Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم خوب شير نميخوره
وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۶-۷ روزشه وقتی به دنیا اومد ۳کیلو و ۷۵۰ بود و ویزیت چهارم ماهگردش فقط ۲۰۰ گرم اضافه کرده بود که حدودا رسیده بود به ۷ کیلو ٥٠٠ از بعد از اون سعي كردم شيرمو بدوشم و كنارشم شير خشك اضافه كردم (چون سينمو خوب نميگرفت و بخاطر بازيگوشياش درست شير نميخورد) الان كه تقريبا نزديك به پنجمين ماهگردشه ٨ كيلو شده شير درست نميخوره در طول ٢٤ ساعت حدودا ٥٤٠ سي سي و اونم با هزار ترفند و بازي ازطرفي هم گاها پيش مياد صبح ها پوشكش و كه عوض ميكنم ميبينم ادرارش رد نارنجي يا قهوه اي انداخته تو پوشكش من چيكار ميتونم بكنم با توجه به اينكه الان اصلا شرايط اين و ندارم كه ببرمش دكتر بخاطر وضعيت موجود لطفا كمكم كنين نگران سلامتيش هستم (درضمن يه هفته بعد از تولدش بخاطر بي حاليو بي اشتهايي بيمارستان بستري شد و با ازمايش هايي كه ارش گرفتن متوجه شدن عفونت ادرار داره بعد از ١٠ روز عفونت از بين رفت و از اون موقع تا ماه پيش هر ماه عفونتش كنترل شد و خدارو شكر برنگشته بود اما اسفند و فروردين بخاطر كرونا و شرايط بيمارستانا ترسيديم و نتونستيم ازمايش جديد بديم)
- زردی در نوزاد
اگر بچه ۸ روزه زردی بالای ۲۴ داشته باشه ولی سریع برای درمانش اقدام کرد روی مغز و کبدش اثر میزاره؟
- نوزاد
سلام دخترم 4 ماهشه مژه های پایینش داخل چشمش برگشته چیکار کنم آیا به مرور برمیگرده بیرون؟
- سرماخوردگي
بإسلام.دخترمن ١٧آذر وارد ٦ماهگي ميشه.٤روز پيش متوجه شدم تب داره.تب ٣٨نزديك ٣٩بود بدون هيچ علامتي.شب هرچقدر قطره استامينوفن ميدادم بالا كي اومدكه ساعت٧صبح تبش نزديك ٤٠بود.بردم دكترشبانه روزي داخلي معاينه كردشربت سفكسيم ١٠٠با ديفن هيدرامين وشياف ١٢٥گرمي داده ٦ساعت نصف شياف.بعد ٣روز دختر من هر ده ساعت تبش نزديك٣٨ميرسه.اين تب تا كي ادامه داره؟و اقاي دكتر سوال ديگم اينه كه دكتر بهش واكسن به رون پاش تزريق كرد براي نوزادي كه ٦ماهش نشده و واكسن ٦ماهگي نزده خطرناك نيست؟ دخترمن تب داره و چشماش قرمز ميشه و نفخ شديد داره.هميشه يبوست داره واي اين چن روز آبكي ميره.يعني سرما خورده با آنفولانزاست؟
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- سرفه نوزاد ۴۸روزه
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۴۸روزشه از دیروز سرفه میکنه امروز احساس کردم صداش گرفته و سرفه اش خلطی چه دارویی تجویز میکنید؟
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- شربت کيد هليکس
سلام آقاي دکتر من 3 چهار روز پيش سرماي شديدي گزفتم که دکترا مي گفتن شبه آنفلانزاست خيلي شديد بدن درد داشتم و مريض بودم و بچه ي 13ماهه دارم که بهداشت رو رعايت ميکردم و ماسک ميزدم الان بچم کمي سرفه داره خيلي ميترسم قبلا سرما خورده بود 9ماهه بود دکتر بهش براي سرفه شربت کيد هليکس داد گياه برگ عشقه داخلش داره خواستم بپرسم شربت مدام داخل يخچال بود آيا الان که 5ماه گذشته ميتونم بهش بدم؟؟اثري داره؟
- کبودی روی دست نوزاد تازه متولد شده
سلام فرزندم 16 روزه است از بدو تولد روی دست راست کبودی داشت هنوز هم هست علت آن چیست؟
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه
- گرانلوم ناف
سلام اقای دکتر دقیقا ناف دخترم دوماهه که قرمزی داخلش هست و ترشحات ابکی قرمزی میذه درمانش چیه شبیه همون گرانلوم هستش دو ماهشه کودکم
- گوجه فرنگی
با سلام اقای دکتر میشه لطف بفرمایید وعوارض گوجه فرنگی رو دکر کنید واز چند ماهگی میشود به نوزاد گوجه داد
- اضافه كردن گلاب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهو ١٤ روزشه فرني برنج رو نميخوره ميتونم يكم گلاب اصافه كنم طعمش تغيير كنه شايد بخوره؟
- شیربالا اوردن
دادن قطره بی بی کر به صورت مکرر تا شش ماهگی ضرر دادد
- لکه پوست نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماهه ای دارم که از دوماهگی متوجه دوتا لکه قرمزرنگ پشت پاشنه دوتا پاهاش شدم(فکر کردم جای جورابه وچون پوستش ظریفه مونده) به مرور کوچیک ترشدن واز قرمز به قهوه ای تغییر رنگ دادن ولی بعد گذشت دوماه بازم هستن اینا چی هستن؟جای نگرانی داره؟
- شیرشبانه
سلام خسته نباشیددکترمیخواستم بپرسم که من ازکی شیرشبانه روقطع کنم

