Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام ببخشید واکسن آنفولانزا برای کودکان ضرر و خطری نداره؟
- سلام آیا میشود بدون آزمایش به بچه شربت انگل بدیم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه ایا میتوانم قرص ایروکاست بهش بدم قبلا این قرص را به خاطره خس خس سینه خورده بود براش مشکلی پیش نمیاد
- جوش
سلام پسرم ۱ماهشه صورتش وسرش جوش های ریززده چی دستورمی فرماین
- خواب
سلام خدمت آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم که خیلی خوب نمیتونه بخوابه از چهار ماهگی خوابش کم شد بطوری ک الان هر ۲۰ دقیقه یک بار بیدار میشه در طول شب هم همینطوره هر ۲۰ دقیقه بیدار میشه واصلا خواب عمیق نداره اینم بگم کمبود آهن هم داره یعنی مشکل دیگه ای میتونه باشه ک تا این حد بی خوابه؟
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ ۷/۰۱ و تی چهار ۷/۷۲ برای کودگ چهار ماه و نیمه خوبه ؟؟
- سرما خوردگی
دخترم نزدیک شش ماهشه کمی تب داره بینی اش گرفته و اشتهاش کم شده
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- دیفین هیدرامین
سلام پسرمن یماهشه اصلا نمبخابه همش بیقراره گریه میکنه چشاش از بیخابی قرمزشده بهش دیفین هیدرامین بدم؟یا شربت استامینفون که راحت بخابه کدومو بدم بنظرتون ضرر نداشته باشه؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر امیدوارم که همیشه تنتونم سالم باشه که بدون هیچ چشم داشتی جواب سوالات ما رو میدید .دخترم الان یک سالشه .وزن دهی ضعیفی دارره به لاکتز و پروتیین حساسه چون گلپروکتین در پنج ماهگی 132بود فرمودین پپتی جونیور بدین رفلاکس هم داره تا قرص نکسیوم میدم خوبه غذا عالی میخوره اگه ندم غذا درست نمیخوره شیر خشک پپتی جونیور آبکی رفلاکسش بر میگردونه البته شیر مادر میخوره اما کمه الان به نظر شما کی آلرژی به لاکتز و پروتیین از بین میره و چه شیری امتحان کنم .
- کروپ
سلام ببخشید وقتتون ب خیر پسرم خروسک داره امروز بردمش دکتر وقتی بردمش زیاد صداش خشن نبود دکتر بهش امپول متیل پردیزینول داد اما الان خیلی بده کلا صداش گرفته صدای پارس سگ میده سرفه هاش البته زیاد سرفه نداره از امشب ک بردمش دکتر بعدش تب هم شروع شده ک لا استامینوفن داره کنترل میشه اما امپولی ک زد هیچ تاثیری نداشت دفه قبل دگزا ک زد ی روزه خوب شد اما الان خییلی افتضاح شده نمیدونم چیکار کنم دیگه چ دارویی خوبه براش در ضمن ۱۰ ماهش هم هست
- دخترم یکماهه هستش سه چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی هست
دخترم یکماهه هستش هر سه یا چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی وجود داره
- جوش های قرمز روی قسمت باسن و ناحیه تناسلی در دخترم که ۶سالشه
- گردی سر نوزاد ده ماهه
با سلام خدمت شما و خسته نباشید کودک دهه ماهه بنده سرش گرده ولی یک طرفه سرش کمی صاف شده چیکار کنم
- قورت دادن هسته آلو
با سلام من پسرم حدودا" یک سالشه و هسته آلو قورت داده فعلا" هم مشکلی نداره لطفا" بگید باید چکار کنم متشکرم
- کم خوابی شدید
سلام آقای دکتر نوزاده 5 ماهه ام حدود 3 ماهه که زود تر از 4 بامداد نخوابیده و چند روزی که 6 یا 7 صبح میخوابه و به شدت خوابش کمه چطور میتوانیم خوابش رو افزایش بدیم و مخصوصا ساعت اون رو تنظیم کنیم؟ آیا از داروی خواب آور مثل بی بی سد استفاده کنیم و به چه میزان؟ شما چه دارویی رو پیشنهاد می کنید؟ ممنون
- زردی در نوزاد
اگر بچه ۸ روزه زردی بالای ۲۴ داشته باشه ولی سریع برای درمانش اقدام کرد روی مغز و کبدش اثر میزاره؟
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- نوزاد یک ماهه
سلام نوزاد م یک ماهه هست و گرفتگی بینی و خلط پشت گلو داره برا درمانش چی کار کنم ؟؟؟
- مدفوع ابکی وزرد رنگ.بی اشتهایی
سلام خسته نباشید.دخترم دوماهشه الان دوروزه در حد دوسه بار مدفوع میکنه زرد رنگ و ابکیه و گاهی بویی بد میده.کمی هم بی اشتها شده به زور شیر میخوره. شیر خودمم سیرش نمیکنه گاهی شیر خشک میخوره اونم به زور.از روز اول که بدنیا اومد سرفه و عطسه داشت الان یکم بیشتر شده گاهی هم انگار یه چیزی تو دهنش مزه مزه میکنه.دکتر زیاد بردم جوابی نگرفتم ممنون میشم کمکم کنید.

