Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کاغذ
آقای دکتر فک میکنم دختر ۸ماهم کاغذ روکش قرص خورده.و خیلی نگرانم
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم
- کش و قوس های نوزاد
دخترم ۳۲ روزشه و صورتش دون دون شده وقتی خوابه کاملا سفید میشه صورتش انگار دونه نداره و وقتی بیداره قرمز میشن دونه ها.و اینکه یه تایم هایی تو خواب و بیداری کش و قوس میده و زور میزنه بدونه گریه دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه بالا میاره ابکی ماننده از گوشه دهنش اروم میریزه
- عفونت ناف
دخترم یکماهشه نافش یکم چرک بدبو میداد دکتر گفت عفونت کرده و گفت با الکل تمیزش کنم روش نمک بپاشم روزی دوبار اینکارو انجام بدم تا سه روز . من الان ک اینکارو کردم بعد ازیکساعت ک نگاش کردم دیدم ترشح داده و یکم دور نافش خون خشک شده وجود داده . تشکال نداره؟ باید چیکار کنم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام شیش ماه و نیمشه شیر خشک ببلاک آر میخوره و شیر خودم .روزی ۸۰ سی سی فقط شیر خشک ببلاک آر میخوره این ۱۵ قطره آهن که میدیم کفایت آهن بدنشو میکنه؟
- آزمایش
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا نتایج آزمایش غربالگری تیروئید نوزادان که از پاشنه پا گرفته میشه با جواب آزمایش وریدی متفاوت است؟ مثلا نوزادی که در روز سوم تولد در غربالگری از پاشنه پا تی اس اچ 5 داره اگه آزمایش وریدی ازش بگیرن هم تی اس اچ 5 میشه یا نتایج باهم فرق داره؟ آخه نوزاد من تو غربالگری روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت اما در 29روزگی که ازش آزمایش وریدی گرفتیم تی اس اچ شده بود8.09! این برام سواله که مگه میشه خودبخود تی اس اچ بالا بره؟؟!! باتشکر یه سوال با تشکر
- لکه پوستی
سلام کنار گردن نوزاد دو ماهه من لکه های سفید رنگ زده
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسر من از دیشب صداش در نمیاد یعنی میخواد گریه کنه ولی صداش در نمیاد و نمیتونه گریه کنه دو ماهشه چکار باید بکنم
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدقطره دایمتیکون واسه رفلاکسه؟روزی چندقطره بایدبه نوزاد5ماهه با7کیلووزن بدم؟
- ختنه
سلام اقای دکتر، درسته میگن ختنه در اینده باعث زود انزالی میشه؟ لطفا اگه میشه بدون در نظر گرفتن جوانب جواب بدین چون اکثرا در اینمورد جواب مشخصی نمیدن
- دفع مدفوع نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم در هر بار تعویض پوشک شکمش زرد رنگ کار کرده ،دکتر بردم پدی لاکت داده پنج روز دارم مصرف میکنم جواب نگرفتم و مثل سابق هست ،لطفا راهنمایی کنید
- جوشاندن شیر
سلام آقای دکتر من از پاسخ های بی وقفه و کامل و خوب شما بسیار سپاس گذارم واقعا از شما ممنونم امیدوارم خدا بهتان همواره تن سالم و دل خوش بدهد آقای دکتر من از شما پرسیدم که برای تهیه غذای کمکی بچه شیر پاستوریزه چه مدت زمانی باید جوشیده شود و شما گفتید شیر پاستوریزه نیازی به جوشیدن ندارد اما پس چرا در برگه ای که بهداری داده اند نوشته است که شیر پاستوریزه جوشیده شده ؟؟و یا در اینترنت برای تهیه فرنی نوشته است که شیر پاستوریزه را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید؟؟؟
- دندون در اوردن نوزاد
با سلام دخترم ۷ ماهه هس، دو دندون از پایین اورده ولی هنوز هم تب داره و اسهال داره ایا از دندون هست
- ورم بیضه نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ،ختنه کردیم دکتر گفت اب داره توش چیزب بذارین بالاتر قرار بگیره بعد ختنه بیشتر ورم کرده چکار کنیم طبیعیه؟ با بالا قرار دادن خوب میشه؟
- سرفه نوزادده ماهه
- شیرخشک چی بدم
سلام اقای دکترمن بچم دوماهش بود دورمقعدقرمزبود رفلاکس پنهان وخس خس سینه داشت گفتن الرژیه. و ازدوماهگی شیرخشک نان اچ ا خورده الان هشت ماهشه هیچ علایمی نداره باید چه شیرخشکی بدم یاهم.ن اچ ارو بدم
- تیروییدکودک
سلام آقای دکتر پسر من دو ماه دارد از روز سوم که آزمایش تیروئید ازش گرفتیم تیرویید ش۵/۲ بودش که دوباره ازش گرفتن شد, ۷ ما را فرستادن آزمایشگاه بیرون الان چهار مرتبه ازش آزمایش گرفتیم که به ترتیب ۶/۴۲ ،۵/۲۳ ،۸/۱۸ ،۵/۱۷ شده است که دکتر فوق تخصص غدد اطفال در شهرمان گفت که طبیعیه سوال من از شما این است که چرا بالا و پایین می آید و واقعا طبیعیه و نیاز به دارو و پیگیری ندارد
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- داغ بودن کف دست
سلام.وقت بخیر.پسرم رادمهر کیا تحت نظر شما هست.وزن بدو تولد ۳۸۰۰ و قد ۵۰ cm. دوتا سوال داشتم یکی اینکه بخاطر کرونا پایان ۹ ماهگی که اسفند بود نبردم بهداشت الان قدش ۷۴ و وزنش ۱۰.۳۰۰ هست ایا قد ووزنش خوب هست یا نه؟قطره ادزیر و زینک سولفات میخوره. سوال دوم متوجه شدم کف دستش داغه ولی پیشونیش دمای طبیعی داره ایا مشکل خاصیه؟ مطب شما تعطیله؟

