Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک دوساله ام چند روزی هست سرما خورده آنتی بیوتیک مصرف میکنه وبااینکه راه بینیش بازه خروپف میکنه آیا دلیلش میتونه داشتن لوزه سوم باشه در اینصورت راه درمان چیست
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۳سالو خورده ایشه ی چندباری میگفت مقعدم میخاره نگاه کردم ولی هیچ جور سوختگی یا التهاب نداشت امکان داره انگل داشته باشه ؟؟ چ دارویی بدم برای درمانش ممنون
- دندان دراوردن
پسرم پنج ماه است دندان درمی اورد،خیلی خارش داره همش گریه میکنه همه چیزوگازمیگیره بنظرتون چیکارکمم
- بیماری لثه
سلام خسته نباشید پسرم ٢ سالشه .حدود٥روزه که لثه هاش خونریزی داره.دهانش بوی بد میده و لثه هاش متورم شده وقرمز شده...بردمش دکتر.دکتر دیفن هیدرامین و ویوله دوژانسین داده که استفاده کنه...وهمچنین آبسه هم داره که پماد دادن.میخواستم بپرسم آیا با اون قطره ویوله دوژانسین خوب میشه؟؟خودم که سرچ کردم علائم بیماری جینجیویت مزمنو داشت.لطفا راهنماییم کنید ممنون
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- درمورد شیرخشک هست
با سلام بچه الان تو ماه هفت هست تا ۶ماهگی آپتامیل ۱میدادم خوب بود الان که آپتامیل ۲میدم اصلا خوب نمیخوره یعنی ۳شماره شیر ۳بار میخوره اصلا اشتها به شیرخوردن نداره میخواستم بپرسم چکار کنم تا خوب شیر بخوره ممنون میشم
- پرخاشگری
و یک سوال دیگه ام اینه ک خیلی پرخاشگر شده چیزی بهش میگیم یا میگیم اون کار و نکن یا بلند باهاش حرف بزنیم اونم بلند داد میزنه و هرچی تو دستشه یا کنارشه پرت میکنه و جیغ میزنه این طبیعیه؟ قبلا این۹وری نبود یه ۳،۴ ماهیه اینجوری شده کاری ک نمیخواد انجام بده رو اینجوری میکنه
- دوره مصرف سفیکسین
سلام. دکتر برای پسر دو سال و نیمه من سفیکسین داده چون یه مقدار گلو و گوش التهاب داشت. ولی چرکی نشده بود. سه و نیم سی سی هر ۱۲ ساعت. اما نگفت تا چند روز! تا چند روز باید مصرف بشه؟
- گرفتگی بینی
سلام. پسرم سه سالشه. چند وقته بینیش کیپ شده وشبا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه در واقع بینیش خشکه .دکتر اسپره بینی رستانکس داد هر هشت ساعت . بعد یک هفته استفاده بهتر شد ولی دوباره مثل قبل شده .لطفا راهنمایی کنید.
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- تپش قلب در شیردهی
با سلام و وقت بخیر پسرم ۱۸ ماهشه و فقط یه وعده شیر مادر در خواب میخوره آیا مصرف پروپرنوول مجار است؟ تپش قلب بخاطر استرس دارم
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
سلام میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم۱۰۰ برای کودک ۱/۵ساله به وزن۱۴کیلوگرم به دلیل عفونت گلو وسرماخوردگی وتاچندروز؟
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
آقای دکتر میخواستم تشکر کنم از شما بابت پاسخگوییتون به سوالات.خدا خیرتون بده.ممنون.
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟

