Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئد
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده چه میزان آمپول ویتامین دی میشه تزریق کرد و به فاصله چندوقت؟
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید پسر من ۹سالشه امروز یک هفته هست که سرماخوردم که با ابریزش شدسد بینی و گلو درد آعاز شد دکتر بردم ستریزین و سرماخوردگز و آزیترومایسین ۲۰۰داده است دیروز تموم شد قرصهاش ولی باز دهنش بو میدهد و بعضی وقتها گرفتگی بینی دارد در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری بودن حالا با این اوصاف که میگم دهنش بو میدهد بازم قرص چرک خشکن کن بخورن یا نه
- درد و ورم سینه
سلام دختر من ۱۰ سال سن دارد و چند روز است که سینه چپش ورم کرده و درد دارد علت چیست
- سرماخوردگی بچه
بچه پنج ماهه ودوروزشه سرماخورده زیادسرفه میکنه البته سرفه هاش خشک نی بردمش دکترفقط استامینوفن بهش داده بااسپری بینی بهم گفت جوشیده آویشن بهش بده ولی من بهش ندادم سرفه هاش خیلی نگرانم کرده
- قطره متوکلوپرامید
با سلام نوزاد ۳و نیم ماهه ای دارم که ریفلاکس داره با وزن ۷ کیلو دکتر بهش قطره متو کلو پرامید داده هر ۱۲ ساعت ۱ قطره ولی عوارض خطرناکی برای این دارو نوشته ایا برای پسرم مشکلی ایجاد میکنه؟
- لوزه
سلام آقای دکتر پسرم چهارسالشه.شبا اصلن نمیتونه نفس بکشه اذیته.بردم دکتر گفت بایدعمل کنه..میترسم عمل کنه چون خوندم راجبش که اگه عمل لوزه بشه توبزرگی آسم میگیره..آیا راه دیگه نداره بدون عمل ؟واینکه چه غذایی بدم بهش چه چیزی ندم که مضرنباشه
- کودکم چهار ماه و نیم دارد در روز چند باری پاهاش می لرزه یعنی حالت ویبره می ره به مدت دو ثانیه آزمایش دادم گفته خوبه اکو قلب کردم گفته خوبه
- یبوست کودک ۶ ماهه
پسر من خوب آروغ میزند گاز معده دفع میکند خوب شیر میخورد تقریبا یک ماه هست که اصلا مدفوع نمیکند وهر ۴ یا ۵ روز با شیاف گلیسیرین مدفوع میکند و اصلا هم گریه یا تب یا ... ندارد مشکل خاصی دارد
- سلام خسته نباشیدپسرم ۳ونیمشه خیلی سرفه می کنه سرفه هاش خشکه چکارکنم
- علایم سرماخوردگی درکودک
باسلام دختریک ساله ای دارم که متاسفانه انگارسرماخورده وسرفه میکنه وعطسه وگلوش هم گرفته ودرحال حاضرجایی هستم که دسترسی به دکترندارم وشربت دیفن هیدرامین وزادیتن دارم آیامیتونم هردوی اینهارویک زمان بدم بهش
- الرژی
سلام من پسرم ۷ ماهشه از چهار ماهگی به شیرم یهویی حساسیت پیدا کرد که هرچی میخوره همون جا اسهال میره بردم دکتر شیر خشک بدون لاکتوز داد اصلا شیشه شیر نگرفت با شیرمم وزن اضافه نمیکنه میخواستم از شیر بگیرمش فقط با غذا بمونه میشه ؟
- بندی ادرار
سلام وقت بخیر چن وقت ادرار دخترم بنده ۱ سالشه وقتی میخواد ادرار بکنه خیلی بی قراری میکنه بعد الان دو روز اصلا ادرار نکرده بردیم دکتر سونو گرفتیم گقت مشکلی نداره بعد توی آزمایش یه عفونت داشت یه سفیکسم داد و الان یه ذره هم بهتر نشده چیکار کنیم لطفا راهنمای کنید
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر ، نوزادم ۴ روز واکسن ۲ ماهگی زدم تب نداره ولی رنگ مدفوعش ۲ روز سبز شده مشکلی وجود داره؟؟
- زور زدن نوزاد
به نام خدا. باسلام و احترام نوزاد ۵۵ روره که یک روز شکمش کار نکنه هی زوخر میزنه تمام روز را تا شکمش کار بکنه. دستاشو میاره سمت گوش و هی زوز میزنه و به خود میپیچه تا شکمش کار کنه. شکمش فقط گاهی یک رور کار نمیکنه اینطور میکنه. لطفا راهنمایی کنید.باتشکر
- سرفه های خشک
باسلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال وپنج ماهشه وسرما خورده وعطسه وابریزش داره وسرفه های خشک زیاد می کنه شربت پدی کاف وشربت کوریزان سرماخوردگی سیترزین دادم خوب نشد چیکارکنم تا عطسه وآبریزش وسرفه هاش قطع بشه خیلی ممنون وسپاسگزارم راهنماییم کنید
- مدفوع سبز
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۵ماهه هس مدفوعش بعضی اوقات رنگش عادیه بعضی اوقات هم سبز علتش چی میتونه باشه؟
- مقدار ويتامين
سلام خسته نباشيد يك ميل روي قطره چكون ٢٥ قطره ميشود؟يعني قره مولتي ويتامين كه گفتن روزي ٢٥ قطره همان يك ميل كافيست؟
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟

