Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری نوزاد 8 ماهه
سلام و خسته نباشید
برای وزن گیری نوزاد 8 ماهه به توصیه دکتر وعده غذایی موز رنده شده گنجانده شد که ظاهرا نوزاد احساس سنگینی در هضم دارد و مدام آروغ می زند و بی اشتها شده و بی قراری دارد. برای رفع این مشکل خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.
ممنون - بی قراری نوزاد
سلام نوزاد یازده ماهه ام بعد از خوردن غذا یا شیر خشک پاهای خود را به سمت جلو کشیده و بیقرار است
- روند تکامل کودکان
نوزادان نارس از نظر ر وند رشد تکاملی وهوش با نوزادان ترم متفاوت است
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- From Tiny Groups to Large Groups: Scalable Team Building Activities in South Florida
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- شربت فروگلوبین
با سلام. دکتر برای پسرم در ۵ماهگی شربت فروگلوبین تجویز کرد روزی ۱سی سی. الان پسرم ۸ ماهه است، همون ۱سی سی بهش بدم یا بیشتر؟
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- غذا نخوردن
پسر یکسالم شیر خشکیه، غذا ننیخوره، حریره و حلیم فقط میخوره،نه ماست،نه میوه،هیچی،چیکار کنم؟
- شربت زینک سولفات
سلام پسر سه ماه و نیم دارم. دکترش شربت زینک سولفات بهش داده حدود 10 روز هست که استفاده می کنیم. نسبت به قبل خیلی اشتهاش به شیر خوردن بهتر شده اما یه مشکل دیگه داریم. احساس من و مادرش این هست که بچه ما با شیرمادر سیر نمیشه. چون قبل از مصرف این شربت در طول شب دو یا نهایتا سه بار برای شیر خوردن بیدار می شد اما الان در بعضی شب ها به 7 یا 8 بار هم میرسد. به طور کلی خواب بچه خیلی کم شده و در طول روز نهایتا چرت های 30 دقیقه ای میزنه و در شب هم 5 تا 6 ساعت میخوابه که چندین بار برای شیر خوردن بیدار میشه. آیا ما باید از غذای کمکی یا شیر خشک کمکی استفاده کنیم؟ راه حل پیشنهادی شما چیست؟
- وابستگی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه و به شدت به من وابسته شده حتی داخل خانه از کنارش بلند میشم گریه میکنه بغل باباشم نمیمونه همش میخواد بیاد بغلم چیکار باید بکنن؟
- عفونت ادرار داره
الان نزدیک به یک هفته هست عفونت ادرار داره تا الان هم هیچی ندادم کشت ادرار گرفتم مثبت بود 6ماهه شه،چی بهش بدم تب داره هی قطع میشه بعد دوباره تب میکنه الان یک هفته همینحوریه فقط بهش استامینوفن دادم
- ویتامین ا د
سبلام ببخشید من یک نوزاد بیستو هشت روزه دارم ما اشتباهی قطره ویتامین اد رو اشتباهی بهش دادیم یعنی بجای 25 قطره هفتاد قطره دادیم فکر میکنید عوارضش رو بچه زیاد بوده
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- همانژیم نوزاد هشت ماهه
همانژیم کنار ابروی نوزاد من ورم کرده انگار باد کرده دلیلش چیه ایا دارو داره که ورمش از بین بره خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدید
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟

