Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- درمورد هوش کودک
دختری دارم سه سالو ۴ ماهشه @حروف خارجی از اول تا اخر @از ایام هفته گرفته @ا اعداد تا ۲۰ بلده خارجی @هلو هلو هواریو تا اخرش @ایام سال از فروردین تا اخرش @آیام هفته به خارجی @از شعر گرفته قدرت خدا @متاب خوب @انار @باز باران @تا یه عالمه دیگه شعر دیگه حفظه @سورهارو ۵ تا حفظه @ از اولین امام تا اخرین بلده @از ۱ تا ۱۰۰ بلده البته با کمکی کمک @ دایره با مربع @مثلث @عدد۱ بلده با خورشیدوکوه پرنده@گرفته تا چوب کبریتو میتونه خونه @درختو خونه @ با پرنده @ شکل دختری بکشه@تا کارای عملی گزفته از ظرفو ظروف مرتب کردن تا پذیرایی کردن به بزرگا از مسواک زدن گرفته تا نخ دندانو @حای بلده موچین دست بگیره ممو دست بکنه @از شعر محلی خوب بلده تا بماند شعر ای فارسی سر زده از افق @ حالا این نشونه هوش بچس @ جدول ضربم حفظه اینا نشونه هوش بچس
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم دو ماه و نیم هستش ولی رو صورتش دونه های قرمزدراومده که میخاره و الان رو قفسه سینه اش هم دراومده این علتش واسه گرمای هوا است یا واسه دادن شربت گرایپ واتر بخاطر نفخ شکمش که میدم ؟
- بسته شدن چشم نوزاد
بإسلام.دخترم ١٠ماهشه.ديروز ساعت ١١صبح از پشت سر به روي فرش افتاد و پنج ديقه گريه كرد.هيچ علائمي نداشت .بازي ميكرد شيطونه ميكرد.ساعت ٨شب بهش قطره آد دادم سرفه كرد بعد يك دقيقه أنگار آروق شديد زد و از دهنش مايعه آب دهن ريخت بيرون.از اون موقع تا امروز همش چشماشو ميبنده،نميدونم سرش تير ميكشه يا معدش ترش كرده،فقط چشماشو ميبنده داخل دهنش چيزي حس نميكنم.حتي شير خوردني هم اينجوري ميشه شيرو ول ميكنه ميشه سرش تير بكشه؟يا گلو درد داره؟دخترم الرژي داره و رفلاكس
- سلام اب ریزش دهان بچه سه ماهه
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشی پسر من تا۳.۴ ماهگی کولیک داشت ولی انگار ک بعدش خوب شد ولی مجدد یک هفته میشه شبا وقتی میخوابه یهو تو خواب جیغ میزنه میپیچه به خودش همش بهونه گیزی میکنه البته الان نزدیک ۹ماهشه میخواستم بدونم این درد برا دندون میتونه باشه یا کولیکش برگشته؟ فقط تو خواب شب اینجوری میکنه طی روز نه
- وقت بخیر پسرم اردیبهشت ۱۴۰۰۱سه سالش تمام میشه از دیروز ابریزش بینی و عطسه و از دیشب تب هم داره در ضمن چشمه چپش هم اشک میریزه مدام البته این اتفاق از پریشیب که از حمام برگشت
- سلام دخترم ۸ سالشه و۲۵ کیلو چه مقدار شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ سالشه و۲۶ کیلو مدت ۲ هفته است فقط سرفه های خلط دار دار چه مقدار آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم ممنون
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- زردی کف دست و پای کودک۵ساله
کودک ۵ساله ای دارم که حدود دو هفته ای هستش که کف دست و پاهایش زرد شده و الان به صورت کمتری هم در صورت بخصوص اطراف بینی بیشتر نمایان شده. در ضمن سفید پوست میباشد. لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم. ممنون
- راه نرفتن کودکم
سلام خسته نباشی من پسرم یک سالشه ولی هنوز نه دندون دراورده نه راه میره تازه دیواررومیگیره وایمیسه باید چیکارکنم
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام پسری سه ساله داره بیماری انگلی معده گرفته، از بچگی گرفتار شد، یلی ناراحتم ، چطور درمانش کنم؟ به پزشکهای خوب دسترسی ندارم، توی روستا هستم. خیلی ضعیفه، دندان قروکچه تو خواب داره، آب از دهانش میاد، دهانش بوی بد میده، زیر چشماش سیاه شده، غذا نمی خوره، عصبی و پرخاشگر شده، تو رو خدا کمکم کنید
- سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳سال و۴ساله هست مشکلی نداره
سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳ساله و۴ساله هستن مشکلی نداره
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- سوپ
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من وارد8 ماهگی شد اصلا سوپ دوست ندارد میتونمسوپ نپزم یا حتما باید به سوپ بدم؟ وسوار دیگه در موردزرده تخم مرغ هر زوز بدم یا یک روز در میان. ممنون
- حین شیر خوردن نفس کم میاره
گلو و دماغش خشک میشه صبحها از چه بخوری استفاده بشه برای بچه و موقع شیر خوردن کم میاره نفس. و در طول شبانه روز استفاده بشه یا ساعتهای خاصی
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد ۵۰روزه ام هیچ یک از علایم سرماخوردگی راندارد نه عطسه نه سرفه نه آبریزش بینیونه تب ولی صداش گرفته تلت چیست؟
- اندازه مصرف سفکسیم برای گلودرد کودک ۱۵ ماهه
پسرم ۱۵ماهشه، گلوش چرک کرده و از دیروز تب داره، چقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ میتونم بهش بدم؟
- اسهال نوزاد
سلام پسرم یکسال و سه ماهشه ۳روزه اسهاله روز اول ۷بار روز دوم ۳بار امروزم ۳بار، بهش موز و ماست هم دادم ولی بازم اسهاله می تونم بهش پودر کیدی لاکت بدم

