Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع
- قرص کلیدینیوم سی
سلام اقای دکتر پسرم معده اش درد میکنه بهش قرص کلید ینیوم سی بدم خوبه
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه
- آزمایش غربالگری از کف پا
سلام وقت بخیر از نوزاد من آزمایش غربالگری از کف پا در چهار روزگی ازش گرفتند و جوابش اینا بود: phenylalanine = 2.1 - T4 (EIA) = 7.5 - TSH (EIA) = 1.1 می خواستم ببینیم جواب آزمایش چه طور بوده؟ طبیعی هست
- رفلاكس معده
با سلام دختر ٤ ماهه دارم با وزن تولد ٢٧٠٠ از بدو تولد سينه نگرفت و سينمو ميدوشم رفلاكس پنهان داره و الان در چهار ماهگي وزن ٦ كيلو داره دكتر پيشنهاد غذاي كمكي و شربت زانتاك رانيتيدين تجويز كرند اما سوالم اينه كي دخترم وزن گيريش عادي ميشه ايا وزني كه نگرفته جبران ميشه؟؟يا هميشه اينقدر كوچولو ميمونه؟
- سلام پسرم 4ماهشه الان 9روز سیفیکسیم 100 میدم دوره درمانش چند روزاست واکسن نزدم گفتن باید دوره درمانش تموم بشه
- زرده تخم مرغ
سلام از چ زمانی باید ب نوزاد روزی یک زرده تخم مرغ داد؟
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- اب ریزش دهان
پسرم سه ماهشه تازه وارد چهارماه شده بعد از شیرخوردن وآروق زدن اب از دهان ش میاد در عدس ک جلو لباسش خیس میشه
- علایم انفولانزا
سلام اقای دکتر میشه علایم انفولانزای ک بچه ۴ماه گرفته رولطف کنیدممنون
- تب درناحیه شکمو سینه و پشت
سلام دکتردخترم دمای زیربغل با دماسنج طبیعیع۳۶ درجه است ولی تنش شکمش پشتش داغ میشه و سرد میشه از چی میتونه باشه؟
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
آقای دکتر پسرم 1/5هست سرما خورده گرفتگی بینی داره براش قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر است ولی باز شب تو خواب بینش میگیره ما آروم هست
- بی اختیاریادرار
سلام وقت بخیر پسر من ۵سالشه و هنوز دستشویی خودش نکیره و نمیگه ک دستشویی داره و ما بژور میبریمش و شبها هم شب ادراری داره لطفا راهنمایی کنید
- تب و سرفه
سلام۰آقای دکتر بچم پنج ماهشه دو روزه ک تب داره دسترسی ب دکتر هم نداریم بهش قطره استامینوفن میدم تبش قطع میشه دوباره شروع میشه سرفه اول کم بود الان بیشتر شده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم۰
- پسرم۱۰ماهشه ازامروزصبح بالا میاره واسهاله وبی تابی میکنه دبلافاصله بعد از استفراغ حالش بهتر میشه وآروم میگیره.
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی

