Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایموژن
باسلام، جهت تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماریها برای کودک ۹ ساله ، باوزن ۴۷ کیلو من چه مقدار و چند نوبت شربت ایموژن بدهم کافی است؟عوارض خاصی که برای کودکان مشاهده نکردید؟
- کوریزان
سلام وقت بخیر پسرم گلو درد و ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک ۸ ماهه هست آیا شربت کوریزان هر ۸ ساعت ۲ سی سی می اونم بدم یا اینکه واسه ۸ ماهه نمیشه ممنون
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست
- شربت تئوفیلین جی،
سلام دکتر دکتر به دختر۱۱ماهم داده این شربت رو ولی سرفه هاش خیلی زیاد نیست ۵بار در روز شاید و کوتاهه و خشکم نیست سینه اش صدا میده عوارضش زیاده لازمه بدم؟؟،هر۸ساعت ۱ونیم سی سی آمپول دگزا یک چهارم دوتا روزی یکی،،سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعتم دادن ۲ونیم سی سی ایا کافی نیست همینا؟؟؟ واینکه نیوهم دادن آهن خوراکی ۱۰عدد چندتا روزی باید بدم؟؟
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- اب خوردن زیاد
بچم ی سال و شش ماهشه آب زیاد میخوره باید چیکار کنم
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم
- پسرم عفونت گلو وریه داره
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش دکتر براش کلاویسیلین ۶۴۳با دوز بالا هر۱۲ ساعت ۵ سی سی ۹ کیلو هست زیاد نیست براش
- سرما خوردگی
با سلام خسته نباشید،پسر دوساله ام پنج روز تب بالا داره،سرفه های خروسی داره صداش گرفته چیکار کنم؟شهر خودمون بهش اسپری دادن،به نظر شما استفاده بکنم؟ممنون
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- تب ۱۸ماهگی
سلام الان دخترم بردم واکسن ۱۸ماهگی زدمیخواستم بدونم تاچندروزتب میکنه وچجوری تبش بیارم پایین به جزقطره وشیاف
- خواب
سلامدخترم تقریبا 15ماهشه یه مدتیه تو خواب هی قلت میزنه ی وقتایی هم گریه میکنه اینم بگم ک 90%رو شکمش میخوابه،سابقه رفلاکسم داشتهدلیلش چی میتونه باشه
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- سرفه خلط دار
با سلام دختر من پنج سالش هست ،سه هفته هست بعد از خوردن شربت اموکسی هنوز سرفه های خلط دار میزنه ،البته تعداد سرفه ها کم شده ولی همجنان سرفه ها هست ،ایا داروی جدید شروع کنم ؟
- سرماخوردگی نوزاد۴۶روزه
باسلام ووقت بخیرنوزادمن ۴۶روزه هست دوروزی هست سرفه میکنه وخس خس سینه داره آیاعناب خوب هست بهش بدم؟ممنونم واینکه چون شیرخودم رومیخوره میتونم داروگیاهی مخصوص سرماخوردگی بخورم تاتوی شیرم تاثیربزاره ونوزادم بخوره وخوب بشه؟ممنون
- پسرم ۳ سال و ۱ ماهش هست اشتهاش خیلی کم شده میتونم بهش قرص فولیک اسید بدم

