Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک دهان
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه دهنش روي زبان سفيده و کمي مايل به سبز رنگ بردم دکتر گفتن اگر بغل هاي دهان باشه قارچ و برفکه و دارويي نداد اما يه دکتر ديگه قطره ي نيستات داد اما چون تلخ و بدمزه دخترم به هيچ وجه نميخوره ميريزه از دهنش بيرون و نميذاره حتي بمالم به زبونش.چيکارکنم چاره اي ديگه اي نيست؟؟؟
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- اب معدنی
سلام اقای دکترایا میشه ب نوزاد یازده ماهه اب معدنی داد؟؟.درصورت پاسخ مثبت ایا بایداب معدنی هم بجوشونیم؟؟؟.تو اب لوله کشی مون حتی بعد جوشیدن یچزای سیاه هست
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی
- دستگاه بخور گرم
فاصله مناسب نوزاد از دستگاه بخور گرم چقدر باید باشد؟
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر
- رفلاکس و وزن نوزاد
سلام آقای دکتر تشکر میکنم که به سوالاتم جواب میدید.آیادر رفلاکس پنهان بچه وزنگیری داره؟ رفلاکس پنهان به وزنگیری ارتباطی داره یا نه؟ ممنون
- ورم پا
سلام دخترم 5سالشه ودوروزه پاهاش ازقسمت مچ به پایین ازداخل میسوزه ودردمیکنه وورم کرده وهیچ آسیب ضربه خودگی نداره خواش میکنم کمکم کنیدخیلی نگرانم
- شربت
سلام دکتربه پسرم که تو۱۰ماهگیه روزی چندباروچقدشربت زینک سولفات بدم؟
- سلام خسته نباشید چشم دخترم از بعد تولد خیای اب می زنه وچشمش کلا بسته می شه با همین مواد دکتر هم بردم ولی خوب نشد الان پنج ماهشه هنوز دور چشمش همیشه کثیفه انگار تازه از خواب بیدار شده،تو رو خدا جواب بدین تو این وضعیت نمی تونم ببرم دکتر
- بیقرای کودکان
سلام آقای دکتر ما یک بچه شش ماه داریم بی قراره فقط گریه میکنه نه شیر میخوره نه می خوابه سرما هم خورد خوب شده اما بی قراره
- پشت سرصاف
سلام خسته نباشید پسرم چهارماهشه پشت سرش صاف شده بااینکه به اطراف هم میخوابونمش وروی شکم.چیکاربایدبکنم ایابزرگ بشه درست میشه یاهمینجوری میمونه.یه کلاه های طبی هست که برای فرم دهی سر نوزاد ایا تاثیرگزاره؟استفاده کنیم یانه
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- بیسکوییت مادر
نوزادی ک از ۴ ماهگی غذای کمکی براش شروع میشه کی میتونه بیسکوییت مادر بخوره؟
- شربت کو اموکسی
سلام پسرم یکسال وهفت ماه داره ،از نوزادی مراقبت پیش شما میارم ( پرونده داره) یک ماه ونیم پیش شما شربت فارمنتین ۶۳۴ براش تجویزکردین ،،،امروز داروخونه شزبت کو_ اموکسی کلاو ۶۰۰/۴۲/۹ بهم داد گفت با فارمنتین فرقی نداره،،ایا درست میگه؟؟ دستورش ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعته ،،مرسی
- غذای کمکی
سلام. میشه به نوزاد هفت ماهه گیلاس و هندوانه و خرما داد؟ شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره
- بی خوابی نوزاد
آقای دکتر دختر ۹ ماهه ام شب تا صبح مدام بیدار میشه باز میخوابونمش دوباره با کوچکترین صدا یا تکون خوردن بیدار میشه از یک ماهگی اینطوریه تا الان هنوز خواب عمیق یا سنگین نمیره تا کی اینطوریه و آیا میشه دارویی بهش بدم حتی روز هم این طوری و فرقی نمیکنه با اینکه نور و صدایی موقع خواب نیس اما حتی با کوچکترین صدا می پره
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من دوسال و4 ماهشه هنوز شب ها یکی دو بار شیر خشک میخوره آیا شیر خشک بعد از دوسالگی مفیده خاصیتی داره یا نه؟ وزنش 11 کیلو وکم اشتهاست
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم
- مترو ماکس
با عرض سلام وخسته نباشید آیا شربت مترو ماکس125 درکودک یک ساله که مبتلا به انگل هیستولیکا شده ایجاد اسهال میکند

