Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- .
سلام آقای دکتر ببخشید شربت کید هلیکس برای کودکان 7 ماهه ضرر نداره؟
- بادکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من دوروزه شکمش خیلی خیلی بادمیکنه چیکارکنم
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- بالااوردن شیرخشک
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر . نوزادم دخترم ۱۰روزه هستش وشیرخشک بیشترازشیرمادر مصرف میکنه و گاهی بعد شیرخوردن موقع آروغ گرفتن همه روبالا میاره.البته همیشه نیست.دلیلش چی میتونه باشه؟ اسم شیرش هم سوپرامیل هست.ممنونم
- زردی نوزاد
با سلام. نوزاد من 26 روزه است و دیروز که رفتیم متحصص اطفال چون زردی ان 6.5 بود برایش ازمایش عفونت ادرار و تیرویید نوشت.ایا نیاز به انجام هست. چون تست غربالگری نوزاد هم مشکلی نداشته
- متخصص اطفال
سلام پسرم سه ماهه هستش سرما خورده سرفه داره چی میتونم بهش بدم
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ روزی یک بار شکمش کار میکنه و اونم با کمک و ماساژ خودم .شیر خشک سوپرامیل روزی یک بار میدم .قطره پدی لاکت دادم بدتر شده دیشب تا حالا هم شربت گریمیچر دادم
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماه و ده روزشه میشه تخم بلدرچین بهش بدم؟
- خشکی صورت
سلام نوزادم ۳۶ روز دارد یه هفته صورتش گرمی زد بعد از اون پوست صورتش خشک شده چی بزنم که نرم بشه
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که از روز قبل سینمو نمیگیره شیرخشک گاهی اوقات بهش میدم روی لثه بالاش ۲ تادونه سفید در اومده چیکار کنم
- تغذیه نوزاد هفت ماهه – بیسکوییت مادر
سلام و خسته نباشید خدمت دکتر گرامی
آیا میتوان به نوزادی که هفته ی دوم هفت ماهگی را سپری میکند بیسکویت مادر داد یا نه؟ - سندرم نوزاد دخترم
یک سمت نوزاد دو ماهه ونیمه من از سمت چپش کوچکتراست اگرسندرم است نام سندرمش چیست وایا در مان دارد تا بدن نوزاد در بزرگی تا به تا نباشد.
- باسلام برای نوزاد ۳۴روزه آموکسی سیلین ۱۲۵ میشخ داد خرخرمیکنه
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- از کجا بدونم نوزادم متابولیک نیست؟
جواب آزمایشی که از پاشنه نوزاد خون گرفتن هنوز بهمون تحویل ندادن من نگرانم.درواقع ۸ دی صبح شاعت ۹و ۱۵ دقیقه به دنیا اومده ۱۴ دی از پاشنه اش خون گرفتن.چون همه جا تعطیل بود واسه همون تاریخ ۱۴ دی خون گرفتن از پاشنه اش از کجا بدونم نوزادم متابولیک نیست؟سلام آزمایشی که از پاشنه نوزاد خون گرفته میشه متابولیک بودن نوزاد رو بررسی میکنه؟ یا فقط تیروئید نوزاد رو بررسی میکنه؟ سلام اگر نوزاد شیر بخوره و مدفوع کنه و رشدش تقریبا خوب باشه فقط زردی داشته باشه متابولیک محسوب میشه؟نوزاد میتونه با دستش انگشتمو بگیره،فقط چون جواب آزمایشی که از پاشنه نوزاد در هفت روزگیش خون گرفتن هنوز بهمون تحویل ندادن من نگرانم.درواقع ۸ دی به دنیا اومده ۱۴ دی از پاشنه اش خون گرفتن.
- زدن واکسن 6 ماهگی
سلام پسرم 6 ماه است این دوهفته هستش سرما خورده دکتر بردم ولی هنوز علائم سرماخوردگی تو جونش هستش یه هفته پیش نوبت تزریق واکسن 6 ماهگی داشت الان چیکار کنم باوجود علائم سرماخوردگی باید بچه رو ببرم واکسن بزنم؟
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- سلام وقت بخیر از اینکه وقت میزارید وجوابگو هستید بسیار سپاسگزارم ،پسرم ۵ماهه هست واز دیروز تب کرده قطره استامینوفن دادم بهتر شده ولی آبریزش بینی داره لطفا اگه دارو نیاز داره بگید تا تهیه کنم ممنون

