Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید نوشون داده 12.3ایا خطرناکه
- نوع ومقدار شیاف
سلام وخسته نباشید دختر من ۴سال و۸ماهشه وزن ۲۱ کیلو داره میخواستم بدونم موقع طب چی شیافی وچه مقدار به اون بدیم.ممنونم
- افتادن كودك هشت ماهه
امروز كودكم از روى گهوارش افتاد يكم كه گريه كرد اروم شدوخنديدو چهاردست وپا رفت ولى احساس ميكنم جلوى سرش يكم باد كرده علتش چيست
- جیغ کشیدن در خواب
سلام دخترم 5ماهش بعضی وقتا تو خواب جیغ مکش گریه میکن چند وقت پیش بردم دکتر گوشش یکم قرمزی داشت قطره بتامتازون داد الانم ب گوشاشو دست میزنم اروم میش میش همون قطره بتامتازون بریزم تو گوشش.ممنون
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- آیا حساسیت به پروتین گاوی مانع تزریق واکسن ۲ ماهگی میشود
- زردی
سلام پسرم2سال نیمشه قطره اهن از همون اول نخورد الان میبینم شکمش کف پاش زردی داره باید چیکار کنم
- تغذیه
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم که تازه نه ماهش تموم شده و وقتی هندوانه میبیند به طور وحشتناکی گریه میکند از شدت علاقه ی عجیب به هندوانه ایا میتوان به او هندوانه بدم یا نه با تشکر از راهنمایی شما
- زردی دست وپای کودک
باسلام آیا واقعا خوردن نارنگی و ساندیس پرتقال باعث زردی دست وپای کودک دو ونیم ساله میشه چون آزمایش کبد وتروییدو کلیه وهمه چیزش نرمال بوده
- درموردتبکودک
دخترم دوسال ونیمه هست چندردزه تب بدون علامت داره بردم دکتر گفتن عفونت داره چرک هشک کن داده ولی تا ثیری نذاشته
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- سرفه
برای سرفه ی پسر ۵ماهم چه شربتی مناسبه
- ببخشید بچه ی من اسهال داره بردم دکتر براش کیدی لاکت و مترونیدازول تجویز کرده ولی فرقی نمیکنه خواستم ببینم میشه آزیترومایسین بدم ؟؟تاثیری میتونه داشته باشه؟؟
- لکنت
درود، پسر ۴ ساله ایی دارم که بر اثر ترسیدن بعضی کلمات رو با لکنت میگه چی کار باید بکنم ، ممنون
- چشم
سلام خسته نباشیددکتردلیل انحراف چشم یاهمون ناهماهنگ بودنش اززمان تولدچیه پسرم نه ماهشه موقه تولداینجوربوده هنوخوب نشده ایادرمانی ک بدون جراحی کردن باش براش هست تواین سن ممنون
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- سلام چرانوزادیه ماه وچهارروزمن صبح هازورمیزنه انقدکه گریه می کنه وسرخ میشه
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر هشت ماهه دارم که بعضی وقتها صرفه خشکه میکنه چه دارویی بهش بدم که دیگه سرفه نکنه بعد خواستم بدونم که ایاقطره ادزیر بهش بدم دندوناش سیاه نمیش ممنون
- سرفه
پسرم هفت ماهه ازدوروز قببل عطسه ابریرش بینی داشت امروز سرفه هم اصافه شده چی بدم آقای دکتتر تب نداره

