حالتارو داره یعنی تب و سرفه خودم قرص چهارصد سفکسیمو چهار قسمت کردم هر دوازده ساعت بهش میدم ایا مشکلی نداره پسرم 8سالشه
- سفیدی روی ناخن
سلام پسرم۶سالشه و روی ناخن هاش یک خط سفید افتاده چکارکنم؟گرسنه اش میشه امامیل ب خوردن غذانداره؟ باید ب نوربخش غذابدم اصلا ماست،دوغ،شیرکشک نمیخوره میشه بجاش قرص کلسیم بهش بدم ،اگه میشه راهنمایی کنید درضمن قرص بهترازشربت میخوره
- گل مژه
باسلام خدمت شما ،آقای دکتر دخترم 23ماهشه پلک پایین چشمش گل مژه زده میخواستم ازحضورتون بپرسم چه کاری براش انجام بدم.ممنونم که برامون وقت می گذارید.

