Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف استامینوفن برای واکسن
با سلام دختر من 18 ماههشه با وزن 10 کیلو. بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی . برای جلوگیری از تب قطره یا شربت استامینوفن را با چه میزان و چند ساعت یکبار باید بهش بدم. ممنون میشم پاسخ بدید
- فرو رفتن میخ زنگ زده در کودک 5سالم
کودکم در هنگام نشستن میخی در یک طرفه باسن فرزندم فرو رفت وای بعد بیرون اومد حدود پنج سانت بود الان تب داره درد هم داره نیاز به کزاز نداره
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام من پسرم امروز ۵۵ روزشه شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم با پودر اسومراز وقتی پودر رو نمیریزم توش نمیخوره اوق میزنه و وقتی هم میخوره الان یبوست شده و نمیتونه دسشویی کنه همش زور میزنه روغن گلیسیرین بهش شیاف میکنم با اونم سخت پی پی میکنه نمیدونم دیگه چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه
سلام پسرم هفت سالش سرماخورده خیلی زیادسرفه میکنه حتی توخوابم سرفه میکنه خودش میگه ازبس سرفه کردم دلم در میکنه شربت تیوفیلین جی میشه بهش بدم؟؟چن سی سی بهش بدم
- غذای کمکی
سلام وقت بخیر. نوزادی دارم تو ده ماه هست و آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما علاوه بر اون به چیزهای دیگه مثل تخم مرغ و انگور و توت فرنگی و... هم آلرژی داره. تخم بلددچین رو از کی میتونه شروع کنه؟ ممکنه به اونم آلرژی داشته باشه؟
- مممپمممپپمپ
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام نوزاد 3 ماه تمام فاویسم من 5 روزه مبتلا به کرونا شده توسط دکتر عفونی ویزیت شد و گفتند از لحاظ گلو و ریه و گوش مشکلی نداره فقط تب داشت ک رفع شد بعد از 3 روز الان امروز اسهال گرفته چیکار کنم؟
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد من پنج ماه و ۲۲ روز هست با وزن ۲۸۰۰ بدنیا آورد. الان ۶۹۰۰ میباشد . در دو ماهه اخیر فقط ۴۰۰ گرم اضافه کرده است. آیا وزن او نرمال است؟آیا وزن گیری در دو ماهه اخیر مناسب است؟
- تب
سلام پسرم 3ماهشه تبش پایین نمیاد باقطره استامینوفن میشه از شیاف دیکلوفناک 50استفاده کنم
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- ترس وپریدن از جا
سلام آقای دکتر ببخشید دختر 4 ماهه من با هر صدایی شدید میترسه وگریه میکنه. مثلا با صدای عطسه شیر آب قاشق چنگال قابلمه هم تو خواب هم تو بیداری. چرا اینجوریه؟ سوال دومم به تازگی توپیشونی وصورت ودست وپاهاش مو رشد میکنه طبیعیه یا نه؟ ممنون
- قرص
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم کودکی که کم کاری تیروئید داره و تحت درمانه روزی که قراره ازش آزمایش بگیریم باید قرص را بهش بدهیم یا بعد از انجام آزمایش قرص را بهش بدهیم؟
- سلام نوزاد 3 ماهه دارم سرفه های شدید خلط دار داره آزیترومایسین 100دادم با شربت ایورامی ولی جوابی نگرفتم چکار کنم
- سلام برای چی ناخن دست پای کودک می افتاد کودک دخترم ۴سالشه و الان داره ناخن هاش دارمی افتاده
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- گریه کودک هنگام شیر خوردن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری دارم یک ساله و دو ماهه که تقریبا سه روز است خیلی بد شیر میخورد به صورت بیقرار و ناله خوابش هم خیلی سبکتر شده بحدی که با کوچکترین صدایی بیدار میشود و گریه میکند هنگام خواب هم کنار گلویش را میکشد بچه ام خیلی مریض است. خواهش میکنم کمکم کنید آقای دکتر
- قطره
سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر میشه یک قطره معرفی بفرماید که ویتامین های مورد نظر و آهن داشته باشه وبرای رشد نوزاد خوب باشه ودیگر نیاز نباشه جدا جدا بگیرم باتشکر از شما
- نوراد
سلام خسته نباشید دخترم یک ماه ونیم داره با اینکه مای بیبی رو زود عوض میکنم دور مقعدش سوخته میشه بفرمایید باید چیکار کنم؟
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۵ ماه س میخوابه با شیر مادر میذارم جاش ۱۰دقیقه نشده یهو چشاشو کامل باز میکنه و بیدار میشه.از رفلاکس ه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- رفلاکس
ایا فولی مکس با طعم لیمو برای رفلاکس مضره؟احساس میکنم رفلاکس دخترم بدتر شده.

