Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفکسیم۲۰۰
پسر۹ساله ام تب،سرفه وبدن درد دارد،دکتر آموکسی کلاو۴۵۷ تجویزکرد که متاسفانه دربازار موجودنیست جایگزین سفکسیم۲۰۰ پیشنهاد داده ،نظر شماچیست
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماهشه وزنش هفت کیلونیمه میخواستم بدونم وزنش خیلی کمه؟غیرازشیر خودم په غذایی بش بدم وزن بگیره..سوپ و زرده تخم مرغ بهش میدم
- تورم روی دست دختر 3سالم
سلام روی دست دختر 3سالم تورمی حدود سه سانت ایجاد شده . البته بدون درد است و خودش اصلا متوجه نشده نگران شدم باید الان کاری کنم و به دکتر مراجعه کنم؟ بخاطر بیماری نگران بردنش به خارج از خانه هستم
- مشکوک بودن به تشنج
دختر۷ساله ام تب داشت وخواب بود بیدارش کردم برای دادن دارو. در حالت خواب وبیداری بود کا شروع به خندیدن زیاد کرد البته بدون تب هم قبلا تو خواب این شکلی میخندید.وقتی بغلش کردم خودش رو خیس کرد بی اختیار.وبعدچیزی یادش نبود.فردای آنروز بردمش نوار مغز گرفت مشکلی نبود.گفت برا اطمینان بیشتر ۲ هفته دیگه بیا نرفتم.آیا تشنج بوده؟آیا نیاز به دارو داره؟
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر دخترم ۸سال و نیم داره تا حالا براش واکسن آنفولانزا نزدم امسال برای اولین بار میخوام براش بزنم آیا یک نوبت واکسن براش بزنیم کافیه یا ۲نوبت باید واکسن دریافت کنه؟؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ده ماهشه وزن. 16 پیش شما پرونده داره الان حدود سه هفته پیش تب و سرفه خلط دار داشت بردیمش دکتر و داروی سفکسیم پاراکید سیتروزین دادن الان 3 شیشه سفکسیم خورده ولی همچنان سرفه خلط دار داره دارو دیگه باید بدیم یا بیاریم مطب برای وزیت البته فاویسم داره
- اعصاب
سلام فرزند من هشت ماهشه خیلی گریه میکرد اما دو هفتست که سیاهی چشاش بالا میره ودستو پاهاش یخ میکنه گریه هاش هم زیاد شده لطفا کمک کنید فیلمش هم دارم میتونم براتون بفرستم
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو چند سی سی در روز است
- گلو ووو
سلام من بچم 7ماهشه خودم گلوم درد میکنه سرما خوردم میشه قرص آزیترو مایسین با سیتریزین بخورم
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰
سلام. پزشک به دلیل تب و سرفه برای پسر شش ساله ام که ۲۲ کیلو وزن دارد سفیکسیم ۱۰۰ داده هر دوازده ساعت اما مقدار تعیین نشده .میخواستم بدونم چه مقدار باید به ایشون بدم.متشکرم
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- سوختگی کف پا
سلام کف پای پسردوساله با دستگاه لحیم کاری سوخت حدود شش روزه دیروز پوست تاول کنده شده بردم دکتر گفت عفونت کرده بردم بیمارستان دونوع پماد به کف پا زد با گاز استریل بست گفت اگه تا صبح عفونتش اومد بیرون پاشو با شامپو بچه بشور بیار بیمارستان من دو شستم کلی عفونت بیرون اومد دوباره بردم یه مطب دیگه بهش سفالکسین اسپری نیواشا داد وپمادزراوند داد گفت روزی سه بار با شامپو بشور بعد اینا رو بزن تورو خدا راهنمایی کنیین میترسم عفونتش زیاد تر بشه
- سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- درد گلو
سلام آقای دکتر ، دختر ۸ ساله من باوزن ۴۰ کیلو چند روز است گلودرد دارد و کمی قرمز شده است چه دارویی صلاح میدانید و چقدر؟
- سرفه خ
باسلام دخترم ۴سالشه وسرفه خلط دار داره یه هفته است چه دارویی باید بهش بدم
- دندان
سلام دختر ۱۷ماهه ۸ تا دندون داره مدام لثه هاش وزم می کنه و کبود میشه اما خبری از دندون نیست ؟ ممکنه مشکلی داشته باشه ؟ این تعداد دندون مناسب سنش هست ؟
- خوردن هسته شلیل
سلام دختر 5 ساله ام 2 روز پیش هسته شلیل کوچیکا رو قورت داده از اون روز تا الان گاهی وقت ها میگه دلم درد می کنه دلیل دل دردش چیه؟ یعنی هسته نمی تونه دفع بشه؟ لازمه از معده و روه هاش عکسبرداری بشه؟

