Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
پسرم هفت ماهشه سرما خورده ابریزش بینی و گاهی عفونت چشم داره... اموکسی سیلین ۱۲۵باید چند سی سی بهش بدم؟
- برای درمان اسهال کودک دو ساله چه کن
- همزمانی
سلام گاهی دارو با شیر همزمان یا بلافاصله بشه یا فاصله کمی از شیرخوردن با دارو یا دارو خوردن و شیر باشه اشکال داره؟ چقد زمان بین دو دارو که هردو هر۱۲ساعتن مثلا باید باشه
- شربت سفیکسیم
سلام مقدار مصرف سیفیکسیم برای بچه ی۲/۵با وزن ۱۳/۵ چقدر باید باشد
- وزن
سلام خسته نباشید دختر من یکسال و یکماهه است در روز چند بار باید بهش غذا بدم چون خوب غذا میخوره وزنش بالا میره لطف میکنید راهنماییم کنید ممنون.
- زردی نوزاد ۵۰روزه
سلام نوزاد ۵۰روزه دارم ک ده روزش بود متوجه زردیش شدم ازمایش کف پا زردی ۱۲ونیم بود دستگاه بردم ی شب زیر دستگاه کم شد دوباره رف بالا زردی شد ۹ ۲۱روزگی دوباره گزاشتم زیر دستگاه ی شب وشد ۷ در۳۵روزگی ازمایش خون دادیم بازم ۷بود الانم هنوز تغییری نکرده.۳۵هفته هم بدنیا اومده.ازمایش تیروئید هم دادیم خوب بوده قطره بیلی ناستر وقرص فنوباربیتال هم سه شب دادم فایده نداشته بنطر شما خطرناکه .چکار کنم؟خیلی نگرانم بهش اسیب برسه
- دوز،ا استانینوفن
- شربت هیدروکسی زین
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم تمام دماغش رو میخارونه و زخم کرده دکتر پوست بردم گفته اگزما داره هیدروکسی زین داده میخوام بدونم روزی چندبار چقدر بخوره؟
- سام
سلام دکتر دخترم ۸روزشه بندناف نیفتاده و امروز دیدم کمی خون رو لباسش پس داده حالت خشک شده داشت طبیعیه؟
- انگشت
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه دارم که فقط هنگام خواب انگشتای دستش و پاش و گاهی دستش تکان میخورد زیاد انگشتا تکان میخورد نگرانم که تشنج باشد تورو خدا جواب بدین
- سلام فارمنتین ۴۵۷ برای وزن ۱۴ کیلوگرم سه سال ونیم
- پسرم پنج سالشه
پسرم صبح از خواب پاشد با درد گلو طوری که صداش عوض شد و تک تک سرفه های خلط دار هم میکنه چه کنم
- انگل کودک.
سلام اقای دکتر کودک یک سال وهشت ماه دارم که شب ها بی قراری میکنه پشت شو میخاروند وهمیشه میگه دلم درد میکنه ه چندماهی این جوری میشه وپشتش هم قرمز هستش خواب ارامی ندارد توی خواب پهلوهاش را می خوراند وبا گریه از خواب بیدار میشود قرص مبندازول مصرف.کرده ولی تغییر نکرده وکاملا بی اشتها شده وخیلی وزن از دست داده ورنگش هم زرد هست برای انگل چه دارویی تجویز میکنید ودوباره کی بهش بدم.تقریبا سه ماه پیش اینجوری بودالان باز شده ازمابشاتش همه شکرخدا سالمه بعضی وقتا بی قراری میکند شماروخداخسته شدم یه راه درمان قطعی جلوپام بزارین برای اشتهاش یه دارویی منو دق داده از بس هیچی نمیخوره وزنش ده کیلو است با وزن تولد 4300
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
- چهار دست وپا نرفتن
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام پسرم ۸ سال و ۲۰ کیلو هست به خاطر تورم و عفونت لوزه هاش دکتر براش این شربت رو نوشته(سفکسیم ۱۰۰)چطور باید مصرف بشه ؟چند سی سی در چه فواصل زمانی
- شربت کلسیم برای دندون
سلام دکتر دخترم ۱۱ماه و ۲۰روزشه دندون درنیاورده و تولثه سفیدی میزنه ویتامین دی تزریق کردیم ولی درنیاورده دوهفته میشه ایا لازمه شربت کلسیمم بدم چقدر و چه مارکی؟ شیرخشک نان ۲ میخوره
- زردی نوزاد
سلام خدا قوت نوزاد پسر موقع تولد با وزن ۳ کیلو روز سوم آزمایش نشون داد زردی ۱۵ و نیم داره بستری نکردیم قطر بیلناسر بهش دادیم روز ۸ شده ۱۰ به نظر شما نیاز به بستری داره واین قطر دوباره بهش بدیم ممنون میشم پاسخ بدین
- چشم
سلام خسته نباشیددکتردلیل انحراف چشم یاهمون ناهماهنگ بودنش اززمان تولدچیه پسرم نه ماهشه موقه تولداینجوربوده هنوخوب نشده ایادرمانی ک بدون جراحی کردن باش براش هست تواین سن ممنون
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه

