Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
پسرم چند روزه متوجه یه جوش درناحیه تناسلی شدم دوساله شه اذییتش نمیکنه قرمز و یه خرده فک میکنم آبکی باشه به نظرتون چکار کنم
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- تب.
سلام پسر19ماهه ای دارم از ظهر تب داره از 38.5بوده کم وزیاد میشه البته یک مرتبه پاراکید بهش دادم. اماهمچنان تب 37و38میشه و هیچ چیزی نمیخوره بجزشیرمادر ومرتب ادرار میکند وبدبو ورنگ پریدگی دارد ایا بدلیل دندان های اسیابی است؟ ولی دندان های قبلی را تب نکرده بود!بایدچکارکنم؟؟ میتونم هر6ساعت شربت ابوپروفن بجای استامینوفن پاراکید بدهم؟ چه مقدار؟؟ لطفا کمکم کنید
- یبوست کودک۶ماهه
دخترم ۶ماهشه یه زره کباب مادرش بهش داده الان دفن نداره و همش گریه میکنه چی بهش بدم
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- سینوزیت
سلام پسر ده ساله ای دارم که با کوچکترین سرما بینیش میگیره وعفونی میشه،عکس انداختم گفتن سینوزیت داره طرف چپ بیشتر وبد نفس میکشه موقعه خواب طوری که از صدای خروپف بد نفس کشیدنش کسی نمیتونه بخوابه یک دوره ۴۰ تایی اموکسی کولا خورد ولی دوهفته نشد دوباره مریض شد چی کنم من خسته شده پسرم از ابن وضعیت
- شیرخشک ایزومیل
سلام آقای دکتر میشه به کودک۵ ماهه که وزنش کمه و به پپتی و پپتی جونیور حساسیت نشون داده ایزومیل داد؟؟
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
آقای دکتر پسر من 7 سالشه با وزن 24 میخواستم بپرسم شربت زیترومکس و چقدر باید بهش بدم. ممنون
- بیرون ریختگی بدن
سلام دخترم دو سالشه سرما خورده تب و سرفه داره بدنش بیرون ریخته حتی داخل دهانش این بیرون ریختگی از چیه دکتر بهش قرص اسیکلوویر داده
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- هیدروکورتیزون
در طی یک ماه پسر ۵ساله ام سه بار برای سه موضوع مختلف به پزشک اطفال مراجعه کرده برای سرماخوردگی یک بار تب ویروسی و الرژی و یک بار گزیدگی چشم و دست توسط پشه و حشره هر سه بار دکتر امپول هیدروکورتیزون تجوبز کرد یک بار که گفت تب ویروسی داره به علاوه الرژی امپول هیدروکورتیزون و شربت ایبوپروفن و شربت سالبوتامول داد سوالم اینه مصرف هیدروکورتیزون و ایبوپروفن با هم تداخل دارن باعث خونریزی معده و روده میشه به شدت نگرانم و اینکه تب داشته هیدروکورتیزون تزریق شده ایرادی داره و سه امپول در یکماه کورتون زیادی هست مگر نه؟
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- اسید معده
سلام آقای دکتر بچه من۵ماه س از ۴۰روزگی اس امپرازول دادم دکتر ۲۰تا نوشتن گفتن ۱ماه دیگه بیار ۱۰روز فاصله افتاد بین دوره اول و دوم و ۳ماهگی برا۱ماه نوشتن گفتن ۲ماه دیگه بیار.الان باز شب بیداری داره
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- رشد کودک سه ساله
سلام
پسرم 3 سالشه مثل بچه های 1 ساله می ماند و رشد خوبی ندارد. هر ویتامینی که در داروخانه بود امتحان کردم. خیلی لاغر و ضعیفه و بی اشتهاست. همه میگن اصلا رشد نمی کند و ریزه. چکار کنم؟

