Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- وزنی
سلام دکتر دخترم ۱۵ماهشه وزنش۸۴۰۰ و قدس۷۴ و دورسرش ۴۴ونیمه چکارکنم رشدش خوب بشه؟ شیرمادر ۶ماه خورده بعد شیرخشک از یکسالگیم شیربز دارم میدم ایا شیر دیگه ای بدم چی بدم وزنش بالاتربره؟ زینکم داوم تاثیری نداشتهتحرکش خیلی زیاده اشتهاشم خوبه نسبتا
- زبان كودك
با سلام روي زبان كودك ١٣ ماهه ام گاهي وقتا يه لايه سفيد يا زرد ميبينم دليلش چيه؟
- عوارض دارو
سلام پسر من ۸ساله هست میتونه کلد استاپ مصرف کنه
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- چربی زیرپوست
سلام آقای دکترخسته نباشید زیرپوست پای پسرم یه برجستگی هست بردم دکترسونو کرد نوشته ضایعه ایزواکو باچربی زیرجلدی باپرتروژن به سمت عضله زیرین ازطریق دیفکتی به طول 5 mmدرفاسیای سطحی عضله مجاور آن ،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- درباره ویروس جدید
سلادخترکوچکی دارم یکسال ونیم داره تو ماه گذشته سرما خورده بودبه پزشک مراجعه کردم وازیترومایسین خورد ولی موقتا خوب شد حالا تب هم داره وخیلی زیادسرفه میزنه ابریزش بینی هم داره
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- فتق کشاله ران
- خارش یادردگوش
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- تب کودک ۲ساله
پسرم تب کرده به طوریکه دهانش آفت زده.سه روز پیش بردمش دکتر دارو داد.بهتر شده الان.ولی صورتشو پف کرده دون دون داره میزنه بیرون.داخل دارو ها آزیترومایسین بود.قرص جوشان.حالا چکار کنم
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- تهوع
سلام اقای دکتر دخترم ۲ وسالو ۵ ماهشه تو ماشین بالامیاره وقتی صبحا جایی میریم تو مسیر شربتی هست ک قبل مسافرت داد تا بالا نیاره اصلا و ضرری ام تداشته باشه
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- تب
سلام پسرم الان دو هفته است تب میکنه بالا میره میاد پایین دوباره میره بالا توی بیمارستان قائم بستریه هرچی انتی بیوتیک مصرف میکنه فایده نداره میگن عفونت گوش داره ویکسره ابریزش بینی شفاف داره نمیدونم چیکارکنم
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون

