Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- موز
سلام اقای دکتر خسته نباشید کودک یکساله ای دارم که لاغر است بهش موز میدم ایا موز باعث چاقی میشود یا لاغری ،اگه لاغر میکنه تا بهش ندم لطفا راهمایی کنید 🙏
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون
- من بد حرف میزنم
- آزمایش
سلام آقای دکتر سوالی داشتم در ارتباط با آزمایش بزرگسالان. اگه لطف بفرمایین وجواب بدین ممنون میشم اگه هم در حیطه ی کاری شما نبود و حواب ندادین بازم مثل همیشه که لطف میکنین ومشکل فرزندامونو جواب میدین، سپاسگذارم. آقای دکتر من دچار آنفولانزا شده بودم روز سوم درگیری و دوروز همبود مرتب ناپروکس۲۵۰ مصرف میکردم هر هشت ساعت، آزمایشی داشتم انجام دادم که آنزیمهای کبدی هم بود توش. الان میزان آنزیمها بالا شده آیا میتونه علت مصرف ناپروکسن باشه؟ آنزیمهای کبدی سه برابر حد نرمال بالا هستن،
- هسته
باسلام پسر ۱ سالو ده ماهه ام هسته زردآلو را قورت داده ولی خداراشکر حالت جسمانی خوبه ولی من هنوز نگرانم
- گرمازدگی کودکان
سلام پسرم گرمازده شده چون وقتی میرفتیم خونه فامیل مون اون رو با پای پیاده در زیر آفتاب گرم بردم و موقع برگشت هم با پای پیاده به خونه اومدیم چون خودم تکلیف داشتم نمیتونستم اون رو تو آغوش ام بگیرم پسرم 2 ساله هست حالا باید چیکار کنم ؟ کدام دارویی هست که براش بگیرم لطفا کمکم کنید
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید
- سلام اقای دکتر پسر من ۳۹روزشه .همش به خودش میپیچه زور میزنه قرمز میشه نفس تند میکشه .با اینکه در روز یک بار شکمش کار میکند بازم زور میزند.بعضی موقعه ها استفراع هم دارد
- سرفه خلط دار نوزاد ۴۰ روزه
سرفه خلط دار و سینه صدای خش خش میده کمی
- دکتر اطفال در کرمانشاه
سلام آقای دکتر ببخشید همیشه زحمت میدیم.فرموده بودید دخترم رو دکتر متخصص کوارش باید ببریم . سه سالشه و معده ش همیشه ترش میکنه .ما تو شهر کرمانشاه هستیم و عرض کرده بودم که پیش خیلی از دکتر ها بردیمش اما چندان موثر نبوده .خواستم اگه شما دکتر متخصص اطفال حاذق یا گوارش اطفال ماهر میشناسید بهمون معرفی کنید لطفا .چون دیگه نمیدونم باید کجا ببریمش واقعا .خیلی ممنون از لطف همیشگی تون.
- مکمل
سلام .اقای دکتر .پسرم 22 ماهشه .مکمل ها رو نمیخورد منم تا حالا ندادم .انروز با شربت گل محمدی مولتیش رو قاطی کردم خورد اشکال نداره؟ممنون
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- تب و سرفه
دکتر بچم بیست ماهس از دیروز عصر تب کرده تمومه کمر و سینش داغه بشدت و سرفه خشک میکنه، شب تا صبح سرفه میکرد و الانم بیحال و بی اشتهاس با بروفن هنوز تب داره و گهگاه سرفه میکنه، چی بهش بدم؟ علایمه چیه دکتر؟ ممنونم ازتون
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم ۸ ماهشه چندروزه که اسهال واستفراغ داره یه مقداری هم داغ میشه ازطرفی هم گلوش التهاب داره نمیتونه خوب شیربخوره وادرارش کم شده پودر او آر اس هم داخل آب ریختم تویخچال بهش میدم ولی زیاد نمیخوره چی بهش بدم زودی خوب بشه این چندروزه هم حسابی لاغرشده
- باسلام پسرم تقریبا سه ساله هست و 12 کیلو وزن دارد دوز مصرفی آزیترومایسین 200 چقدر باید باشد
باسلام پسرم نزدیک به سه سال دارد و 11کیلو وزن. اندازه مصرف آزیترومایسین 200 چقدر باید باشه. ممنونم پاسخ بدید
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین ۲۰۰ رو ب کودک دوساله ۱۳ کیلوگرمی چقدر بدم؟
- سیاهی اندام تناسلی نواز دختر
دخترم داره 6 ماهش تموم میشه لبه های اندام تناسلیش سیاه شده ب جوری که ادم فک میکنه شاید یه لای اضافه مثل چرکه اما سیاه شده

